Hop til indhold
knallert

lingram massage kolding

Recommended Posts

Guest Achilleus

Jeg har ligeledes været der (i Kolding), og jeg er faktisk lidt splittet omkring oplevelsen: Det var nemlig både lækkert (positivt) og lidt skuffende (negativt). 

For at starte med det sidste, og uden at gå for meget i detaljer om pigens udseende, så vil jeg sige: Glem alt om slanke smukke piger i top og BH, som videoen lægger på til. Pigen fra Kolding var temmelig "kraftigt/stor" (nu taler jeg pænt), men hun var til gengæld utrolig rar, forstående og en jyde med begge ben plantet i jorden :-) 

Det virkelig positive er så (som de faktisk skriver på deres hjemmeside) at kan man lukke øjnene og bare tage i mod, ja så kan hun virkelig sit kram !!! Nej det var ikke en multiorgasmisk oplevelse for mig (jeg kom kun én gang), men hun er ekstremt god til det hun gør, og jeg synes personligt det var ekstremt lækkert. Mærkede ting i kroppen jeg ikke tidligere har følt under den slags stimulering, men igen jeg tror det er ret individuelt.

Skal jeg besøge hende igen? Hmmm måske... Det er bestemt ikke udelukket :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Achilleus skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ligeledes været der (i Kolding), og jeg er faktisk lidt splittet omkring oplevelsen: Det var nemlig både lækkert (positivt) og lidt skuffende (negativt). 

For at starte med det sidste, og uden at gå for meget i detaljer om pigens udseende, så vil jeg sige: Glem alt om slanke smukke piger i top og BH, som videoen lægger på til. Pigen fra Kolding var temmelig "kraftigt/stor" (nu taler jeg pænt), men hun var til gengæld utrolig rar, forstående og en jyde med begge ben plantet i jorden :-) 

Det virkelig positive er så (som de faktisk skriver på deres hjemmeside) at kan man lukke øjnene og bare tage i mod, ja så kan hun virkelig sit kram !!! Nej det var ikke en multiorgasmisk oplevelse for mig (jeg kom kun én gang), men hun er ekstremt god til det hun gør, og jeg synes personligt det var ekstremt lækkert. Mærkede ting i kroppen jeg ikke tidligere har følt under den slags stimulering, men igen jeg tror det er ret individuelt.

Skal jeg besøge hende igen? Hmmm måske... Det er bestemt ikke udelukket :-)

 

Præcis samme oplevelse jeg havde i Randers.

Jeg var faktisk glad for, at det ikke var en modeltype, men en helt nede på jorden jysk kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galler
Funktionær skrev, den 7/6/2017 at 20:12:

Præcis samme oplevelse jeg havde i Randers.

Jeg var faktisk glad for, at det ikke var en modeltype, men en helt nede på jorden jysk kvinde

Havde hun handsker på under behandlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Achilleus skrev, den 6/7/2017 at 15:02:

Jeg har ligeledes været der (i Kolding), og jeg er faktisk lidt splittet omkring oplevelsen: Det var nemlig både lækkert (positivt) og lidt skuffende (negativt). 

For at starte med det sidste, og uden at gå for meget i detaljer om pigens udseende, så vil jeg sige: Glem alt om slanke smukke piger i top og BH, som videoen lægger på til. Pigen fra Kolding var temmelig "kraftigt/stor" (nu taler jeg pænt), men hun var til gengæld utrolig rar, forstående og en jyde med begge ben plantet i jorden :-) 

Det virkelig positive er så (som de faktisk skriver på deres hjemmeside) at kan man lukke øjnene og bare tage i mod, ja så kan hun virkelig sit kram !!! Nej det var ikke en multiorgasmisk oplevelse for mig (jeg kom kun én gang), men hun er ekstremt god til det hun gør, og jeg synes personligt det var ekstremt lækkert. Mærkede ting i kroppen jeg ikke tidligere har følt under den slags stimulering, men igen jeg tror det er ret individuelt.

Skal jeg besøge hende igen? Hmmm måske... Det er bestemt ikke udelukket :-)

 

Kan sagtens følge dig i det du skriver, og havde lidt samme følelse, men blev bare hele tiden distraheret fordi der kom kunder ind ( hun deler hus med andre praktiserende), og da hun var alene den dag, ja så forlod hun mig flere gange. På et tidspunkt var der en der åbnede døren hvilket jo ikke er ok. Jeg kom også kun den ene gang, og havde egentligt forventet lidt mere end det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Kan sagtens følge dig i det du skriver, og havde lidt samme følelse, men blev bare hele tiden distraheret fordi der kom kunder ind ( hun deler hus med andre praktiserende), og da hun var alene den dag, ja så forlod hun mig flere gange. På et tidspunkt var der en der åbnede døren hvilket jo ikke er ok. Jeg kom også kun den ene gang, og havde egentligt forventet lidt mere end det.

Ja, man bør vide, at selve hendes praksis ligger sammen med andre "alternative behandlere", og der sad også andre kunder/klienter i et venteværelse, da jeg kom ind. De ventede selvfølgelig på at komme til hos en af de andre behandlere, men personligt fandt jeg netop det faktum en smule forstyrrende, da jeg følte at alle vidste, at nu skulle jeg ind til Lingam-damen og "malkes" ha ha :-) Jeg må indrømme, at jeg havde forestillet mig, at der ikke var andre end mig på "matriklen". Men det du fortæller der youngatheart, lyder jo temmelig uprofessionelt, altså at der pludselig er en anden person, der åbner døren !!! Og at hun måtte gå flere gange !!! Ingen af delene oplevede jeg dog, heldigvis. Og generelt var det stadig en ok oplevelse.

Og nej, som skrevet, så bruger hun ikke handsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...