Hop til indhold

Recommended Posts

Hos besøg hos kinnaree hvidovrevej 80b https://massageguide.dk/P/vida-sexy-girl-er-tilbage-ring-71630794-17803.html

Den korte version med en  skala 1-10 hvor 10 er højest

Stedet 8

Ganske pænt. Rene lagner blev lagt på. Ok fine badefaciliteter

Pigen 6 

Ganske sød. Ikke nogen model. Kradsede 'skægstubbe'.

Ydelsen 7

B2B med en twist og HJ. Helt ok udført.

Pris 6

600kr + 300kr

Samlet 7

den lidt længere version

Det er efterhånden lang tid siden, at jeg har være på grisestien. Nu skulle det være, at det skulle med garanti skulle der være bare bryster og en eller anden form for ekstra. Jeg så annoncen på massageguide, og blev nysgerrig på, hvad UV B2B kunne være.

Afsted til Kinnaree, hvor blev lukket ind af en ganske sød men ikke så køn pige. Ind i rummet og fik bestilt en halv times UV B2B til 600kr som er 100kr mere end uden. Jeg vil ikke røbe hvad det er, men gør det om aftenen og husk at have tid til et grundigt bad bagefter. De 600kr skulle afleveres med det samme.

Hun smed tøjet og gik i gang. Ok krop igen uden at være model. Hun har prøvet det før, så virkningen udeblev ikke. Aftalte hj til 300kr. Også den opgave klarede hun fint. Naturligvis var hun yderst berøringsvenlig under hele forløbet.

derefter et grundig bad, og så afsted. På vejen ud så jeg lige en noget yngre og møjlækker trunte. Damn hende må jeg prøve en anden gang.

ialt gik der knap en halv time.

der er absolut en gentagelsesrisiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydfyr43 skrev, for 3 timer siden:

hvorfor ikke sige hvad UV er..?

 

I would guess that involves UV body paint and ultraviolet lights.

Would explain why to do it at night and why you need  a good shower afterwards.

Redigeret af kallek

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...