Hop til indhold
Guest Trinetease

Spørgsmål vedr sex party ;-)

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hejsa :-)

Et spørgsmål til jer GB deltagere....

Hvilket tidspunkt er mest attraktivt.... Fra 11-15 eller Fra 17-21?

Hvis jeg har postet forkert så undskylder jeg....men event forummet har ikke en debat del :-):-)

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger vel også meget af om det er en hverdag eller weekend... ;) 

I weekenden er jeg fleksibel, og hvis det er en hverdag så foretrækker jeg 17-21.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På hverdage:

Cirka 15-19 :-). For så rammer du både arbejdstid og efter arbejdstid :-)

I weekend:

I butikkernes åbningstider ;-) - det vil sige fra kl cirka 10 og slut senest ved 18-tiden.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

11-15 giver mulighed for dem med skæve arbejdstider + kørende sælgere mm...

17-21 giver mulighed for dem med alm arbejde, minus dem med kone og børn...

så måske er det optimale 15-19, så har alle lidt muligheder. Men det ved jeg ikke hvordan erfaringerne er med det

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Gid jeg havde nosser nok til sådan noget...damn :huh:

Hvad er du bange for? - Tag beslutningen stille og roligt. - Glæd dig - selvfølgelig lidt spændt. - Du vil opdage, at det faktisk kan lade sig gøre, og at det er uproblematisk. - Derefter vil du være glad for at have turdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 19/2/2017 at 14:30:

Det bliver en hverdag..... Første uge i april :-)

Hej @Trinetease mener du uge 14? så kommer jeg også :)<3

 

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 17 timer siden:

Gid jeg havde nosser nok til sådan noget...damn :huh:

DU skal absolut prøve det. Har selv prøvet det og tvivler, om jeg vil prøve igen, men er glad for, at jeg fik prøvet det af. Hellere det end at ærgre mig over, at jeg ikke fik prøvet. Og Trine gør meget for at alle skal nyde det.

Jeg fandt ud af, at det, at være flere om samme pige, ikke var mig, men den slags ved man ikke, før man har prøvet. Du vil måske synes det er vildt fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser skriverierne her, ser det ud til, at Trine er i gang med at arrangere et gang-bang, hvor hun er ene-pige til at lade sig beligge/kneppe/oversprøjte af alle fyrene. Det kan også blive rigtigt festligt, men jeg foretrækker nu - de få gange jeg har prøvet det - at der er to eller flere piger involveret. Jeg nyder at kunne sjoppe lidt rundt og stikke pikken i den ene pige og så i den næste pige og gerne i endnu en pige. Stemningen ved at flere piger samtidig er i gang med at blive behandlet af begejstrede mænd er vist nok det, der tænder mig mest. - Med Trine alene tror jeg, jeg besøger hende en "almindelig dag på kontoret".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...