Hop til indhold
Essif

Alinya thai massage Vejle

Recommended Posts

FAKE anmeldelse - se venligst bort fra Essifs skriverier

Hej

lang tid siden, jeg har holdt pause i nogle måneder, både med at skrive, men også massage, da jeg synes det hele drejer sig om sex og ikke massage.

jeg ringede til Wi fra Vesterbrogade 29 da det er garanti for go massage, men hun havde det kke så godt, så hun anbefalede en ny pige ,hun lige har ansat.

Emmi hedder hun, hvor gammel hun er , er svært at sige,,,,,, 30 - 40 år,, ( de er alle smukke synes jeg) ,pæne store bryster, dejlig røv, Og lige kommet fra Italien .

jeg bad om oliemassage og hele pakken, jeg fik kæresteoplevelse, gjorde jeg, jeg lagde mig på briksen mens hun tog et bad, hun kom ind iført et håndklæde, og jeg stak hovedet ned i hullet til næsen, og nød massagen, jeg plejer at snakke meget for at få en go stemning, men hendes berøringer var så engleblide at det blev en meget sensuel oplevelse at føle hendes hænder, føle hendes krop, man mærker alt, næsten nybaberet, dog kun jeg mærke små stubbe, rigtig blid og sensuelt oplevelse, da jeg skulle vende mig lagde hun sig ved siden af mig, storsmilende, og så skal jeg da lige love for at der blev kysset, ikke vildt men stadig sensuelt, jeg forsatte med at slikke hende, og jeg tror( man ved aldrig) hun nød det, jeg fik et lille blow UG , og sluttede af med at hun red mig ,stadigt bildt og med kys, det tog en time og et kvarter, Ingen hastværk, ren nydelse,

det skal helt klart prøves igen, jeg følte mig helt tømt og tilfredsstillet, hvilket er sjældent, 1200 spir, det var det værd,

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...