Hop til indhold
Olsenm

Smukke Isabelle - Horsens

Recommended Posts

Tilbage i Horsens - og valgte Horsens frem for Vejle, da jeg var tændt på at besøge Isabella: https://annoncelight.dk/showad/209604

Skriver sms - og Isabella beder mig ringe op for at få adressen. Finder ud af senere, at det er for at checke, at det nu også er skandinaviske mænd der ringer, da hun har dårlige erfaringer med andre.

Efter at have gået til adressen, ringer jeg op og får de sidste anvisninger. Isabella åbner, og hun er en skøn tøs. Ligner ikke helt billederne: Håret er længere, stadig flad mave, god r.., så jeg er godt tilfreds med first look, og aftaler ½time, som inkluderer superfransk i starten. Lækker god sex, skøn tøs, som virkelig gør en god og gavnlig indsats for, at besøget skal være godt. Dette indbefatter også, iflg. hende selv, at hun gerne skulle have noget ud af samværet. Tror sgu på hende.

Isabella er tidligere anmeldt, men snart længe siden, og det er rigtigt, at hun har et godt snakketøj. MEN som hun siger, man kan bare bede hende op at tie stille ;-)

Stor fare for genbesøg, når jeg igen er i Jylland - skøn lækker tøs på lige under de 40år, som kan lide hvad hun laver, når vi mænd forstår at opføre os godt, hvilket hun siger (næsten) alle skandinaviske mænd gør. Godt gået af os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
travlgut29 skrev, for 4 minutter siden:

Hvor ca. er det i horsens og er der gode parkerings muligheder ? :)

Taglejlighed i ejendom på en større (indfalds)vej, hvor du kan parkere. @travlgut29  du må have meget travlt, siden parkeringsforholdene skal være gode! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, for 10 timer siden:

Taglejlighed i ejendom på en større (indfalds)vej, hvor du kan parkere. @travlgut29  du må have meget travlt, siden parkeringsforholdene skal være gode! :D

Haha :D Så travlt har jeg heller ikke :) Men bare rart at vide om man kan besøge hende samme tid mangler handler i byen. Eller man skal det på vej ind / ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...