Hop til indhold
Silass44

Søger en kvinde.

Recommended Posts

Heey alle sammen jeg har meld mig til at komme på en swingerklub i Ringe imorgen kl 18.30 for at få en rundvisning.

Det er min første gang jeg skal prøve swingerklub så evt en som også havde løst til at prøve det eller bare joine mig. Hehe

Er på udkig efter en sød pige som måske havde løst til og følges med mig.

Redigeret af Silass44

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dollardre

Skriv på scor.dk hvis du vil have en kvinde. Ellers bliver det svært herinde, uden at du må punge ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silass44 skrev, for 3 timer siden:

Tænkte jeg nok scor.dk ville det tag 100 år før der nogle som skriver eller svar for de skal ha medlemskab og der ikke mange som har det 

Det kommer skam an på om du er medlem derinde og hvordan du formulere dig i din henvendelse samt det gør ikke noget at du er lidt lækker. 

Hvorfor skal du holdes i hånden for at besøge Afrodite . Det er ikke en garanti for at du får fisse.

Hilsen en aktiv Swinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silass44 skrev, den 21/2/2017 at 09:16:

Heey alle sammen jeg har meld mig til at komme på en swingerklub i Ringe imorgen kl 18.30 for at få en rundvisning.

Det er min første gang jeg skal prøve swingerklub så evt en som også havde løst til at prøve det eller bare joine mig. Hehe

Er på udkig efter en sød pige som måske havde løst til og følges med mig.

Besøg jævnligt en svc og du vil måsle møde den du derefter kan tage med !

I det offentlige rum møder du dem ikke !

Men mindre du ligner og har en milion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...