Tullik 29 Skrevet 22. Februar, 2017 Er det noen som har nylige opplevelser fra sex-kinoer i Berlin da jeg skal besøke byen snart? Tullik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Februar, 2017 (edited) LSD som ligger for enden af Kurfuerstenstrasse, hvor der vrimler med østeuropæiske gadepiger. LSD Redigeret 22. Februar, 2017 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 97 Skrevet 24. Februar, 2017 Jeg var forbi i september, fik en tur ned ad gaden og blev lokket af en ung skønhed. Vi gik til LSD til en hurtig suck and fuck pris 30euro + nogle euro til kabinen. Hun foreslog vi bare kunne få ind i parken, men jeg skulle ikke nyde noget af at stå der i mørket med bukserne nede! Tror der er god mulighed for at blive taget ved næsen, så tænk jer nu ordenligt om og pas på !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tullik 29 Skrevet 24. Februar, 2017 Er det noen som har nyere erfaringer fra tradisjonelle sex-kinoer med "sexy plassanvisningsdamer"? Tullik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tullik 29 Skrevet 13. Marts, 2017 Bringer denne opp igjen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg