Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg kan slet ikke forstå at en by i Hernings størrelse ikke har flere klinikker med frækt thaimassage (læs sex) har efterhånden når jeg besøger byen, hvad jeg gør ca. 2 gange i måneden prøvet alle steder, et sted blev jeg tilbudt et kvikt håndjob, men slet ikke det jeg søger, alle andre steder kun massage, det er fuldstændigt uforståeligt at det mangler der, er Herning boerne så sippede? tror jeg næppe, men hvad er der så galt ?

Jeg vil opfordre nogle til at få åbnet noget skønt thai i byen, der er alt for mange østeuropæer og de tager altså fusen på de fleste, næ en skøn thaipige er nok noget af det bedste sex du kan få, har brugt dem rundt i landet i en del år efterhånden og kun blevet skuffet i Herning, så kom on så Herning kan komme på thaikortet som en by med udvalg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, Silkeborg er jo heller ingen lille by og der kan du heller ikke få noget der minder om en fræk afslutning ... Årsagen skal findes i at Silkeborg og Herning hører under samme politikreds. Den tidligere politiboss har i et interview udtalt at de groft sagt chikanerede klinikkerne til de lukkede fordi man ikke ønskede 'den slags' i byerne, og den nye boss har åbenbart valgt at følge forgængerens linje ... der har været et par tråde om emnet tidligere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Tja, Silkeborg er jo heller ingen lille by og der kan du heller ikke få noget der minder om en fræk afslutning ... Årsagen skal findes i at Silkeborg og Herning hører under samme politikreds. Den tidligere politiboss har i et interview udtalt at de groft sagt chikanerede klinikkerne til de lukkede fordi man ikke ønskede 'den slags' i byerne, og den nye boss har åbenbart valgt at følge forgængerens linje ... der har været et par tråde om emnet tidligere ...

Det ku jo tyde på at de har nogle gode Politiboss på de kanter som hellere ser piger fra Fake- øst Europa

end søde piger fra Thailand, men Herning er jo også tæt på Vestjylland, hmmm??? Men i Østjylland, der

har vi sagerne :) 

Der kan forekomme lidt ironi i min tekst, beklager :) 

Mvh. Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 6 timer siden:

Det ku jo tyde på at de har nogle gode Politiboss på de kanter som hellere ser piger fra Fake- øst Europa

end søde piger fra Thailand, men Herning er jo også tæt på Vestjylland, hmmm??? Men i Østjylland, der

har vi sagerne :) 

Der kan forekomme lidt ironi i min tekst, beklager :) 

Mvh. Thaimig

Kan også være de blot håndhæver lovgivningen.

Mange af de piger der giver andet end normal massage er på 3 mdrs. turistvisum, og må ikke arbejde.

Det må piger fra øst europa gerne, måske noget af forklaringen

Og fint at der slåes ned på dette illegale arbejde, hvor nogen af dem er handlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, den ‎22‎-‎02‎-‎2017 at 17:59:

Kan også være de blot håndhæver lovgivningen.

Mange af de piger der giver andet end normal massage er på 3 mdrs. turistvisum, og må ikke arbejde.

Det må piger fra øst europa gerne, måske noget af forklaringen

Og fint at der slåes ned på dette illegale arbejde, hvor nogen af dem er handlet.

Der er forskel på at håndhæve loven og så direkte at chikanere stederne ... flere steder med fastboende piger med opholdstilladelser er også blevet chikaneret væk. Det var ikke et spørgsmål om at håndhæve loven, men mere at man bare ikke ønskede disse klinikker. Det er jo lidt problematisk når en politichef lader sine egne personlige holdninger farve arbejdsindsatsen på en ret uhensigtsmæssig måde der gør at ikke alle får samme behandling ... og jeg tror faktisk der er blevet afsløret flere handlede østeuropæiske piger end der er thaier, hvis det lige skal komme dertil ...

Og det med at østeuropæiske piger gerne må arbejde, det afhænger da i høj grad af hvorfra i Østeuropa de stammer ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 time siden:


Og det med at østeuropæiske piger gerne må arbejde, det afhænger da i høj grad af hvorfra i Østeuropa de stammer ...

Jeg tænkte øst lande der er medlemmer af EU.

Men ja herboende med opholdstilladelse og arbejdstilladelse skal man lade være i fred.

Men alle dem der som man kan læse herinde er her på 3. måneders ophold (turist visum maks. længde) skal undersøges og smide ud hver gang det sker. 

Det er ikke små penge bagmændende tjener, pigerne mange steder tjener og ok, men alle penge ryger lige ud af samfundet uden betalt skat.

Derudover kan problemet vel løses ved at man ikke skjuler sit bordel bag en facade der lyder af alm. Thai massage.

F.eks. i Amsterdam er der blevet taget hånd om rigtig mange kina massage saloner der gav andet end alm. massage de er enten blevet lukket, eller gjort opmærksom på de vil blive det hvis ikke de overholdt reglerne. Det har betydet at du stort set ikke kan finde en kina massage i Amsterdam med Happy ending, og alle steder beder de om at du beholder underhakkerne på.

Redigeret af Den lille hårde
manglede at skrive noget mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den ‎22‎-‎02‎-‎2017 at 09:52:

Tja, Silkeborg er jo heller ingen lille by og der kan du heller ikke få noget der minder om en fræk afslutning ... Årsagen skal findes i at Silkeborg og Herning hører under samme politikreds. Den tidligere politiboss har i et interview udtalt at de groft sagt chikanerede klinikkerne til de lukkede fordi man ikke ønskede 'den slags' i byerne, og den nye boss har åbenbart valgt at følge forgængerens linje ... der har været et par tråde om emnet tidligere ...

Ok ja måske, men tror så bare det er fordi han vil holde det for sig selv, der er nemlig flere klinikker i Holstebro, der ligger politigården jo som vi alle ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bjødstrupvej 44, Hammerum 7400 Herning. De har både til gården, gaden, massagen og hvad man ellers kunne ønske sig. 

God tur!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 20 timer siden:

Bjødstrupvej 44, Hammerum 7400 Herning. De har både til gården, gaden, massagen og hvad man ellers kunne ønske sig. 

God tur!

 

det er da mellem 1½ og 2 år siden den lukkede....har ikke hørt der skulle være andre der er startet der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snigeren858 skrev, den ‎21‎-‎09‎-‎2017 at 18:34:

der gives en god :oops:håndtrold hos dookon

"God"..ikke for godt et år siden....ligegyldigt fra hende selv ( oplevede det et par gange )  så har ikke været der siden.

Har fundet andet sted hvor massagen er i højsædet og ikke andet der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...