uniden 18 Skrevet 19. Februar, 2017 Er der en eller flere der har noget at berette, om den ud fra billederne, meget smukke Nikol? http://www.fair-girls.com/profile/22992 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 19. Februar, 2017 Søsteren er da endnu smukkere: http://www.fair-girls.com/profile/23738 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uniden 18 Skrevet 20. Februar, 2017 Hun ser da bestemt også smuk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 20. Februar, 2017 Er det ikke det man kalder et svært valg... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 20. Februar, 2017 den nysgerrige skrev, 1 time siden: Er det ikke det man kalder et svært valg... Der er faktisk en hel del flotte modeller på besøg i Flensburg i denne uge og jeg overvejer et raid 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uniden 18 Skrevet 20. Februar, 2017 Jernsvinet skrev, for 9 timer siden: Der er faktisk en hel del flotte modeller på besøg i Flensburg i denne uge og jeg overvejer et raid Hvis du gennemfører, må du endeligt give besked om dine oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 21. Februar, 2017 uniden skrev, for 12 timer siden: Hvis du gennemfører, må du endeligt give besked om dine oplevelser Det bliver nok ikke lige denne uge, men jeg har overvejet sådan "un vuelta de Flensburg" som et alternativ til at besøge en FKK-klub. Udgifterne til pigerne vil jo blive ca. det samme og vi kunne spare entreen, men det kunne være hyggeligt om vi var 4 - 5 herrer afsted og vi så mødtes på et stamværtshus e.lign. efter hver seance og udvekslede erfaringer, så vi kunne koncentrere os om de piger, der virkelig giver gode oplevelser og svarer til beskrivelserne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 21. Februar, 2017 Nu er der pillet ved billederne så det er ikke nødvendigvis det du møder i døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex i balance 34 Skrevet 15. Marts, 2017 Hvordan får vi udvekslet tlf. numre? Jeg vil gerne være hemmelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg