Hop til indhold
lovestream

Lingam massage - Lena i Kastrup?

Recommended Posts

Nogen der ved hvad tider på dagen? 

Ville være en god måde og starte dagen på, og om morgenen ville være dejligt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@B-ande Som jeg har forstået det så arbejder hun kun fra ca. kl 16 de dage hun er på.

 

@Pervy Hun er en flot middelalders kvinde med kort mørkt hår, har født børn (en smule bredere over hoften end en 20-årig) og så har tyngdeloven udført et smukt arbejde med brystpartiet. Synes du skal besøge hende og skabe din egen opfatning :-)

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 3 timer siden:

@B-ande Som jeg har forstået det så arbejder hun kun fra ca. kl 16 de dage hun er på.

 

@Pervy Hun er en flot middelalders kvinde med kort mørkt hår, har født børn (en smule bredere over hoften end en 20-årig) og så har tyngdeloven udført et smukt arbejde med brystpartiet. Synes du skal besøge hende og skabe din egen opfatning :-)

 

/The Bluesman

Nok er hun ikke 20-årig, men fra middelalderen er hun da vist heller ikke :-P

Tak for det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jackpack

Var forbi Lena. Det var sgu en dejlig omgang massage:) dejligt at blive rørt ved og Lena synes HELT KLART at det er dejligt det hun laver. I får god, dejlig og blid berøring. Tag en time, fordi tiden flyver afsted...

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, den 8/3/2017 at 09:01:

.... Hun er en flot middelalders kvinde med kort mørkt hår, har født børn (en smule bredere over hoften end en 20-årig) og så har tyngdeloven udført et smukt arbejde med brystpartiet. Synes du skal besøge hende og skabe din egen opfatning :-)

Haha, så har hun sgu' også holdt sig godt. Middelalderen sluttede et par årtier ind i 1500-tallet :D. Du mener formodentlig "midaldrende".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Middelalderen sluttede et par årtier ind i 1500-tallet 

Skulle vi ikke i stedet indbyde Lena - hun læser jo tydeligvis med - til her på stedet at fortælle lidt om, præcis hvad det er, hun tilbyder os.

Det er begrænset, hvad vi får at vide på hendes hjemmeside.

Jeg har godt forstået, at det handler om at gnubbe på min bedste ven, men det er der så mange søde piger, der har gjort i årenes løb. Ja, det er sågar hændt, at jeg selv har gjort det.

Så Lena: Jeg spørger i en positiv ånd og af ren nysgerrighed: Hvad er dine tanker om at gøre det, og hvad gør netop din måde til en helt særlig og dejlig oplevelse?

 

Redigeret af 2300AM

Del dette indlæg


Link til indlæg
2300AM skrev, for 9 timer siden:

Skulle vi ikke i stedet indbyde Lena - hun læser jo tydeligvis med - til her på stedet at fortælle lidt om, præcis hvad det er, hun tilbyder os.

Det er begrænset, hvad vi får at vide på hendes hjemmeside.

Jeg har godt forstået, at det handler om at gnubbe på min bedste ven, men det er der så mange søde piger, der har gjort i årenes løb. Ja, det er sågar hændt, at jeg selv har gjort det.

Så Lena: Jeg spørger i en positiv ånd og af ren nysgerrighed: Hvad er dine tanker om at gøre det, og hvad gør netop din måde til en helt særlig og dejlig oplevelse?

 

Hej.

Nogen kan kalde det gnubbe, andre lækker massage... Op til den enkelte... Men jeg nyder hva jeg gør, og det gør oplevelsen hos mig bedre tror jeg... Jeg gør det af lyst... Intet andet... 

Vil du vide mere er du velkommen til at skrive til mig.. Det er begrænset hva jeg må skrive her.. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackpack skrev, for 10 timer siden:

Var forbi Lena. Det var sgu en dejlig omgang massage:) dejligt at blive rørt ved og Lena synes HELT KLART at det er dejligt det hun laver. I får god, dejlig og blid berøring. Tag en time, fordi tiden flyver afsted...

Mange tak... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Du mener formodentlig "midaldrende".

Sprog-politiet har talt..!!! Den danmarkske språg er en svær en at trykke sig ud i......:wacko:

 

God weekend,

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TorbenK
badassbluesman skrev, den 6.3.2017 at 18:16:

@lovestream

 

Har været hos denne fantastiske pige og kan rekommendere at besøge hende hvis du vil have en vidunderlig oplevelse med "din bedste ven" :-).

/The Bluesman

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...