Hop til indhold
lars.hanson

Daisyclub Miumiu og Aimi

Recommended Posts

Legede med Aimi i 1 time sidste uge - super flot, meget tynd, men med former, dvs lidt markerede hofter, altså ikke bare et nedløbsrør, men højere end jeg havde regnet med, faktisk fotomodel højde. Så fine bryster,  meget feminin. En rigtig pleaser, smiler hele tiden og ved ikke alt det lækre hun kan gøre for dig, startede med cat wash (slikker din krop) og det er lang tid siden, jeg har fået det. Sorte kys (+200,-) gjorde hun godt og længe, og jeg måtte selv stoppe hende. Fransk med stor variation og indlevelse. Glatbarberet. Kunne godt lide at blive slikket og reagerede på det. Opfordrede selv til at jeg skulle komme i munden på hende, og det gjorde jeg så. Taler kun italiensk, forstår hverken engelsk, tysk eller spansk, men med Amors internationale sprog gik det forrygende godt. Super dejlig oplevelse.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Aimi lokker mig godt nok, og @Juan din anmeldelse trækker op! Ved du om hun tager ekstra for deepthroat og slug? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det ved jeg ikke - hun spyttede ud, efter jeg var kommet - men på den anden side, jeg spurgte heller ikke om hun ville sluge. I omtalen står der jo, at hun sluger. Og deepthroat ved jeg heller ikke, - hun havde mig ret langt nede, der var ikke meget tilbage i det fri ...

God fornøjelse med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...