Hop til indhold
youngatheart

Skriv nu hvem tingene handler om!!!

Recommended Posts

Det er super træls at folk ustandseligt laver overskrifter som: Kender nogen hende her?, eller dårligt møde osv osv osv.   Vi er folk fra HELE landet der bruger dette sted, og hvis ikke vi skal til at åbne samtlige indlæg hele tiden, bare for at finde ud af det drejer sig om en der bor i den anden ende af landet, så synes jeg folk bør tage så meget hensyn at de skriver en overskrift der er præsis. Skriv dog navnet og stedet i landet i jeres overskrift, så man kan se om der skal åbnes.

Tvivler på at folk i København har behov for at læse om en sugardate foregået i Esbjerg eller Århus, lige som jeg absolut også er totalt ligeglad med samtlige dates der er foregået i KBH, for de kommer jo nok ikke sådan lige forbi her i området.

Prøv selv engang at tag et overblik ned over siden med anmeldelser/efterlysninger og fortæl mig som om det er let overskueligt ;-)    Nej vel ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har smidt en anmeldelse eller efterlysning i et af under foraerne

  • Jylland
  • Fyn
  • Sjælland

Er der nok ingen grund til at skrive det i overskriften også. By kunne måske bedre forstås, da jylland er et vidt begreb 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Hvis man har smidt en anmeldelse eller efterlysning i et af under foraerne

  • Jylland
  • Fyn
  • Sjælland

Er der nok ingen grund til at skrive det i overskriften også. By kunne måske bedre forstås, da jylland er et vidt begreb 

nu er det her jo også smidt under sugarbabes fra hele landet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 17 timer siden:

Det er super træls at folk ustandseligt laver overskrifter som: Kender nogen hende her?, eller dårligt møde osv osv osv.   Vi er folk fra HELE landet der bruger dette sted, og hvis ikke vi skal til at åbne samtlige indlæg hele tiden, bare for at finde ud af det drejer sig om en der bor i den anden ende af landet, så synes jeg folk bør tage så meget hensyn at de skriver en overskrift der er præsis. Skriv dog navnet og stedet i landet i jeres overskrift, så man kan se om der skal åbnes.

Tvivler på at folk i København har behov for at læse om en sugardate foregået i Esbjerg eller Århus, lige som jeg absolut også er totalt ligeglad med samtlige dates der er foregået i KBH, for de kommer jo nok ikke sådan lige forbi her i området.

Prøv selv engang at tag et overblik ned over siden med anmeldelser/efterlysninger og fortæl mig som om det er let overskueligt ;-)    Nej vel ???

 

TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Hvis man har smidt en anmeldelse eller efterlysning i et af under foraerne

  • Jylland
  • Fyn
  • Sjælland

Er der nok ingen grund til at skrive det i overskriften også. By kunne måske bedre forstås, da jylland er et vidt begreb 

Så du mener at jeg så bør gå ind på alle indlæg der vedrører Jylland hvis det står derunder ??  Nu bor jeg i Esbjerg området, og søger som sådan jo i det område jeg bor. Hvad i alverden kommer det mig ved hvad der sker oppe i Århus, eller Skagen. Kan godt være du er ligeglad med at skulle åbne alt, men i min verden betyder min tid da også lidt.

Når det så er sagt, så mener jeg absolut ikke at rubrikkerne er delt op i Jylland, Fyn, Sjælland.

Hvis jeg skulle annoncere vedr en positiv/negativ Sugargirl, mener jeg at overskriften burde være ( fiktivt navn)  Sara Esbjerg, eller Sara Ringkøbing, eller Sara Århus.

Synes du ikke det ville give et super hurtigt overblik over hvilke indlæg man så skulle åbne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 24/2/2017 at 00:18:

Hvis man har smidt en anmeldelse eller efterlysning i et af under foraerne

  • Jylland
  • Fyn
  • Sjælland

Er der nok ingen grund til at skrive det i overskriften også. By kunne måske bedre forstås, da jylland er et vidt begreb 

Der er også 200 km fra nord til syd i den rubrik i det forum der hedder Sjælland, så der er det vel lige så relevant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...