Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Sylvia i dag - hold nu op en dejlig, sexet sag. Som andre gode medbrødre har oplevet, tager det et stykke tid at få tørret smilet af ansigtet. 1 time med anal gik alt, alt for hurtigt.

Blev venligt modtaget med kindkys af skønheden - som hun stod der i høje hæle og smuk kort kjole, fik hun mit mundvand og andre safter til at løbe uhæmmet. Classy lady med tilbageholdt forventning og klar til lidt af hvert - simpelthen et helt utroligt vanedannende syn. Efter et hurtigt bad, var vi begge klar, og begyndte stille og roligt med at kysse hinanden inden vi overhovedet var nået til sengen. Mens vi stod der, blev kyssene mere og mere intense. Vores tunger legede lystigt, og mine hænder begyndte at gå på opdagelse rundt på hende helt perfekte petite krop. Ned med kjolen og trusserne, og så over på sengen. Hun lå halvvejs inde på senge, stadig med de høje hæle, og spredte villigt de hel glatte ben, så jeg fik udsigt til den skønneste helt glatte kusse...mums...hun fik en lang slikketur med tunge og fingre, og det var tydeligt at hun kunne li det. Og nydelsen var gensidig....jeg kunne blive ved i timevis. Efter et stykke tid løsrev vi os fra den stilling - hun fik smidt sko og BH, og vi kyssede og nussede videre face to face. Men jeg kunne ikke komme fra hendes utroligt lækre kusse, og måtte lige have hende op at sidde på mit ansigt til lidt mere slik. Endelig fik hun lov til at gå ombord på mig - først med et kvalitetsblow, helt til roden....perfekt udført, og igen måtte hun for min skyld gerne forsætte dagen igennem :-) Men vi skulle jo gerne bruge tiden fornuftigt, og hun satte sig nu tilrette, med en ridetur med støn og pusten. Hvis hun spillede skuespil, var det en til en Oscar. Bagefter på knæ - her var udsigt ligeledes udsøgt, og jeg måtte rationere både tempo og safter, så der var noget tilovers til finalen i to'eren. Vi skiftede til hendes stramme hul, og hun tog den til bunds med en let stønnen, og pressede mig villigt imøde i et højt tempo. Sådan stor det på i alt for kort tid, til jeg måtte overgive mig med hele ladningen og et kæmpe støn....

Sylvia er dejlig, skøn, smuk, lystig og virker til at være godt tilfreds med sit bijob. En eksklusiv tøs, der nemt kunne komme til at løbe med hele min pensionsopsparing :-)

Enjoy brothers - Hun er 100% real

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte været fristet til at besøge Sylvia, men synes at ansigtet ser ud til at være photoshoppet på. Er ansigtet på billederne Sylvia eller ligner de det smilende ansigt man mødes af hvis det kommer til et besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var alt rigeligt med en times leg og anal. Og fotoet er kun sløret ganske let (tak Underdog for korrekt link)- det ER hende, selvom hendes hår var meget forpjusket da vi var færdige....he, he

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sylvia skrev, for 5 timer siden:

 it's a secret. Please respect my privacy.

I´m sorry too. But You are way to cute to be a secret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey. Jeg hoppe også en tur forbi Sylvia i eftermiddag. 

Vil starte med at sige at bilder er af hinde menn der er nok taget for et par år siden. Det er så det enste dorlig jeg kan sige om hinde. Havde taget en hal time GF og det var super dejlig alt fra kyssen blowjob og en god sving tur på lagner. Komme jeg igen... ja det kunne jeg sagtens

Tak til dig der starte med at andmeller hinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonisten skrev, den 20/2/2017 at 13:04:

Besøgte Sylvia i dag - hold nu op en dejlig, sexet sag. Som andre gode medbrødre har oplevet, tager det et stykke tid at få tørret smilet af ansigtet. 1 time med anal gik alt, alt for hurtigt.

Blev venligt modtaget med kindkys af skønheden - som hun stod der i høje hæle og smuk kort kjole, fik hun mit mundvand og andre safter til at løbe uhæmmet. Classy lady med tilbageholdt forventning og klar til lidt af hvert - simpelthen et helt utroligt vanedannende syn. Efter et hurtigt bad, var vi begge klar, og begyndte stille og roligt med at kysse hinanden inden vi overhovedet var nået til sengen. Mens vi stod der, blev kyssene mere og mere intense. Vores tunger legede lystigt, og mine hænder begyndte at gå på opdagelse rundt på hende helt perfekte petite krop. Ned med kjolen og trusserne, og så over på sengen. Hun lå halvvejs inde på senge, stadig med de høje hæle, og spredte villigt de hel glatte ben, så jeg fik udsigt til den skønneste helt glatte kusse...mums...hun fik en lang slikketur med tunge og fingre, og det var tydeligt at hun kunne li det. Og nydelsen var gensidig....jeg kunne blive ved i timevis. Efter et stykke tid løsrev vi os fra den stilling - hun fik smidt sko og BH, og vi kyssede og nussede videre face to face. Men jeg kunne ikke komme fra hendes utroligt lækre kusse, og måtte lige have hende op at sidde på mit ansigt til lidt mere slik. Endelig fik hun lov til at gå ombord på mig - først med et kvalitetsblow, helt til roden....perfekt udført, og igen måtte hun for min skyld gerne forsætte dagen igennem :-) Men vi skulle jo gerne bruge tiden fornuftigt, og hun satte sig nu tilrette, med en ridetur med støn og pusten. Hvis hun spillede skuespil, var det en til en Oscar. Bagefter på knæ - her var udsigt ligeledes udsøgt, og jeg måtte rationere både tempo og safter, så der var noget tilovers til finalen i to'eren. Vi skiftede til hendes stramme hul, og hun tog den til bunds med en let stønnen, og pressede mig villigt imøde i et højt tempo. Sådan stor det på i alt for kort tid, til jeg måtte overgive mig med hele ladningen og et kæmpe støn....

Sylvia er dejlig, skøn, smuk, lystig og virker til at være godt tilfreds med sit bijob. En eksklusiv tøs, der nemt kunne komme til at løbe med hele min pensionsopsparing :-)

Enjoy brothers - Hun er 100% real

 

 

Hvor gammel er hun? Er hendes ansigt smukt? Har hun taget på ift billederne?

 

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

 

Sylvia skrev, for 22 timer siden:

The photos were taken in May of last year :)

Sylvia, are you back already? Or could you share with us when we could expect to see you?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomasonly64 skrev, for 5 timer siden:

 

Sylvia, are you back already? Or could you share with us when we could expect to see you?

Hun oplyste mig, at hun er her måneden ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

I'm only in Cph today. But can of course recommend others to visit Sylvia whom I definetly will remeber for a long time :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...