carsten75 23 Skrevet 22. Februar, 2017 Det er lang tid siden jeg har set til den kæmpebarmet Julie fra Colombia. Hun har hold til hos hvidebækpigerne og holsted ved Nørregade. Nogle som ved om hun har været i Danmark for nylig?.. har ikke lige billede af hende desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 23. Februar, 2017 Kan godt huske hende , var de billeder ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 23. Februar, 2017 Hej brødre,hende har jeg også mødt ved Holstebro,og ja hun havde dejlige store bryster,kan huske hende meget tydeligt var dejlig og meget flink,jeg kørte hende til Holstebro for at handle ind og hun skulle også have noget på et apotek,hemmm da vi kom hjem til hendes hus igen fik jeg tilbudt kaffe med tilhørende dessertdet var en god dag,,,,hun er ikke i Danmark nu,men kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsten75 23 Skrevet 23. Februar, 2017 Glæder os til at møde hende igen. Dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 1. Maj, 2017 Havde ikke lejlighed til at besøge hende sidst hun var her. Er der nogle der ved hvornår hun er her igen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg