Hop til indhold
ppd

Er det mere svært for kvinder at slappe af?

Recommended Posts

"Mænd er ligesom opdraget med, at vores egen sexualitet afhænger af, hvor gode vi er til at tilfredstille vores partner".

Kvinder er længere tid om at blive tændt og komme op at ringe..

"Kvinder derimod har nemmere ved at være lidt fraværende. Vi har sex, men hun kan også lige planlægge børnefødselsdagen i morgen"..

Kvinder er bedre til at multitaske. Det ved alle. Er det flyvske tanker og har svære ved at slappe af?

http://livsstil.tv2.dk/samliv/2017-02-23-saadan-opfoerer-maend-og-kvinders-tanker-sig-under-sex

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 48 minutter siden:

"Mænd er ligesom opdraget med, at vores egen sexualitet afhænger af, hvor gode vi er til at tilfredstille vores partner".

 

Jeg tror mere at nogen mænds selvtillid afhænger lidt for meget af,  om de føler at de er en superelsker end det handler om opdragelse. Jeg kan ihvertfald ikke genkende dette seksuelle element i min opdragelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

Jeg husker særlig en kvinde, som spurgte, hvem jeg havde tænkt at tilfredsstille med den lille pjovert. Så sagde jeg det, som sandt var: Mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...