Hop til indhold
Guest Snuskepigen

Gangbang debutant på Fyn..

Recommended Posts

Guest Snuskepigen

Hejsa i friske frække fyre... nu skal min fantasi udleves en gang for alle.!  Jeg invitere til mit absolut første gangbang på Fyn torsdag d 2 marts fra 10-12...Jeg har sommerfugle i maven, men er sikker på i hurtigt får mig til og glemme dem og bare give den gas! Jeg håber og se en masse frække mænd der vil give mig en oplevelse jeg sent vil glemme! Skynd jer og tilmeld jer så jeg har noget og glæde mig til... knus og kram snuske....         https://annoncelight.dk/showad/223002

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Eller hvad siger i til denne glatte mis? Vil i ikke gerne være med til og lege med den? Den er allerede våd ved tanken om jer frækkerter...

IMG_0467.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
TommyHansen skrev, den 31/12/2017 at 03:37:

Fantastiske billeder. Ved ikke om din drøm nogensinde gik i opfyldelse, og om der måske er nogen chance for at du vil prøve en anden gang.

Det blev desværre ikke realiseret, men er meget åben for at give det endnu en chance.. men det kræver en der vil hjælpe med alt det praktiske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...