Hop til indhold

Deea Pas på hun er farlig

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Så er hun tilbage og der advares fra alle sider om hende. https://sexnord.net/profile/21874

Jeg blev selv snydt af hende i december i Sleswig. efter at have betalt og smidt tøjet kom hendes mandlige mand ind og smed mig ud..

På vejen ud fik jeg en på hovedet af manden....

Bliv væk der advares på mange af de Tyske sider om hende :-(

http://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=216969&highlight=flensburg

Mvh Der gute mand

Skrevet

Tak for advarslen, hun er bestemt ikke en man har lyst til at aflægge et besøg med dit besøg i baghovedet.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hold da kæft, der er så klamt sådan noget. Oplevet noget lignende her sidste weekende det var så bare en tyrkisk pige. 

Skrevet
Playerdaddy skrev, den 8/3/2017 at 18:21:

Hold da kæft, der er så klamt sådan noget. Oplevet noget lignende her sidste weekende det var så bare en tyrkisk pige. 

På samme adresse, eller hvor? Og med hvem?

Skrevet
der gute mand skrev, den 19/2/2017 at 22:28:

efter at have betalt og smidt tøjet kom hendes mandlige mand ind og smed mig ud..

På vejen ud fik jeg en på hovedet af manden....

Fik du ikke lov at tage tøjet på igen?

Du burde nok være taget forbi die Polizei og have snakket med dem om episoden - om ikke andet, så får at de bedre kunne opbygge en sag mod manden og tage evt. andre anmeldelser mere seriøst - og ellers holde øje med stedet.

Det snart 4 år siden jeg besøgte Schleswig og det trækker nu endnu mindre på en gentagelse:

Redigeret af Jernsvinet

• 9 months later...
Skrevet
  • Author

Jeps så skal der bare advares på lusthaus.de men det er der vel et medlem der gør :-)

Skrevet

Jeps, har opdateret inde på Lusthaus :)

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Jeps og som en af de få mennesker i verden bliver hun yngre for hvert år ifølge Lusthaus. :-(

HOLD JER LANGT VÆK FRA HENDE HVIS I HAR JERES PENGE KÆR

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.