Hop til indhold
maria30dk

Gang Bang i Trekanten (Vejle - Kolding) 4/3

Recommended Posts

Hej alle i søde dejlige mænd.

Lørdag den 4. Marts mellem Vejle og Kolding fra 11-13

Jeg er en 30 årig sygeplejerske, der i min fritid hygger mig med venner og familie, jeg er nok lidt genert. Men jeg har også en anden side, som jeg nok ikke viser så meget frem, men jeg har lige som andre også lyster og fantasier, og en af fantasierne er at bliver brugt godt og grundigt af flere mænd på engang, og den vil jeg gerne have til at blive virkelighed, jeg er som sagt lidt genert, men når først jeg kommer igang, så står jeg ret let i "tænding".

Det skal så prøves nu, så jeg holder et GANGBANG og det bliver Lørdag den 4. Marts mellem Vejle og Kolding fra 11-13
- jeg kommer fra Sjælland, og har valgt at tage lidt hjemmefra af diskretionshensyn og tænker det kunne være frækt at blive taget af mange jydemænd på en gang.

Jeg er ikke til analsex, men jeg nyder at slikke et stramt numsehul på en fyr og vil også gerne slikkes selv, hvis nogen skulle have lyst til det, men ingen fingre op, det bryder jeg mig ikke om - jeg er sutter gerne pik uden kondom, og vil gerne sprøjtes i munden, eller hvor du ellers måtte have lyst - Ellers er alt sex med kondom. - jeg ved ikke om jeg kan klare det da jeg aldrig har prøvet, men hvis nogen vil forsøge om de kan få to pikke op i mig, så er jeg frisk på at forsøge. Jeg tænder for vildt på at blive trukket blidt i håret og få lidt smækket i røven :) men ikke for hårdt.

Mine data er: 30 år - 170 cm - 75 kg og bruger 85 D i BH

Prisen for at deltage er
1 time 1000 kr.
Begge timer 1500 kr.
Modtager ikke overførelser..

Jeg tager kun pæne soignerende mænd og hygiejnen skal selvfølgelig være i top

Der vil være mulighed for at bade forinden og der er sæbe og håndklæde til dig.

Adressen oplyses først på selve dage kl. ca 08.00 - men det foregår lige melle Vejle og Kolding meget diskret .
Mail: [email protected] Hvis du ønsker at deltage(husk at oplyse tlf nr. for SMS ellers komme du ikke med :)


De frækkeste hilsner
Maria Qvist

Redigeret af maria30dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med GB er desværre for dig at GB lørdag og søndag er et No go ligeledes hverdagsaftener.  Hvad skulle man bruge som undskyldning for at tage afsked derimod er det nemmere at tage fri nogle timer en hverdag. 

 

Så holder du noget en hverdag vil jeg gerne deltage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajten.

Tak for dit svar.

Ja det har jeg godt hørt, men situationen er sådan at jeg kommer fra Sjælland jo, og kun er i vejle området fra fredag til søndag i den første weekend i marts. Men hvis der ikke bliver nok tilmelding så er der jo ikke noget at gøre ved det, jeg kører også ud og tager imod den weekend jo :-)

 

Men tak for tanken, det er sødt af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
maria30dk skrev, for 12 timer siden:

Så er der ikke længe til.. 1 uge :)

 

Glæder mig <3

Ville være skønt at se den fisse som er så trængende egentlig.....:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
maria30dk skrev, for 2 timer siden:

overvejer lidt at afholde et fredag d. 3 marts også ... Er der stemning for det ? f.eks kl. 13.30 og frem ?

Ja, så er jeg på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...