Hop til indhold
Hr Lille Niels

Katharina - Cassiopeiastars

Recommended Posts

Havde ikke været på Østerbro i meget lang tid og efter pludselig indskydelse besluttede jeg mig for at se om cassiopeiastars stadigvæk holdt et højt niveau. Det var vel 3 år siden jeg sidst havde været besøg i huset.

I bedste Michelin stil trådte jeg ind af døren uden en aftale for at se hvad menuen bød på. Katharina var ledig og da jeg godt kan lide det bløde og naturlige var der ikke langt fra tanke til handling. En halv times blid behandling blev det til. Og det var godt, rigtig sød pige som var både nærværende og opmærksom på mine behov. En hurtig tur og en langsommere tur med dejlige kys var hvad jeg kunne nå på den aftalte tid. 

Billeder og beskrivelse passer indenfor hvad der kan forventes. Ja, hun er lidt ældre og lidt større, men uden forberedende studie og udvælgelse fra min side var det først noget jeg tænkte over da jeg bagefter checkene billeder etc på nettet.

Jeg søgte også herinde og fandt en 1 år gammel anmeldelse og jeg kan bekræfte at hun fortsat leverer varen.

Kunne jeg besøge hende igen? Helt sikkert!

 

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=668

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...