Hop til indhold
Midtjyderne

SISTERS ACT X2 - Gangbang den 28. feb. i Vejle m. 2 smukke DANSKE SØSTRE på 21 og 25 år - mulighed for sex uden kondom!!

Recommended Posts

Ferdinand skrev, for 2 timer siden:

jævnfør overskriften, er de danske

Doh. Der fik jeg vidst ikke kigget det godt nok igennem:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Red25 skrev, for 14 timer siden:

Doh. Der fik jeg vidst ikke kigget det godt nok igennem:D

det er vel menneskeligt at skippe overskriften og gå videre til teksten - og i særdeleshed billederne

Redigeret af Ferdinand
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med sidst i Århus. De er stensikkert både pæredanske og søskende... I kan roligt tage afsted, de er totalt frække og det bliver med garanti en fed oplevelse (det skriver jeg naturligvis kun fordi jeg desværre ikke selv kan deltage, ellers ville jeg hellere holde tippet for mig selv ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 11 timer siden:

HVIS de virkelig ER søstre. Så er man (læs jeg)jo næsten syg nok i hovedet til at skulle afsted ;-)

Nu ikke så hård ved dig selv - du er skam ikke syg i hovedet - hvem vil ikke gerne hygge sig med et par søstre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyderen skrev, for 23 timer siden:

Jeg var med sidst i Århus. De er stensikkert både pæredanske og søskende... I kan roligt tage afsted, de er totalt frække og det bliver med garanti en fed oplevelse (det skriver jeg naturligvis kun fordi jeg desværre ikke selv kan deltage, ellers ville jeg hellere holde tippet for mig selv ;) )

Hov hov - selvom du selv du selv skulle have været med - så husk "som brødre vi dele" ;o) - ikke at jeg ikke forstår dig, jeg kunne sagtens bruge en time eller 2 med dem alene, men jeg ville nu næppe selv kunne tilfredsstille begge 2 på "forsvarlig vis" - tænker om der ikke snart kommer et par tvillingsøstre - eller er det bare mig med den drøm?

Redigeret af Ferdinand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 2 timer siden:

tænker om der ikke snart kommer et par tvillingsøstre - eller er det bare mig med den drøm?

Det ville jo være helt unikt at få den mulighed. Hvis de så samtidig er svenske, blonde og storbarmede så bliver det vist ikke meget bedre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Longman skrev, for 33 minutter siden:

Det ville jo være helt unikt at få den mulighed. Hvis de så samtidig er svenske, blonde og storbarmede så bliver det vist ikke meget bedre :P

skandinaviske kan godt gøre det for mig ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Osse ja tak her fra !

Fisse er godt.

Meget fisse er meget godt.

Og Pik (Pikken) skal der til .........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være livsbekræftende at være i stue med sådan et par søstre. - Således at opleve den smukkeste rene søskende-kærlighed. - To engle, som gavmildt vil stille deres liderlighed til rådighed. - 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder spændende omkring på tirsdag.

Kan nogen svare mig på pigernes bh størrelse og om de er faste?

Jeg kan ikke finde link fra første gang, de havde gb. Kan nogen måske give et link der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 53 minutter siden:

Det lyder spændende omkring på tirsdag.

Kan nogen svare mig på pigernes bh størrelse og om de er faste?

Jeg kan ikke finde link fra første gang, de havde gb. Kan nogen måske give et link der? 

I opslaget kan man læse, at SIF bruger størrelse 75C, og at FREJA bruger størrelse 70B. - Hvordan de så føles at gribe i, står der ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 9 timer siden:

Det lyder spændende omkring på tirsdag.

Kan nogen svare mig på pigernes bh størrelse og om de er faste?

Jeg kan ikke finde link fra første gang, de havde gb. Kan nogen måske give et link der? 

se her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, for 3 timer siden:

Så er der ikke længe til denne klasse begivenhed! 

Det blir godt 

2 søstre kan næsten ikke forestille mig det 

Hej Middtjyderne - 1650 minutter til "take off" and counting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, den 2/25/2017 at 03:01:

kære Pikken og Hybris - her gik jeg lige og troede at I bare ville spille Ludo med dem

Man kan sagtens spille Ludo før, under og efter sex ! c,") 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...