Hop til indhold
Jyskpik

Riverkwai Klejtrup ved Hobro

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/217222

Har besøgt stedet totalt skuffende oplevelse intet af det der er i annoncen lever op til virkeligheden hverken billederne fra stedet eller pigerne, jeg ringede om morgenen og bestilte en tid om aftenen hvor jeg spurgte til om det var en af de piger der var på billederne jeg ville få massage hvilket blev bekræftet. Nå jeg kom der til et faldefærdigt hus med Open lysskilt i vinduet (der burde jeg nok have vendt om) pigen der tog i mod mig var noget kraftig men jeg trængte til at få noget massage jeg spurgte til prisen på body to body massage det kostede kr. 1.200,- hvilket jeg kunne fortælle at jeg normalt gav en tudse for så det indvilgede hun i, hun smed straks alt tøjet og gik i gang med massage, det var ikke det jeg forstod ved body to body,og efter noget tid da jeg skulle vende mig om fik jeg kondom på og kneppede hende til jeg kom, var ude igen efter 40 minutter.

Endvidere kunne hun ikke tage mobilepay, som beskrevet i annoncen, så der måtte jeg ligge mit ur som pant imens jeg gik hen til en kontantautomat 300 meter for at hæve penge.

Summa sumarum af skade bliver man klog men sjældent rig i hvert fald ikke på oplevelser denne gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi et par gange - og fået en rimelig god massage. God tid og snak - ikke de kønneste piger, men jeg synes det var i orden det jeg fik til prisen. Massage + HJ til kr. 600.
Tror dog at stedet er lukket - har været forbi et par gange inden for den seneste måneds tid - sidste gang for en uge siden. Gardiner trukket for og så rimeligt lukket ud.

Heller ingen svar på tlf. SMS eller mail.

Nogen der ved noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...