Hop til indhold
Guest Jessie

Tak til mine dejlige frække mænd

Recommended Posts

Guest Jessie

Er blot glad i låget  :-P

Har haft en af de bedre arbejdsdage idag- en af de dage hvor det har været helt fantastisk at lege- > TAK FOR DET GUTTER.

Føler mig som en MEGET heldig kvinde ♡♡♡

Knus Jessie:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie

Faktisk nyder jeg hver dag jeg har mulighed for at boltre mig med mine frække mænd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten er jeg heldig, - eller også har jeg talent for at finde frem til piger, hvor jeg føler god temperaments-overensstemmelse, - det vi iblandt os kalder god kemi.  - Som en del andre giver udtryk for, føler også jeg lidt misundelse over for pigerne. - Når pigen i den grad kan overbevise mig om, at hun er vild med det her, - når hendes trivsel og velvære ved samværet - i dette tilfælde med mig - lyser ud af hendes øjne og bliver talt ud af hendes mund og bliver fulgt op af hele hendes krops bevægelser og inddragelse i samværet af mig. - Så føler jeg mig misundelig, - og jeg fortæller pigen det, - og hun medgiver, at jeg har grund til at være misundelig. - Hun elsker sit hverv. - Og os, der har mødt de piger gentagne gange, tror på det. - Vi er overbeviste.- Tak fordi du siger/skriver det, Jessie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jessie skrev, for 15 timer siden:

Er blot glad i låget  :-P

Har haft en af de bedre arbejdsdage idag- en af de dage hvor det har været helt fantastisk at lege- > TAK FOR DET GUTTER.

Føler mig som en MEGET heldig kvinde ♡♡♡

Knus Jessie:wub:

Er det så her man skriver selv tak?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...