Hop til indhold
Lassecph

Bangkok dag 2

Recommended Posts

Bangkok dag 2 

I dag skulle naturligvis prøves noget nyt! Jeg havde mest lyst til at tage tilbage til Tulip, men nej ikke endnu. Jeg var ret træt efter flyturen og første dags eskapader hvorfor sex ikke var det første der var på menuen.

Men hen ad aften tid driblede jeg på termae bar. Jeg havde læst om det, og det var meget underligt at stå derinde. Man kommer ned i en kælder, det er vel en stor bar, og så står der ellers ialt 100 thaipiger langs væggene, inde i midten kan man sidde og få en øl og se pigerne an. Det er stort set kun asiatiske mænd der kommer der, og mange af pigerne ønsker ikke at gå hjem med vesterlændinge ! 

Nå, men de tager ikke initiativ til noget, man skal selv opsøge og man går ligesom en runde, de der undgår øjenkontakt er ikke interesseret. Talte med en af pigerne der forklarede at prisen typisk lå på 2500 bath for ST 

Det var meget underligt dernede så jeg endte med at smutte alene derfra. Da jeg i går havde været på soi comboy ville jeg i dag prøve Nana Plaza.

Stedet er en stor forlystelses park med gogo barer med ladyboys og piger jeg besøgte vel 5-6 stk husker ikke hvilke..... jeg huske jeg stod og tænkte den her bar er god mange super gode damer, husk navnet så du kan skrive det..... men med indtag af alkohol forsvandt hukommelsen, sorry.

Nå, men denne ene bar var damerne virkelig lækre og der var mange af dem. Hvordan det præcis foregår vidste jeg ikke rigtig, men sad og kikkede på dem der dansede, og der var altså en der stod knivskarpt. Perfekt krop, gode velproportioneret silicone patter ( foretrækker jeg) og flot ansigt. 
nå, men efter at have set på hende i laaaang tid og hun kiggede tilbage spurgte hun ligesom med hænderne om hun skulle komme over, jeg troede jeg skulle have fat i en mamasan, men nej.

Hun kom over og efter kort tid blev. I enige om ST barfine 700 og 3000 til hende. Det er sikkert for meget at betale, men gider altså ikke prutte al for meget om prisen.... hun forklarede at hun kunne tage med hjem til mig ellers kunne vi tage op på et værelse ovenpå.... det var sgu nemt tænkte jeg og derfor valgte jeg værelset ovenpå. Værelset kostede 350 bath at leje for en time.

Inde på værelset smed vi tøjet og hun var stadig lige skarp som da hun nærmest stod nøgen på podiet! 

Vi tog et bad, jeg blev vasket og skrubbet, det var dejligt. Herefter kom vi til sexen. Vi startede med et blowjob, jeg lå på ryggen efter kort tid tog hun kondom på og lagde sig så på ryggen, det er bare turnoff for mig! Hader at starte ud med missionær, generelt er det ikke en stilling jeg gider, syntes den er kedelig. Vi knaldede i flere stillinger og hendes krop var bare super god og kompenserede lidt for det kedelige....  kunne dog mærke jeg ikke kunne komme, hvorfor jeg hev kondommet af og satte mig op på knæ imens hun lå og slikkede kugler..... lige da jeg skulle til at komme sprang hun væk, som om jeg sprøjtede med gift ..... sprøjtede ud over lagnet og var stadig i gang da hun gik ud og tændte for bruseren..... total irriterende!

Slut prut, betalte hende og så hjem i seng


Er nok kommet til den konklusion. Jeg går efter den lidt mere vilde piger, noget siger mig jeg skal have dem med tatoveringer, ved ikke hvorfor men det tror jeg bare, magter ikke det der dødknepperi.... gider heller ikke LT. ST er fint for mig, når de er knaldet vil jeg helst være alene og slappe af. Næste gang skal jeg på crazy House, det kunne jeg godt lide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Lassecph skrev, for 4 timer siden:

Bangkok dag 2 

I dag skulle naturligvis prøves noget nyt! Jeg havde mest lyst til at tage tilbage til Tulip, men nej ikke endnu. Jeg var ret træt efter flyturen og første dags eskapader hvorfor sex ikke var det første der var på menuen.

Men hen ad aften tid driblede jeg på termae bar. Jeg havde læst om det, og det var meget underligt at stå derinde. Man kommer ned i en kælder, det er vel en stor bar, og så står der ellers ialt 100 thaipiger langs væggene, inde i midten kan man sidde og få en øl og se pigerne an. Det er stort set kun asiatiske mænd der kommer der, og mange af pigerne ønsker ikke at gå hjem med vesterlændinge ! 

Nå, men de tager ikke initiativ til noget, man skal selv opsøge og man går ligesom en runde, de der undgår øjenkontakt er ikke interesseret. Talte med en af pigerne der forklarede at prisen typisk lå på 2500 bath for ST 

Det var meget underligt dernede så jeg endte med at smutte alene derfra. Da jeg i går havde været på soi comboy ville jeg i dag prøve Nana Plaza.

Stedet er en stor forlystelses park med gogo barer med ladyboys og piger jeg besøgte vel 5-6 stk husker ikke hvilke..... jeg huske jeg stod og tænkte den her bar er god mange super gode damer, husk navnet så du kan skrive det..... men med indtag af alkohol forsvandt hukommelsen, sorry.

Nå, men denne ene bar var damerne virkelig lækre og der var mange af dem. Hvordan det præcis foregår vidste jeg ikke rigtig, men sad og kikkede på dem der dansede, og der var altså en der stod knivskarpt. Perfekt krop, gode velproportioneret silicone patter ( foretrækker jeg) og flot ansigt. 
nå, men efter at have set på hende i laaaang tid og hun kiggede tilbage spurgte hun ligesom med hænderne om hun skulle komme over, jeg troede jeg skulle have fat i en mamasan, men nej.

Hun kom over og efter kort tid blev. I enige om ST barfine 700 og 3000 til hende. Det er sikkert for meget at betale, men gider altså ikke prutte al for meget om prisen.... hun forklarede at hun kunne tage med hjem til mig ellers kunne vi tage op på et værelse ovenpå.... det var sgu nemt tænkte jeg og derfor valgte jeg værelset ovenpå. Værelset kostede 350 bath at leje for en time.

Inde på værelset smed vi tøjet og hun var stadig lige skarp som da hun nærmest stod nøgen på podiet! 

Vi tog et bad, jeg blev vasket og skrubbet, det var dejligt. Herefter kom vi til sexen. Vi startede med et blowjob, jeg lå på ryggen efter kort tid tog hun kondom på og lagde sig så på ryggen, det er bare turnoff for mig! Hader at starte ud med missionær, generelt er det ikke en stilling jeg gider, syntes den er kedelig. Vi knaldede i flere stillinger og hendes krop var bare super god og kompenserede lidt for det kedelige....  kunne dog mærke jeg ikke kunne komme, hvorfor jeg hev kondommet af og satte mig op på knæ imens hun lå og slikkede kugler..... lige da jeg skulle til at komme sprang hun væk, som om jeg sprøjtede med gift ..... sprøjtede ud over lagnet og var stadig i gang da hun gik ud og tændte for bruseren..... total irriterende!

Slut prut, betalte hende og så hjem i seng


Er nok kommet til den konklusion. Jeg går efter den lidt mere vilde piger, noget siger mig jeg skal have dem med tatoveringer, ved ikke hvorfor men det tror jeg bare, magter ikke det der dødknepperi.... gider heller ikke LT. ST er fint for mig, når de er knaldet vil jeg helst være alene og slappe af. Næste gang skal jeg på crazy House, det kunne jeg godt lide.

Er måske lidt dum - men hvad betyder LT og ST?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lassecph skrev, for 5 timer siden:

Bangkok dag 2 

I dag skulle naturligvis prøves noget nyt! Jeg havde mest lyst til at tage tilbage til Tulip, men nej ikke endnu. Jeg var ret træt efter flyturen og første dags eskapader hvorfor sex ikke var det første der var på menuen.

Men hen ad aften tid driblede jeg på termae bar. Jeg havde læst om det, og det var meget underligt at stå derinde. Man kommer ned i en kælder, det er vel en stor bar, og så står der ellers ialt 100 thaipiger langs væggene, inde i midten kan man sidde og få en øl og se pigerne an. Det er stort set kun asiatiske mænd der kommer der, og mange af pigerne ønsker ikke at gå hjem med vesterlændinge ! 

Nå, men de tager ikke initiativ til noget, man skal selv opsøge og man går ligesom en runde, de der undgår øjenkontakt er ikke interesseret. Talte med en af pigerne der forklarede at prisen typisk lå på 2500 bath for ST 

Det var meget underligt dernede så jeg endte med at smutte alene derfra. Da jeg i går havde været på soi comboy ville jeg i dag prøve Nana Plaza.

Stedet er en stor forlystelses park med gogo barer med ladyboys og piger jeg besøgte vel 5-6 stk husker ikke hvilke..... jeg huske jeg stod og tænkte den her bar er god mange super gode damer, husk navnet så du kan skrive det..... men med indtag af alkohol forsvandt hukommelsen, sorry.

Nå, men denne ene bar var damerne virkelig lækre og der var mange af dem. Hvordan det præcis foregår vidste jeg ikke rigtig, men sad og kikkede på dem der dansede, og der var altså en der stod knivskarpt. Perfekt krop, gode velproportioneret silicone patter ( foretrækker jeg) og flot ansigt. 
nå, men efter at have set på hende i laaaang tid og hun kiggede tilbage spurgte hun ligesom med hænderne om hun skulle komme over, jeg troede jeg skulle have fat i en mamasan, men nej.

Hun kom over og efter kort tid blev. I enige om ST barfine 700 og 3000 til hende. Det er sikkert for meget at betale, men gider altså ikke prutte al for meget om prisen.... hun forklarede at hun kunne tage med hjem til mig ellers kunne vi tage op på et værelse ovenpå.... det var sgu nemt tænkte jeg og derfor valgte jeg værelset ovenpå. Værelset kostede 350 bath at leje for en time.

Inde på værelset smed vi tøjet og hun var stadig lige skarp som da hun nærmest stod nøgen på podiet! 

Vi tog et bad, jeg blev vasket og skrubbet, det var dejligt. Herefter kom vi til sexen. Vi startede med et blowjob, jeg lå på ryggen efter kort tid tog hun kondom på og lagde sig så på ryggen, det er bare turnoff for mig! Hader at starte ud med missionær, generelt er det ikke en stilling jeg gider, syntes den er kedelig. Vi knaldede i flere stillinger og hendes krop var bare super god og kompenserede lidt for det kedelige....  kunne dog mærke jeg ikke kunne komme, hvorfor jeg hev kondommet af og satte mig op på knæ imens hun lå og slikkede kugler..... lige da jeg skulle til at komme sprang hun væk, som om jeg sprøjtede med gift ..... sprøjtede ud over lagnet og var stadig i gang da hun gik ud og tændte for bruseren..... total irriterende!

Slut prut, betalte hende og så hjem i seng


Er nok kommet til den konklusion. Jeg går efter den lidt mere vilde piger, noget siger mig jeg skal have dem med tatoveringer, ved ikke hvorfor men det tror jeg bare, magter ikke det der dødknepperi.... gider heller ikke LT. ST er fint for mig, når de er knaldet vil jeg helst være alene og slappe af. Næste gang skal jeg på crazy House, det kunne jeg godt lide.

Dejligt at være med på en lytter på dine oplevelser.

Det lyder til, at du får prøvet lidt af hvert, og er ved at skyde dig ind på, hvordan du får den frækkeste oplevelse :-)

Glæder mig til at høre mere :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 59 minutter siden:

Er måske lidt dum - men hvad betyder LT og ST?

ST = Short time . Max 2 timer. Nogle gange slutter det når du er kommet 1. gang andre gange flere udløsninger indenfor 2 timer. En go - go danser skal typisk tilbage til jobbet så det skal gå hurtigt  3-3-3   3 inch - 3 min. 3000 bath. Husk at aftale med pigen om det er hele 2 timers FUN.

LT = Long time - pigen bliver hos dig hele natten og går mellem kl. 7 - 10 AM. . Mindst 2 ture, oftest flere hvis du kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lasse,

Tak for gode beretninger!

Du kunne ogsaa prove at gaa en tur ned ad SOi 33, mange barer med vaertinder (sikker lidt dyerer) og ogsaa nogle "Japanske" massage steder.

Mvh

G

Redigeret af gregsom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Fine beretninger, Lasse :-). Må sgu sige, at du ikke er bange for at bruge tegnebogen for et knald i BKK :-o

Kunne du forresten ikke holde din "dagbog" i en tråd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok dag 3

Jeg stod op fik lidt mad og ved middagstid besluttede jeg mig for at få en soapy massage. Valget blev til annies soapy massage, grundet jeg ikke kendte så mange andre steder. Gik dertil og var godt gennemblødt ved ankomst. 

Op ad trapperne og lige ved indgangen blev jeg henvist til at kigge på pigerne der sad klar bag ruden. Valget faldt på 58 husker ikke navnet, men det lignede hun havde nogle rigtige dejlige bryster, af den uægte slags. Plus pænt ansigt og flot figur. 

2500 bath og vi gik på værelset. Jeg blev sæbet ind under bruseren og rengjort godt og grundigt. Herefter lagde hun en gummimadras ned på gulvet gjorde den godt våd og bad mig ligge mig på den. 

Heldigvis viste det sig at hendes bryster matchede mine forventninger, super dejlige. 

Hun gled rundt på mig det var super dejligt. 

Herefter igen ind under bruseren og så skulle vi lige tørres.

Op på en lidt hård seng og få massage igen dog bare med lidt olie denne gang, jeg endte sjovt nok med at ligge på ryggen, hvor hun tog sig kærligt af pikken, satte dog kondom på inden hun gav et blowjob. Herefter blev det til sex i diverse stillinger og det var rigtig godt.

Herefter skete der ikke det store for om aftenen.

Tog på crazyhouse og det var lige så godt som sidst. Havde lagt mærke til en pige med super krop lidt tatoveringer der dansede super frækt på scenen sidst jer var der og heldigvis var hun der nu igen. Vi havde haft øjenkontakt nogle gange, så hun vidste jeg var interesseret.

Sad og kiggede på hende og lagde mærke til at der gik en asiat op til hende, og pegede over mod hvor han sad og hun nikkede..... FUCK missede jeg lige chancen der for at hive hende med hjem???!! 

Hun sad sammen med ham, men efter et stykke tid gik hun op og dansede igen, tænkte jeg hellere måtte gøre det samme som asiaten så hev fat i hende! 

Hun kom over og vi talte sammen, mega sød og lækker lige min type. Hun fik en ladydrink.
Vi talte igen om barfine til 700 og ST 3000 LT 5000 hun spurgte hvor jeg boede og da jeg forklarede hende det var det som om hun skiftede humør! 
Hotellet ligger 7-8 minutters kørsel væk!! Og er et super hotel.

Nu var hun ikke interesseret og var lige nødt til at gå over til den asiatiske mand igen, der blev hun så i lang tid og jeg smuttede fra stedet, lidt frustreret og forvirret.

Endte nede på thermae bar igen og der spottede jeg med det sammen en super sød pige. Vi talte lige hurtigt og blev enige om at hun skulle med mig hjem for 2500 ST

Vi tog en taxa og på hotellet smed hun tøjet og var super fin, vi tog et bad hver og det var sgu lidt sjovt hun tog sådan en engangs badehætte på da hun gik i bad.

Sexen var super god en rigtig lille fræk sag med masser af energi og lyst. Super god oplevelse.

Så var det tid til at sove....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok dag 4 

Tog i dag ikke på soapy idet den stod på shopping. 

Om aftenen stod den igen på crazy House, og jeg mødte igen denne skønhed jeg virkelig var interesseret i, kaldte hende over, og vi talte lidt ved forespørgsel om hun var interesseret i at komme med hjem svarede hun Nej !! Må indrømme jeg var noget overrasket over hendes afvisning, da jeg er en ung mand i min bedste alder, ok af udseende mm jeg er kommet til den konklusion at hun har ment mit hotel var for langt væk og derfor denne afvisning. 

 Nå, men dette skulle ikke slå mig ud, tænkte der måtte være en enkelt eller to andre i Bangkok man kunne have sex med!! 

Valget faldt på en anden på crazy House. Flot slank figur super røv og gode plasticpatter, nå men hun måtte jo med hjem en tur. Blev enige om 700 barfine (fast) og 3500 ST til hende.

Er iøvrigt mega trætte af de der manasans der tigger for drikkepenge når man har betalt barfine og de kommer retur med byttepenge... fuck hvor er de belastende og de bliver ved og ved, jeg lod mønter og 20 bathseddel liggende.... men nej nej 100 ville de ha. Man sidder nu med en tøs, hvor man ikke har lyst til at være nærig og så står de og forlanger penge, pisse irriterende. Men de fik hvad de ville ha, selvom det er total imod mine principper..

Pigen kom med hjem, hun ville lige  tage et bad, lød fornuftigt nok, da jeg skulle i bad undrede jeg mig lidt over der ikke var vådt i brusekabinen, men tog selv et bad. Inde i sengen da vi skulle i gang, var der ikke den helt store vildskab, hun beklagede sig lidt over størrelsen da hun skulle have den i munden, og det varede da også kun meget kort tid før nu skulle vi have sex..... påførte kondom og satte sig op, hun blev kneppet lidt i den stilling lidt i missionær, men synes nu der lugtede lidt i rummet, og den lugt kender i alle vist, øv total turnoff og klamt...... jeg knaldede lidt videre men kunne ikke få tankerne det rigtige sted hen. Hev kondommet af og spillede den af ud over hendes patter. Hun bad herefter om et håndklæde hvilket hun fik, hun tørrede sig bryster af i det. Herefter tog jeg et bad igen, og lagde nu mærke til at hun bare klædte sig på..!!! Ikke vaske sig eller noget, føj hvor klamt.... 

Dagens sidste oplevelse og sikke en...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...