Hop til indhold
Guest singelmanden

Deepthroat I Aalborg Med Smuk Ung Pige.

Recommended Posts

Guest singelmanden

Det er vist på tide, at jeg får skrevet en anmeldelse af disse frække mennesker. Jeg har besøgt dem et par gange før, men mit sidste besøg var nok noget af det frækkeste, som jeg nogensinde har oplevet. Jeg banker på døren og får ordnet det økonomiske med manden. Hans smukke og søde kone sidder på knæ med hænderne bundet på ryggen. Manden og jeg smider tøjet og begynder på skift, at mundkneppe hende langt ned i halsen, så hun gagger og vores pikke er smurt helt ind i hendes spyt. Efter lidt tid afleverer manden en ordentlig portion sperm udover hendes ansigt. Jeg mundknepper hende stadig mens hendes ansigt er dækket med sæd. Efter lidt tid kan jeg mærke, at jeg snart kommer. Jeg hiver den ud af munden og sprøjter hende også i hovedet. Vi tager tøjet på og siger pænt farvel. Det skal helt sikkert prøves igen.

Link:
https://annoncelight.dk/showad/222692

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Nogen som vil suttes sammen med mig og hendes mand imorgen ? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Hun er en flot pige og helt vildt sød. Manden er en frisk og rar fyr. Dem kan du roligt besøge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...