Hop til indhold
Pjovert

Emmi, Ny pige hos Alinya i Vejle

Recommended Posts

FAKE anmeldelse - se venligst bort fra Pjoverts skriverier

 

Jeg ringede og bestilte tid hos den nye , da jeg kom blev jeg modtaget af en smuk pige med flot krop og store bryster, jeg blev vist ind i et stort og lyst rum, og blev bedt om at tage tøjet af og lægge mig på briksen, hun kom ind og er ganske god til massage,

Jeg ringede og bestilte tid hos den nye , da jeg kom blev jeg modtaget af en smuk pige med flot krop og store bryster, jeg blev vist ind i et stort og lyst rum, og blev bedt om at tage tøjet af og lægge mig på briksen, hun kom ind og er ganske god til massage, Var på vej hjem fra skiferie, og trængte til en go'gang massage, skulle bruge et bad først ,så valget faldt på  Alinya, hvor der er rent og lækkert.

normalt får jeg en den store tur med smukke Pin, men hun var optaget, så Wi råbte et eller andet jeg ikke forstod og ned af trappen kom en lille nips med langt sort hår ,slank talje og store bryster, Wi fortalte at det var en ny pige der kom i søndags og at jeg skulle prøve hende, jeg tog et bad og gik med hende ind i et lyst og lækkert rum, jeg lagde mig på maven og bad om hård massage, hun startede med mine fødder og lægmuskler,,,,,varm olie og en kyndig kvinde, det er altså godt,hun fortalte hun har masseret i del år og det kan mærkes.

Da hun kom til baglår og baller begyndte Lillemand at rører på sig, af en eller anden grund blev det frækt,,,,,hård massage iblandet nogle bløde tilfældige strejf af klokkeværket, gjorde sin virkning, så jeg var nødt til at spørge om hun gav fuld pakke, hun smilede og sagde ja, der gik et øjeblik så kom hun op på briksen, og jeg fik bryst massage og pussy massage helt op i nakken,,,,, jeg har på dette tidspunkt ikke vendt mig endnu, men da hun sidder oppe i nakken på mig er jeg nødt til at vende mig, som sagt så gjordt,,,, og det bliver ikke meget bedre at man stirre lige op i en varm smuk og dampende fisse, lick me ,siger hun, og det gør jeg , hun stopper mig igen, vi tungekysser lidt, og så får jeg en gang bodymassage , store bryster, lidt oliespansk,lidt blow, og jeg er lige ved at komme, hun stopper op, vi kysser lidt igen,,,,,,og så knepper vi, forfra , bagfra, til slut  red hun mig, tømte mig,,efter det lagde hun sig ned ved siden af mig , en varm smilende pige, man glemmer næsten at man er kunde.

jeg fik et bad igen, og følte mig glad, det var en skøn oplevelse, en sød smilende pige , lækre omgivelser,,,,, en rigtig god oplevelse, hun er meget dygtig og jeg kan kun sige,,,,,,, prøv hende,,,, Hun er det en hver mand gerne vil møde og være  sammen med

Tak Emmi,,,,, ses snart igen

Redigeret af Extinguisher
FAKE anmeldelse - se venligst bort fra Pjoverts skriverier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad kostede sådan en omgang? Har været inde på deres hjemmeside, den ser pæn ud.

Ingen hentydninger til at man kanfå mere end almindelig massage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
al3000 skrev, for 4 timer siden:

Har været inde på deres hjemmeside, den ser pæn ud.

Ingen hentydninger til at man kanfå mere end almindelig massage :)

Rent faktisk er der jo en vældig god grund til deres reklameform, de ønsker ganske enkelt ikke ubudne gæster.

Af samme grund kan man naturligvis heller ej få svar på alle de dumme spørgsmål folk hele tiden ringer og

spørger til i Tlf. Om evt. Ekstra, hvor dum har folk lov til at være? Nemlig, fordi hvordan F. Ska Mammasan

ku vide hvem der sidder i den anden ende af ende af  Deringervispiller Telefonen? Så derfor reklamer de med

fin stil og hva er også bedre end at besøge et sted i den tro man bare ska have massage og så gå derfra med

en den oplevelse Pjovert fik :):):) 

I øvrigt et rigtig godt indlæg fra Pjovert :)  Tak for det.

Mvh. Thaimig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af Mike45's indlæg

Hej var forbi Emmi igår man skal lede længe efter en så sensuel nærværende thaikvinde der er så opsat på at yde en god service og gør alt for at man skal føle sig godt tilpas og tilfredsstillet :)

Det er der mange af de unge thaipiger der kunne lærer af. 

Hendes massage/ThaiTantra var super lækker med masser af fræk berøringe og B2B og hun gik uden opfordring selv igang med SuperFransk hun holdt mig på grænsen til udløsning men stoppede inden så jeg også kunne prøve hendes mis så på med regnslaget og hun red mig i flere positioner til jeg ikke kunne holde mig mere bagefter lå vi længe og hun blev ved med at kæle og nusse og jeg måtte selv stoppe det så jeg kunne nå et bad. 

Så hvis du vil give dig selv en god gave her i vinterkulden så prøv Emmi

Redigeret af Extinguisher
FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af Mike45's indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike45 skrev, for 1 time siden:

Hej var forbi Emmi igår man skal lede længe efter en så sensuel nærværende thaikvinde der er så opsat på at yde en god service og gør alt for at man skal føle sig godt tilpas og tilfredsstillet :)

Det er der mange af de unge thaipiger der kunne lærer af. 

Hendes massage/ThaiTantra var super lækker med masser af fræk berøringe og B2B og hun gik uden opfordring selv igang med SuperFransk hun holdt mig på grænsen til udløsning men stoppede inden så jeg også kunne prøve hendes mis så på med regnslaget og hun red mig i flere positioner til jeg ikke kunne holde mig mere bagefter lå vi længe og hun blev ved med at kæle og nusse og jeg måtte selv stoppe det så jeg kunne nå et bad. 

Så hvis du vil give dig selv en god gave her i vinterkulden så prøv Emmi

Lyder lækkert. Hvad giver man får sådan en tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mike45

Jeg skal til Vejle i denne weekend og vil lige spørge om du har et link til Emmi sted..? mon det overhovedet har åben i weekenden..?

På forhånd tak..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af Mike45's indlæg

Vejle Pin & Emmi 2 Smukke Thaipiger

kan ikke lige finde ud af at lave et link men  dette hedder de på annoncelight 

måske er der en anden der kan ;)

har lige fundet denne hjemmeside med adressen www.alinya.dk

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...