Hop til indhold
Romantikeren

Ugens 10er

Recommended Posts

For nogen uger siden begyndte jeg en følgeton jeg kaldte for ugens 10er. Der var ikke særlig mange da opdagede det. min tanke at hver uge vil jeg lave en liste af 10 punkter, om ting jeg falde sjove, mystisk, absurde, triste, finurlige, det kan være alt mellem himmel og jord.

Så sidste ugens 10er druknede i alt muligt andet, så emnet i dag ting som stensikkert bliver druknede af andre ting.

1. En filosofisk og tankevækkende skrivelse om hvad det er smukke er ved elskov og hvordan man bliver bedre menneske efter en stund i absolut begær med sin drømmekvinde. Bliver druknede i der råbe FISSE Og hvem har verdens bedste patter.

2. En interessant kamp i FA cuppen hvor et af holdene er et hold fra den femte bedste række, og vinder holdet skriver det fodboldhistorie. Men ingen kan huske hvem der har spillet, eller resultatet. for det bliver druknede i at en velpolsteret tideligere fodspillespiller stor fortære med stor velbehag en tærte. ( google historien )

3. En starte en debat om hvad man skal gøre hvis man gerne vil for første gang møde en glædespige. bliver druknede af skønne dejlig Jennifer med sin selfies, hvor der er dømt kollektiv mundsalv. Hun må gerne :) Hjertens gerne

4. Man hører en succeshistorie om en muslimsk familie der har lært dansk er Føj til ordbog, har gode job det hele kører. bliver druknede ag udtalelser af en vis herre Henriksen forslå af man er dansk hvis går i kirke og der kommer endnu mere vand på, da en pæredansker ikke mener at han ikke er danske fordi han hader at gå i kirke.

5 Kan huske at der var HC Andersen år, ingen kan huske showet, og i fremtiden kan de færreste huske hvorfor de holdt showet. men man husker Tina Turner der nærmest væltet budget og endda sang playback. En af de største danske forfatter igennem tiderne bliver drukne i forargelsen af en sanger der egentlig bare kom ind og praktisk talt ikke åbnede munden.  

6. En historie om en Glædespige der ikke kun undværer sit arbejde og er glad for at hun gøre andre glade. Bliver druknede af feminister der skyder hende ned som værende utroværdig og kaster sin egen offerrolle hvor forfærdelig det hele er. Nu er mændene lige pludselig nogle svin.

7. Der bliver brugt af jorden ressourcer som aldrig før og der vil måske kun gå en generation eller 2 så er der simpelthen ikke flere ressourcer tilbage . Dette bliver druknede af at vi udleder for meget Co2 og at klimaforandringer er klima Og Kina og Donald Trump er store bøller der og isen på nordpolen smelter og Isbjørnen har det svært.

8. Sætter lige tingene på spidsen her der skal også være plads til Forskere har fundet den ultimative kur mod kræft der med næsten 100% sikkerhed kan helbrede alle kræftpatienter, bliver druknede af den en eller anden prins eller prinsesse kan ikke huske hvad de hedder alle sammen, der er så mange at holde styr på starte i første klasse.

9. en af verdens bedste film overhoved ( det er et tænkt eksempel har premiere, men skaberne har ikke mange penge til at reklamere for den, så filmen bliver ikke set af særlig mange. dette bliver druknede Fifty shades of shit eller hvad filen den hedder en film der muligvis er af de årets værste ifølge anmelderne om dem der tør sige sin ærlig mening.

10 Den her ugens 10 er bliver sikkert druknede af en der råber Fisse og hvem har verdens bedste patter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm..... det er godt nok mange punkter. Hvis man skulle kommentere på indlægget kan det hurtigt blive en rodet affære, da det nok er forskelligt hvilke punkter hver enkelt finder interessant.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Hm..... det er godt nok mange punkter. Hvis man skulle kommentere på indlægget kan det hurtigt blive en rodet affære, da det nok er forskelligt hvilke punkter hver enkelt finder interessant.

 

Det er god pointe du har, jeg skal nok måske fremover ikke være så meget i øst og vest.

Det er lidt som en opslagstavle noget interessere mere end andet, Hvis man leder efter en hundelufter, så vil opslaget om en ny plæneklipper være komplet uinteressant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...