Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lang tid her på siden besøgte jeg for første gang en gp, og det blev kingi ved ørestad. hun gav en rigtig god service og hendes krop var pisse dejlig. hold kæft nogle gode patter og en dejlig fyldig røv. jeg vil helt klart anbefale hende til jer, der ikke har prøvet hende af. stedet er "åbent", men synes ikke, at folk ligger mærke til hvad der skal til at foregå. 

 

jeg tog en halv time til 700, og det var alle pengene værd. jeg vil ikke komme ind meget ind på selve akten, men tog hende i 3 forskellige positioner før jeg fyrede af i doggy.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Blågran for fanden, det havde jeg ikke troet, men fedt det lykkedes! ;) 

Tillykke med det store skridt du har taget! :P

TF72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Hold nu kæft så står verden da ikke længere:-o 

Stort tillykke med din første tur, håber det var ventetiden værd:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med din første gang. Dejligt det blev en succesfuld oplevelse :) 

Samme lejlighed som hvor Leticia hører til, så vidt jeg ved. Super fed lejlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 2 minutter siden:

Tillykke med din første gang. Dejligt det blev en succesfuld oplevelse :) 

Samme lejlighed som hvor Leticia hører til, så vidt jeg ved. Super fed lejlighed. 

tak tak :D . Der var en anden i lejligheden, men så ikke hvem det var. men har læst at det skulle være leticia som du siger :D . rigtig fed lejlighed, ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt gået @blaugrana, jeg har fulgt din process og de mange spørgsmål undervejs. Grunden til at jeg siger godt gået er ikke så meget fordi du har besøgt én GP eller ej, det er en personligt valg. Men du har flyttet en grænse, prøvet noget nyt og set "frygten" i øjnene. Jeg kan forstille hvilken sus du må have følt lige før døren åbnede. 

Også stor ros for at du faktisk skrev om oplevelsen, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk Blaugrana!...Velkommen i klubben...Jeg håber du får flere fine oplevelser. Stærkt gået du fik gjort det endelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@GrayNinja tak skal du have. ja det tog mig noget tid, men fik det endeligt gjort.. var sgu lidt nervøs inden jeg gik ind til hende, men det var væk igen efter de første par minutter . har helt klart flyttet en grænse, og det er dejligt.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
blaugrana skrev, for 3 timer siden:

Efter lang tid her på siden besøgte jeg for første gang en gp, og det blev kingi ved ørestad. hun gav en rigtig god service og hendes krop var pisse dejlig. hold kæft nogle gode patter og en dejlig fyldig røv. jeg vil helt klart anbefale hende til jer, der ikke har prøvet hende af. stedet er "åbent", men synes ikke, at folk ligger mærke til hvad der skal til at foregå. 

 

jeg tog en halv time til 700, og det var alle pengene værd. jeg vil ikke komme ind meget ind på selve akten, men tog hende i 3 forskellige positioner før jeg fyrede af i doggy.. 

Tillykke!!!

Den følelse når man skyder ladningen af i en varm fisse er second-to-none!!

Når der først er taget hul så...

Tak for bidraget. Glæder mig til flere dejlige anmeldelser fra din side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, Lige nu:

Tillykke!!!

Den følelse når man skyder ladningen af i en varm fisse er second-to-none!!

Når der først er taget hul så...

Tak for bidraget. Glæder mig til flere dejlige anmeldelser fra din side.

tak tak.  hahahaha :D du har ret. især med den røv, så er følelsen endnu dejligere .. der kommer sikkert flere anmeldelser på et eller andet tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også tillykke herfra. Jeg var begyndt at tvivle lidt på, om du havde mod til det, men super at det gik godt. Og undskyld stikpillerne! L

PS den rigtige udfordring ligger i at det er meget dyrt og ekstremt vanedannende :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 12 minutter siden:

Også tillykke herfra. Jeg var begyndt at tvivle lidt på, om du havde mod til det, men super at det gik godt. Og undskyld stikpillerne! L

PS den rigtige udfordring ligger i at det er meget dyrt og ekstremt vanedannende :wacko:

tak tak. ja, blev sgu lige nødt til at prøve mig selv af når nu jeg har været her i så lang tid. det er i orden. :D du har desværre ret. allerede i dag tænkte jeg på hvem min næste gp skulle være :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Tillykke med din debut - det er ingen skam, at tænke sig lidt om ;) og tage den tid der skal til. Min debut havde jeg for små tre år siden og det har vel kostet, sådan ca det samme som en herskabsvilla i Nakskov; men hvem gider bo der :wacko: Så det kan være vejen til mange gode oplevelser og den økonomiske ruin, hvis man ikke kan nøjes med husholdningskassen. Den eneste tur jeg har taget med Kingi var med elevatoren; men hun så fristende ud.

Good luck

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til de voksnes rækker. Lad dette blive det første af en uendelig perlerække af anmeldelser med speciel vægt på indgangsforhold og diskretionslinier :)  Just kidding. Men nu er du good to go med Isabel og Bambi :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Blaugrana,

Jeg tænkte lige at spørge til om stedet var diskret???

Årh, det er gas! Du kan ta' det. (og du har svaret i din anmeldelse)..

Tillykke fra,

Yoda

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahahahaha. Det er simpelt hen for sjovt. Manden laver sin første anmeldelse. en god en af slagsen. Og han bliver lykønsket som om han har vundet præsidentvalget i et mellemstort latinamerikansk land.... Jamen også tillykke herfra da. 

Hold da op hvor er anmeldelsen blevet afsporet - men sjove kommentarer.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...