Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Knægt 

Jeg har besøgt hende en enkelt gang for godt et år siden. Tja - hvad skal jeg sige ... Når du kommer ind skal du gennem køkkenet for at komme ind i massage rummet - og lad mig sige det på den måde at det ser ud til at der bliver brugt mere tid i massage rummet end i køkkenet. I massage rummet var der temmelig til røget og der stod et overfyldt askebæger og ved siden af det lagde menu kortet. Der er ingen tvivl om hvad du kan få - Jeg valgte en halv time i boblebad og en halv time i sengen. Der var dog lidt problemer med boblebadet for de kolde vandrør var frosne så der kunne kun komme varmt vand i badet. Det var dælme varmt så hun tilbød lidt massage af ryg og ben mens vi ventede på at vandet kølede lidt af. Massagen var blid og almindelig men bestemt ikke ubehagelig. I hoppede i boblebadet - og Ja der sad vi så bare i en halv time - hun vaskede mig lidt med en svamp og det var det. Tilbage i massage rummet og der fik jeg lov at tage hende i flere stillinger - men hun var meget passiv. Og ja hun er ikke den nyeste model men rigtig sød og taler godt dansk. Men jeg har ikke været der siden og har heller ingen planer ... Men god tur ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det så nødvendigt for nogen at fortælle at de følger med??? Keder I jer eller vil I bare gerne promovere jer selv? Hvad med at skrive noget seriøst for jeg er fuldstændig ligeglad med om I følger med eller ej.... For pokker få et liv og kom ud og prøv massagen og fortæl om den eller hold op med at skrive at I følger med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Lidt nysgerrig mht. Nana :-)   i annoncen skriver hun boblebad og smukke piger. Jeg kan læse i gamle tråde at der er boblebad - mener også jeg på et tidspunkt har set et billed med boblebad - men smukke piger kan jeg ikke læse noget om.
Nogen der ved noget - eller er det Nana der står for det hele??
Er der nogen nye opdateringer fra besøg hos Nana i Løvel?
Når jeg nu er i gang med at spørge :-)  hvordan er priserne - massage - HJ - smider Nana tøjet.....   Ja kære venner mange spørgsmål - håber på nogle svar.
Fortsat go weekend til alle :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er i annoncen tre billeder af den samme kvinde, som man må antage er Nana.

Nogen har falske billeder på deres profiler, men det tror jeg man kan udelukke i dette tilfælde også uden at checke på tineye.

Smuk? Det sete afhænger af øjet der ser. Personligt har jeg set både bedre og værre. Til hendes fordel taler at Himmerlændingen har beskrevet at hun er sød og taler dansk.

Hvis du ser på billede 2, så står nævnte kvinde og læner sig koket skråt hen over eller måske bort fra en anordning som ligner et boblebad. Dette må antages stadig at befinde sig på adressen.

Endvidere har Himmerlændingen beskrevet en samlejelignende situation endog indeholdende flere forskellige stillinger. Dette må antages at foregå uden beklædningsgenstande, eller i hvert fald kun iført til formålet egnet beklædning, hvilket jeg personligt ville finde var OK. Hvis hun f.eks. var iført lange underbukser tror jeg det ville fremgå af Himmerlændingens beskrivelse.

Så der er allerede svar på mange af spørgsmålene for den der ser sig for, der mangler bare lige om Nana er ene om at yde omtalte service og hvad det iøvrigt koster.

;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
splasher skrev, for 9 timer siden:

Der er i annoncen tre billeder af den samme kvinde, som man må antage er Nana.

Nogen har falske billeder på deres profiler, men det tror jeg man kan udelukke i dette tilfælde også uden at checke på tineye.

Smuk? Det sete afhænger af øjet der ser. Personligt har jeg set både bedre og værre. Til hendes fordel taler at Himmerlændingen har beskrevet at hun er sød og taler dansk.

Hvis du ser på billede 2, så står nævnte kvinde og læner sig koket skråt hen over eller måske bort fra en anordning som ligner et boblebad. Dette må antages stadig at befinde sig på adressen.

Endvidere har Himmerlændingen beskrevet en samlejelignende situation endog indeholdende flere forskellige stillinger. Dette må antages at foregå uden beklædningsgenstande, eller i hvert fald kun iført til formålet egnet beklædning, hvilket jeg personligt ville finde var OK. Hvis hun f.eks. var iført lange underbukser tror jeg det ville fremgå af Himmerlændingens beskrivelse.

Så der er allerede svar på mange af spørgsmålene for den der ser sig for, der mangler bare lige om Nana er ene om at yde omtalte service og hvad det iøvrigt koster.

;)

 

Altid dejligt med svar på det som jeg ikke har spurgt på - men man antager og tror :-)  Og jeg synes det er ret uinteressant med hvad ..@splasher... mener. Jeg er selv i stand til at læse hvad der bliver skrevet :-) 

Jeg spurgte om der er nogen der har været der for nyligt - jeg spurgte til hvordan er massagen - jeg spurgte til HJ og IKKE samleje - lægger Nana tøjet under massagen - har Nana nogle hjælpere - og hvordan med priserne - der er stor forskel på hvad massage mm. koster - og det var det jeg spurgte på.  

Fortsat go søndag til alle - solen skinner her i det midtjyske :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, den 23/2/2017 at 12:14:

Hvorfor er det så nødvendigt for nogen at fortælle at de følger med??? Keder I jer eller vil I bare gerne promovere jer selv? Hvad med at skrive noget seriøst for jeg er fuldstændig ligeglad med om I følger med eller ej.... For pokker få et liv og kom ud og prøv massagen og fortæl om den eller hold op med at skrive at I følger med

HA HA HA endelig en der gider brokke sig over alle de medløber:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...