Hop til indhold
31hans07

Herningpigerne og Beautydolls

Recommended Posts

Overvejede selv  Caroline, men tog en tur til Viborg. 
Kunne ikke finde noget som helst på nogen af pigerne, derfor hoppede jeg elegant over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Caroline, og det er ikke det værd! Fint nok sted men fuck en ringe service!! Og hun ligner overhoved ikke hende på billederne! Jeg skulle bare være vendt om og gået igen!! 

Kunne lige så godt ha smidt pengene ud af vinduet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Nicetime skrev, den 20.02.2017 at 21:04:

Jeg har lige besøgt Caroline, og det er ikke det værd! Fint nok sted men fuck en ringe service!! Og hun ligner overhoved ikke hende på billederne! Jeg skulle bare være vendt om og gået igen!! 

Kunne lige så godt ha smidt pengene ud af vinduet!

Hello.

It seems  that you have a problem with "your friend in your pants"  Caroline was fake pictures ? So why you're paid for 30 minutes? So why if you're your  wasted money that's why you left happy. ? This is not the fault of the girls that "your friend was soft and didn't want to play"

Caroline had many satisfied customers.

 

Regards, Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg
31hans07 skrev, for 16 timer siden:

Tak for advarslen Mr. Nicetime - jeg havde faktisk booket et møde i eftermiddag, men det er nu aflyst.

Come and check and dont suggest a stupid and not true opinion

Regards, Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ihvertfald besøgt pigerne ved beautydolls et par gange og kan ikke sige andet end godt.

især var der en der hed laura med et par rigtig gode forlygter

herningpigerne er vidst ret ny? jeg har ikke besøgt dem

er egentligt mest til frodige latinoer, men jeg har da fundet ud af at polske piger har deres charme

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har efterhånden været ude ved herning pigerne nogle gange. det ligger dejligt diskret og det eneste der ikke passer på deres billeder er billedet af badeværelset;-) min er faring er at det altid er pigerne på billederne - om de så lige er taget inden for det sidste år er så noget andet. 

jeg var der igår og besøgte ola - super sød pige der snakker godt engelsk - hvilket jeg sætter stor pris på. 

så jeg ville hopper derud så længe den fine rødhårede bandit ved buatydolls ikke er der..for hun er et besøg værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,jah stedet ved sunds er meget diskret hvilket er godt,men sidste gang jeg besøgte stedet blev jeg lidt skuffet.jeg blev budt indenfor og ind i rummet ,det første jeg lægger mærke til er at der ligger 3 stk papir fra kondomer på gulvet,dernæst rammer mine øjne affaldsspanden som er total overfyldt med papir.Et brugt kondom hænger halvt udenfor ned af siden på affaldsspanden.sengen er også beskidt havde sku ikke meget lyst til at rode rundt der.jeg vælger at gå igen.Men de 2 gange jeg blev har jeg da fået en god service,,,,,meeeennn der skal altså være nogenlunde rent for at jeg kan være med,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...