Hop til indhold
maria30dk

Gang Bang i Trekanten (Vejle - Kolding) 4/3

Recommended Posts

Hej alle i søde dejlige mænd.

Lørdag den 4. Marts mellem Vejle og Kolding fra 11-13

Jeg er en 30 årig sygeplejerske, der i min fritid hygger mig med venner og familie, jeg er nok lidt genert. Men jeg har også en anden side, som jeg nok ikke viser så meget frem, men jeg har lige som andre også lyster og fantasier, og en af fantasierne er at bliver brugt godt og grundigt af flere mænd på engang, og den vil jeg gerne have til at blive virkelighed, jeg er som sagt lidt genert, men når først jeg kommer igang, så står jeg ret let i "tænding".

Det skal så prøves nu, så jeg holder et GANGBANG og det bliver Lørdag den 4. Marts mellem Vejle og Kolding fra 11-13
- jeg kommer fra Sjælland, og har valgt at tage lidt hjemmefra af diskretionshensyn og tænker det kunne være frækt at blive taget af mange jydemænd på en gang.

Jeg er ikke til analsex, men jeg nyder at slikke et stramt numsehul på en fyr og vil også gerne slikkes selv, hvis nogen skulle have lyst til det, men ingen fingre op, det bryder jeg mig ikke om - jeg er sutter gerne pik uden kondom, og vil gerne sprøjtes i munden, eller hvor du ellers måtte have lyst - Ellers er alt sex med kondom. - jeg ved ikke om jeg kan klare det da jeg aldrig har prøvet, men hvis nogen vil forsøge om de kan få to pikke op i mig, så er jeg frisk på at forsøge. Jeg tænder for vildt på at blive trukket blidt i håret og få lidt smækket i røven :) men ikke for hårdt.

Mine data er: 30 år - 170 cm - 75 kg og bruger 85 D i BH

Prisen for at deltage er
1 time 1000 kr.
Begge timer 1500 kr.
Modtager ikke overførelser..

Jeg tager kun pæne soignerende mænd og hygiejnen skal selvfølgelig være i top

Der vil være mulighed for at bade forinden og der er sæbe og håndklæde til dig.

Adressen oplyses først på selve dage kl. ca 08.00 - men det foregår lige melle Vejle og Kolding meget diskret .