Hop til indhold
benny

18 ÅR DANSK SLANK BLONDINE I HERNING

Recommended Posts

Nå, men så fik jeg besøgt hende for ca 14 dage siden.

Tog en halv time, selv om det lød dyrt, 1200 kr, og så var det jo helt uden blow, fra hendes side.

Ankom til stedet, pigen lukkede mig ind og hun ser okay ud, pånær hele den ene side af hende var fuldstændigt overbemalet af "tus"

Men vi fik tøjet af, og hun lagde sig på sengen ved siden af mig, og vi pillede lidt ved hinanden, og rigtig som står i annoncen, blev det kun til " handjob uden " fra hende.

Jeg syntes, det er en selvfølgehed, at man som massage pige, ( også som kunde ) lige før man mødes, har været i bad, det havde hun ikke, var nede for at slikke hende, men det var en fæl lugt, så det stoppede jeg rimelig hurtigt med.

Tror heller ikke hun havde tænk sig at gå i bad efter mit besøg, for da vi var færdige, tog hun sit tøj på igen, som om hun var klar til næste kunde.

Jeg ved godt, det kan være svært for pigen selv, at lugte efter dernede, men en rimelig go' gang vask, inden man for besøg, er vel rimelig nok at forlange.

Det var min oplevelse af hende.

Besøge hende igen: nej, så skal hun da ihvertfald skrive i annoncen " Nyvasket "

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo skrev, 1 time siden:

forstår jeg dette rigtigt

 

1200kr for et handjob

 

 

Nej, godt nok med alm. sex også.........men ikke noget at prale af, men for dyrt alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et godt råd. Må da næsten håbe hun selv læser med her, så hun kan få lidt styr på det med hygiejnen. Personligt så ville jeg aldrig betale 1200 kr for en time hvor det kun er ren bol. Der skal da krydres med oralsex osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 23. feb. 2017 at 23:59:

Tak for et godt råd. Må da næsten håbe hun selv læser med her, så hun kan få lidt styr på det med hygiejnen. Personligt så ville jeg aldrig betale 1200 kr for en time hvor det kun er ren bol. Der skal da krydres med oralsex osv.

En halv min ven;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...