Hop til indhold
Mr_boner

"Kun skandinaviske mænd"

Recommended Posts

Hej herinde:) jeg står sq lidt i et dilemma da jeg ser af flere og flere GP kun modtager skandinaviske mænd. 

Sagen er den at jeg er født og opvokset her i dk men har 50% asiatiske gener og 50% danske. Umiddelbart så ligner jeg ikke en asiat men en dansker med et strejf af eksotisk:lol: hehe. Spøg til side.

Hvis man ikke kender mig og ser mig på den anden side af gaden så ville jeg i mange menneskers øjne nok ligne en "perle" "grønlænder" "mexicaner" osv. Problemet ligger i at jeg har oplevet at blive afvist fordi jeg ikke ligner en skandinaver på trods af at jeg er dansker helt ind i hjertet og vokset op med "hvide mennesker" omkring mig;) jeg besidder både pli og empati og er ret gammeldags opdraget hva angår kvinder og ældre og også med "vær mod andre som de skal være mod dig". Forstår godt kvinderne hvis det er pga religion og syn på kvinder og også at blive skåret over den samme kam desværre men er bare ærgelig over at blive smidt i bås med nogen som jeg slet ikke bryder mig om og som jeg selv er modstander af. Dermed ikke sagt at alle med en vis religion og hårfarve er lortemennesker. Men forstå mig ret.

Nogen der ved hva jeg kan gøre for at bryde ud båsen? 

"PERKER ER IKKE EN RACE MEN EN ATTITUDE OG VÆREMÅDE" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Mr_boner skrev, for 1 time siden:

Hej herinde:) jeg står sq lidt i et dilemma da jeg ser af flere og flere GP kun modtager skandinaviske mænd. 

Sagen er den at jeg er født og opvokset her i dk men har 50% asiatiske gener og 50% danske. Umiddelbart så ligner jeg ikke en asiat men en dansker med et strejf af eksotisk:lol: hehe. Spøg til side.

Hvis man ikke kender mig og ser mig på den anden side af gaden så ville jeg i mange menneskers øjne nok ligne en "perle" "grønlænder" "mexicaner" osv. Problemet ligger i at jeg har oplevet at blive afvist fordi jeg ikke ligner en skandinaver på trods af at jeg er dansker helt ind i hjertet og vokset op med "hvide mennesker" omkring mig;) jeg besidder både pli og empati og er ret gammeldags opdraget hva angår kvinder og ældre og også med "vær mod andre som de skal være mod dig". Forstår godt kvinderne hvis det er pga religion og syn på kvinder og også at blive skåret over den samme kam desværre men er bare ærgelig over at blive smidt i bås med nogen som jeg slet ikke bryder mig om og som jeg selv er modstander af. Dermed ikke sagt at alle med en vis religion og hårfarve er lortemennesker. Men forstå mig ret.

Nogen der ved hva jeg kan gøre for at bryde ud båsen? 

"PERKER ER IKKE EN RACE MEN EN ATTITUDE OG VÆREMÅDE" ;) 

Jeg har ikke helt forstået hvorfor nogen tror, at der er flere røvhuller iblandt ikke skandinaviske mænd.

Så vidt jeg ved , har skandinaviske mænd altså også et røvhul -men jeg kan selvfølgelig have set forkert, selvom jeg altså har kigget MANGE gange :rolleyes:

Nogle piger har måske familie af udenlandsk herkomst og forsøger derfor at garadere sig mod familien på den måde. Andre har måske en opfattelse af,  at alle der ikke er skandinavisk, ikke forstår sig på en nobel behandling af en kvinde.  

Jeg skal naturligvis ikke kunne sige hvorfor nogen har dette stående på deres annoncer,  men jeg har altså aldrig oplevet andet end positive ting fra "ikke skandinaviske"mænd. 

Hvis jeg var dig, ville jeg alligevel forsøge at kontakte pigen , hvis hun er på et sted, så ring dertil før du dukker op og giv den sammme beskrivelse af dig  selv ,som du gør her i tråden. Jeg formoder,  at du taler pæredansk på grundlag af det du skriver. Allerede der' vil jeg mene, at du vil have en okay chance for at kunne" tale din sag ".

Jeg vil altså ikke hænges op på, om du alligevel bliver afvist, men jeg vil ikke mene at ville gøre noget hvis du ringede og spurgte pænt om du kunne få en tid alligevel ? 

Prøv dig frem . Ofte har de piger en grund til at de skriver som de  gør , og det er jo ikke sikkert at du falder ind i den kategori der har været medskaber af den grund. 

Held og lykke med det, uanset hvad du beslutter dig for ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Kamilla så korrekt skriver så der mange grunde til at piger takker nej til andet end skandinaviske mænd.. Deriblandt også at de bare ikke tænder på dem.. 

Ligesom hende synes jeg dog at du skal kontakte stederne og så forklarer hvordan det foreligger.. Jeg er sikker på der nok er nogen der vil accepterer dig på det grundlag men igen er det en balancegang uden lige.. Men jeg krydser fingre for dig..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har ikke helt forstået hvorfor nogen tror, at der er flere røvhuller iblandt ikke skandinaviske mænd............Så er det godt at nogle har forstået det.......http://kulturkamp.blogs.berlingske.dk/2015/06/11/den-grove-vold-er-steget-og-udlaendinges-kriminalitetsniveau-er-tarnhojt/

Jeg tror ikke helt jeg forstår dit budskab? Jeg er enig i at mange igen ikke alle men mange efterkommere af invandrere er grovere og mere repræsenteret end etniske danskere i statestikkerne og derfor "hader" jeg dem måske mere end min "hvide" nabo da de som sagt ødelægger det for sådan en som mig! Har da heller ikke været guds bedste barn i min "ungdom" er 32 men har altid haft respekt for kvinder, ældre, svage, osv. Er en gammel badboy der har været ung dum og farlig dog uden at være eller blive psykopat da jeg selv mener min IQ ligger et godt stykke over den gruppe... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ikke helt forstået hvorfor nogen tror, at der er flere røvhuller iblandt ikke skandinaviske mænd.

Så vidt jeg ved , har skandinaviske mænd altså også et røvhul -men jeg kan selvfølgelig have set forkert, selvom jeg altså har kigget MANGE gange :rolleyes:

Nogle piger har måske familie af udenlandsk herkomst og forsøger derfor at garadere sig mod familien på den måde. Andre har måske en opfattelse af,  at alle der ikke er skandinavisk, ikke forstår sig på en nobel behandling af en kvinde.  

Jeg skal naturligvis ikke kunne sige hvorfor nogen har dette stående på deres annoncer,  men jeg har altså aldrig oplevet andet end positive ting fra "ikke skandinaviske"mænd. 

Hvis jeg var dig, ville jeg alligevel forsøge at kontakte pigen , hvis hun er på et sted, så ring dertil før du dukker op og giv den sammme beskrivelse af dig  selv ,som du gør her i tråden. Jeg formoder,  at du taler pæredansk på grundlag af det du skriver. Allerede der' vil jeg mene, at du vil have en okay chance for at kunne" tale din sag ".

Jeg vil altså ikke hænges op på, om du alligevel bliver afvist, men jeg vil ikke mene at ville gøre noget hvis du ringede og spurgte pænt om du kunne få en tid alligevel ? 

Prøv dig frem . Ofte har de piger en grund til at de skriver som de  gør , og det er jo ikke sikkert at du falder ind i den kategori der har været medskaber af den grund. 

Held og lykke med det, uanset hvad du beslutter dig for ;)

 

Det er skam prøvet Kamilla selv med et foto af min budda ;) og du har ganske ret jeg taler pære dansk:P heldigvis er det ikke alle der afviser en med et eksotisk strejf:lol: Men rart at få gang i debatten da jeg er nysgerrig efter og høre hvordan GPerne forholder sig og måske igennem dette forum at få en fod uden for "båsen"... God dag til dig Kamilla:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_boner skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tror ikke helt jeg forstår dit budskab? Jeg er enig i at mange igen ikke alle men mange efterkommere af invandrere er grovere og mere repræsenteret end etniske danskere i statestikkerne og derfor "hader" jeg dem måske mere end min "hvide" nabo da de som sagt ødelægger det for sådan en som mig! Har da heller ikke været guds bedste barn i min "ungdom" er 32 men har altid haft respekt for kvinder, ældre, svage, osv. Er en gammel badboy der har været ung dum og farlig dog uden at være eller blive psykopat da jeg selv mener min IQ ligger et godt stykke over den gruppe... 

Jeg tror EUwanker glemte at bruge citat funktionen og den dermed var møntet på Kamillas indlæg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Som Kamilla så korrekt skriver så der mange grunde til at piger takker nej til andet end skandinaviske mænd.. Deriblandt også at de bare ikke tænder på dem.. 

Ligesom hende synes jeg dog at du skal kontakte stederne og så forklarer hvordan det foreligger.. Jeg er sikker på der nok er nogen der vil accepterer dig på det grundlag men igen er det en balancegang uden lige.. Men jeg krydser fingre for dig..

Mange tak for svaret Jennifer:D håber du får en fantasisk dag;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjo, det er som meget simpelt. Jeg har ikke oplevet at have mødt en gæst "som ikke er skandinavisk" som kan finde ud af at opføre sig ordenligt, ikke sagt at danske mænd altid opfører sig pænt.

Alle de danske piger/klinikker, bodeller tager kun imod skandinaviske mænd fordi man ser gang på gang at andet ikke fungere. 

Det er super ærgerligt for dem som kan opføre sig pænt og kun kommer for fornøjelsens skyld, men de få gange jeg har gjort undtagelser er det desværre altid gået galt. 

Jeg tror som sådan ikke du bliver afvist hvis bare du fortæller hvad du skriver herinde. Jeg ville ihvertfald ikke afvise dig på baggrund af det du skriver her og det tror jeg bestemt heller ikke andre piger ville gøre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså min eks er fra Island blandet med noget italiener.. Der måtte jeg advarer min noget racistiske mor om ham og fortælle at han altså var islænding.. Især også pga hans accent.. Hahaha.. Så jeg kender lidt til hvad du mener.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 34 minutter siden:

Tjo, det er som meget simpelt. Jeg har ikke oplevet at have mødt en gæst "som ikke er skandinavisk" som kan finde ud af at opføre sig ordenligt, ikke sagt at danske mænd altid opfører sig pænt.

Alle de danske piger/klinikker, bodeller tager kun imod skandinaviske mænd fordi man ser gang på gang at andet ikke fungere. 

Det er super ærgerligt for dem som kan opføre sig pænt og kun kommer for fornøjelsens skyld, men de få gange jeg har gjort undtagelser er det desværre altid gået galt. 

Jeg tror som sådan ikke du bliver afvist hvis bare du fortæller hvad du skriver herinde. Jeg ville ihvertfald ikke afvise dig på baggrund af det du skriver her og det tror jeg bestemt heller ikke andre piger ville gøre. 

 

Det er undskyld mig men KRAFTEDEME utroligt at "de" ikke har pli nok til at opføre sig ordentligt i bare "15-60" min og så ovenikøbet i selvskab med en sød og dejlig kvinde! Er sq glad for dette forum findes og at debatten er igang;) troede faktisk ikke at det var så galt men ja det var måske også lidt naivt af mig hehe..

Jeg har fuld forståelse for jer kvinder der har denne holdning da de fleste mennesker ved hvilket syn på kvinder de har.

Har mødt denne skepsis i mange sammenhænge samt år og udviser den desværre også selv på trods af mit strejf men igen når den så rammer mig selv så blir jeg sq både ked led og frustreret fordi jeg ikke forstår "deres" syn på livet, mennesker og dyr samt det at blive samlignet med sådanne fyre:( 

Tak for at du deler din desværre dårlige erfaringer og mening;-)

Rigtig god weekend:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, 1 time siden:

 

Alle de danske piger/klinikker, bodeller tager kun imod skandinaviske mænd fordi man ser gang på gang at andet ikke fungere.

Vi er nogen der stadig tager imod folk med et ikke skandinavisk udseende.. Men jeg giver dig ret langt hen ad vejen.. Dog har jeg altså oplevet nogle af dem opfører sig pænt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt og tage imod fyre fra andre lande end Skandinavien, og jeg har ingen god erfaring. Dem jeg har hygget med forstod ikke at jeg har grænser, og de har ikke altid  læst hele min annonce. Men igen er der også Skandinaviske mænd som ikke har vist respekt.

Held og lykke med at finde en :)

God Weekend fra

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De få gange jeg har haft småubehagelige oplevelser i denne branche, har det sjovt nok været pæredanske mænd, der ikke har kunnet opføre sig ordentligt, respektere mine grænser mv når de har besøgt mig. Det har nu ikke fået mig til at afvise alle danske mænd, blot skærpet min opmærksomhed i telefonen, så jeg bedre kan sortere ubehagelige typer fra. Jeg modtager alle søde, rare og rene mænd, i alle aldre, former og farver ;-) 

Og til trådstarter, find en sød pige du vil besøge, og ring og få en snak med hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @Liv har jeg også kun følt mine grænser overtrådt fra danske mænd

Procentvis lå besøgstallet fra ikke-danske mænd så heller ikke så højt, måske fordi jeg ikke har et nordisk udseende

Jeg har derfor aldrig sorteret i etnicitet, jeg har sorteret i idioti og useriøsitet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette emne har været oppe mange gange. 

Jeg kan ikke se, hvad vi skal blande i det for. 

Pigerne bestemmer da selv, om de vil have besøg af danskere, arabere, asiater, afrikanere, tykke, tynde, unge eller gamle :-) 

De skal lægge krop til trods alt. 

Hvis der er grupper, som de ikke tænder på eller på anden måde ikke ønsker, så er det deres valg. 

Vi "købere" har et kæmpe udvalg af dejlige piger at vælge i mellem. Ønsker en ikke vores besøg, så gør den næste måske :-)

Til trådstarter. Jeg er sikker på, at du er en sød fyr, så mon ikke udvalget til dig, er stort og godt nok. God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en lang tur rundt mellem mange forskellige etniciteter og nationaliteter, er jeg begyndt på kun at besøge danske GP'ere... er det også et problem?

Jeg tror man skal passe på med at gøre små problemer til store problemer.

Min anbefaling vil være, at du ikke skal tage det så tungt, og bare skal søge videre. For der kommer jo altid en sporvogn og en pige til... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 timer siden:

Dette emne har været oppe mange gange. 

Jeg kan ikke se, hvad vi skal blande i det for. 

Pigerne bestemmer da selv, om de vil have besøg af danskere, arabere, asiater, afrikanere, tykke, tynde, unge eller gamle :-) 

De skal lægge krop til trods alt. 

Hvis der er grupper, som de ikke tænder på eller på anden måde ikke ønsker, så er det deres valg. 

Vi "købere" har et kæmpe udvalg af dejlige piger at vælge i mellem. Ønsker en ikke vores besøg, så gør den næste måske :-)

Til trådstarter. Jeg er sikker på, at du er en sød fyr, så mon ikke udvalget til dig, er stort og godt nok. God aften. 

Hmmm nu er jeg ny på dette forum og også lidt indenfor GP og har også mødt en fantastisk dejlig GP;) har ikke søgt på emnet herinde og er skam heller ikke utilfreds med at en GP "kun" tager imod skandinaviske mænd!;) Selvfølgelig er det deres eget valg hva ellers??? Jeg er bare nysgerrig og ærgelig over at være i bås med nogen jeg ikke kan fordrage og dermed søger jeg svar, meninger og holdninger for at se tingene i andres perspektiv end mit eget:D en god debat samt andre øjne på en situation kan kun være sundt efter min mening! Det ku jo være jeg blev klogere på GP'erne samt mig selv!;) Og god aften til dig min ven...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 4 timer siden:

Efter en lang tur rundt mellem mange forskellige etniciteter og nationaliteter, er jeg begyndt på kun at besøge danske GP'ere... er det også et problem?

Jeg tror man skal passe på med at gøre små problemer til store problemer.

Min anbefaling vil være, at du ikke skal tage det så tungt, og bare skal søge videre. For der kommer jo altid en sporvogn og en pige til... ;)

Tror jeg blir misforstået da det for mig er et dilemma og ikke et problem:wacko: kan sagtens finde søde kvinder er bare nysgerrig efter meninger erfaringer samt råd til hva jeg kan gøre for at få benet ud af båsen(ved godt det ikke sker) men det ku jo være der var en eller flere der kom med noget som jeg ikke selv har tænkt over.... Nu er der jo mange GP'ere herinde og måske de syntes det var interresant med en lille debat samt at gøre opmærksom på mig selv at lige præcis jeg ikke er som "mange" andre:P fortsat god weekend...

Redigeret af Mr_boner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel et parameter blandt så mange andre?

Nogle tænder af på tatoveringer, nogle kan ikke lide hugtænder, andre har et problem med tykke lår, atter andre  .....

Endelig er der nogen, der ikke bryder sig om folk syd for Alperne. OK, det er deres forretning, og hvis et eller andet byder dem imod, er det vel i deres gode ret at sige fra?

Jeg er selv en gammel, svær overvægtig mand, og jeg har da set annoncer, hvor annoncøren frabeder sig mænd over både 90 kilo og 90 år.

Her er jeg jo faldet igennem på begge parametre, men jeg respekterer da, hvis pigen ikke lige tænder på flommedeller, der bølger som en tsunami hen over kroppen, når jeg griner.

Og jeg respekterer/forstår også, hvis en pige har et parameter, der hedder "kun skandinaviske mænd".

Del dette indlæg


Link til indlæg

" en spade for en spade " flere skriver at pigen nok ikke "tænder " på kulørte mænd ,men mon ikke essencen i virkeligheden er = hvem pigen finder , overholder hendes spille regler og ikke prøver at presse citronen ,udover de aftalte ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_boner skrev, den ‎23‎-‎02‎-‎2017 at 21:11:

Hej herinde:) jeg står sq lidt i et dilemma da jeg ser af flere og flere GP kun modtager skandinaviske mænd. 

Sagen er den at jeg er født og opvokset her i dk men har 50% asiatiske gener og 50% danske. Umiddelbart så ligner jeg ikke en asiat men en dansker med et strejf af eksotisk:lol: hehe. Spøg til side.

Hvis man ikke kender mig og ser mig på den anden side af gaden så ville jeg i mange menneskers øjne nok ligne en "perle" "grønlænder" "mexicaner" osv. Problemet ligger i at jeg har oplevet at blive afvist fordi jeg ikke ligner en skandinaver på trods af at jeg er dansker helt ind i hjertet og vokset op med "hvide mennesker" omkring mig;) jeg besidder både pli og empati og er ret gammeldags opdraget hva angår kvinder og ældre og også med "vær mod andre som de skal være mod dig". Forstår godt kvinderne hvis det er pga religion og syn på kvinder og også at blive skåret over den samme kam desværre men er bare ærgelig over at blive smidt i bås med nogen som jeg slet ikke bryder mig om og som jeg selv er modstøstligeander af. Dermed ikke sagt at alle med en vis religion og hårfarve er lortemennesker. Men forstå mig ret.

Nogen der ved hva jeg kan gøre for at bryde ud båsen? 

"PERKER ER IKKE EN RACE MEN EN ATTITUDE OG VÆREMÅDE" ;) 

Jeg er heller ikke "skandinavisk udseende", så jeg kan godt forstår dig. Jeg er bange for at kunder med mellemøstlige baggrund/afrikanere har allerede ødelagt det for os andre som ikke ser ud som skandinavisk. Det er bare at komme videre, for der er stadigvæk masser at piger som tager imod "ikke skandinavere".

For 5-6 år siden var ikke sådan, men jeg har også bemærket at flere piger i dag modtager kun "skandinaviske". Vi skal bare være respektfulde, rare og være gode medmennesker imod pigerne. Resten kan vi ikke gøre for? Pigerne ved ikke hvad de går glip af :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_boner skrev, den 24/2/2017 at 01:11:

Nogen der ved hva jeg kan gøre for at bryde ud båsen? 

 

Der er jo ikke andet at gøre end at blive ved og ved de forskellige steder og tale din sag så godt, du nu kan - der er ikke én bestemt ting, du kan gøre for aldrig at få problemet igen.

Det er rigtig ærgerligt for dig, at du har problemet - men det er jo ikke din skyld. Med din pæne opførsel og korrekte manerer må du dog kunne vinde nogle af pigerne over med lidt benarbejde, skulle man mene.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...