lovestream 32 Skrevet 19. Februar, 2017 Nogen, der har erfaringer herfra? http://1966kvinden.webnode.dk/om-os/ Hun er tilsyneladende "på hold" med Elisa og Dia Blue. Mvh. Lovestream 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 19. Februar, 2017 Tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 19. Februar, 2017 @kvinde 1966 Er du identisk med "Lene", som for nogle år siden havde klinik i Glostrup? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1260 Skrevet 19. Februar, 2017 Nej det er jeg ikke.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 214 Skrevet 6. Marts, 2017 @lovestream Har været hos denne fantastiske pige og kan rekommendere at besøge hende hvis du vil have en vidunderlig oplevelse med "din bedste ven" :-). /The Bluesman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1260 Skrevet 6. Marts, 2017 Mange tak for dine flotte ord... Du er meget velkommen igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 7. Marts, 2017 Nogen der ved hvad tider på dagen? Ville være en god måde og starte dagen på, og om morgenen ville være dejligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 7. Marts, 2017 Lyder spændende, men hvordan ser hun egentligt ud? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 214 Skrevet 8. Marts, 2017 @B-ande Som jeg har forstået det så arbejder hun kun fra ca. kl 16 de dage hun er på. @Pervy Hun er en flot middelalders kvinde med kort mørkt hår, har født børn (en smule bredere over hoften end en 20-årig) og så har tyngdeloven udført et smukt arbejde med brystpartiet. Synes du skal besøge hende og skabe din egen opfatning /The Bluesman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 8. Marts, 2017 badassbluesman skrev, for 3 timer siden: @B-ande Som jeg har forstået det så arbejder hun kun fra ca. kl 16 de dage hun er på. @Pervy Hun er en flot middelalders kvinde med kort mørkt hår, har født børn (en smule bredere over hoften end en 20-årig) og så har tyngdeloven udført et smukt arbejde med brystpartiet. Synes du skal besøge hende og skabe din egen opfatning /The Bluesman Nok er hun ikke 20-årig, men fra middelalderen er hun da vist heller ikke Tak for det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1260 Skrevet 8. April, 2017 Nej det må man ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jackpack Skrevet 20. Juli, 2017 Var forbi Lena. Det var sgu en dejlig omgang massage:) dejligt at blive rørt ved og Lena synes HELT KLART at det er dejligt det hun laver. I får god, dejlig og blid berøring. Tag en time, fordi tiden flyver afsted... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juli, 2017 (edited) badassbluesman skrev, den 8/3/2017 at 09:01: .... Hun er en flot middelalders kvinde med kort mørkt hår, har født børn (en smule bredere over hoften end en 20-årig) og så har tyngdeloven udført et smukt arbejde med brystpartiet. Synes du skal besøge hende og skabe din egen opfatning Haha, så har hun sgu' også holdt sig godt. Middelalderen sluttede et par årtier ind i 1500-tallet . Du mener formodentlig "midaldrende". Redigeret 20. Juli, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2300AM 304 Skrevet 20. Juli, 2017 (edited) Borende X skrev, 1 time siden: Middelalderen sluttede et par årtier ind i 1500-tallet Skulle vi ikke i stedet indbyde Lena - hun læser jo tydeligvis med - til her på stedet at fortælle lidt om, præcis hvad det er, hun tilbyder os. Det er begrænset, hvad vi får at vide på hendes hjemmeside. Jeg har godt forstået, at det handler om at gnubbe på min bedste ven, men det er der så mange søde piger, der har gjort i årenes løb. Ja, det er sågar hændt, at jeg selv har gjort det. Så Lena: Jeg spørger i en positiv ånd og af ren nysgerrighed: Hvad er dine tanker om at gøre det, og hvad gør netop din måde til en helt særlig og dejlig oplevelse? Redigeret 20. Juli, 2017 af 2300AM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1260 Skrevet 21. Juli, 2017 2300AM skrev, for 9 timer siden: Skulle vi ikke i stedet indbyde Lena - hun læser jo tydeligvis med - til her på stedet at fortælle lidt om, præcis hvad det er, hun tilbyder os. Det er begrænset, hvad vi får at vide på hendes hjemmeside. Jeg har godt forstået, at det handler om at gnubbe på min bedste ven, men det er der så mange søde piger, der har gjort i årenes løb. Ja, det er sågar hændt, at jeg selv har gjort det. Så Lena: Jeg spørger i en positiv ånd og af ren nysgerrighed: Hvad er dine tanker om at gøre det, og hvad gør netop din måde til en helt særlig og dejlig oplevelse? Hej. Nogen kan kalde det gnubbe, andre lækker massage... Op til den enkelte... Men jeg nyder hva jeg gør, og det gør oplevelsen hos mig bedre tror jeg... Jeg gør det af lyst... Intet andet... Vil du vide mere er du velkommen til at skrive til mig.. Det er begrænset hva jeg må skrive her.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1260 Skrevet 21. Juli, 2017 jackpack skrev, for 10 timer siden: Var forbi Lena. Det var sgu en dejlig omgang massage:) dejligt at blive rørt ved og Lena synes HELT KLART at det er dejligt det hun laver. I får god, dejlig og blid berøring. Tag en time, fordi tiden flyver afsted... Mange tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 214 Skrevet 21. Juli, 2017 Borende X skrev, for 11 timer siden: Du mener formodentlig "midaldrende". Sprog-politiet har talt..!!! Den danmarkske språg er en svær en at trykke sig ud i...... God weekend, /The Bluesman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TorbenK Skrevet 10. Oktober, 2021 badassbluesman skrev, den 6.3.2017 at 18:16: @lovestream Har været hos denne fantastiske pige og kan rekommendere at besøge hende hvis du vil have en vidunderlig oplevelse med "din bedste ven" :-). /The Bluesman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TorbenK Skrevet 10. Oktober, 2021 Har du Lenas mail adr. Har mistet den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TorbenK Skrevet 10. Oktober, 2021 Nogle der har hendes mail adr. Har fået slettet den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Duke 7 Skrevet 1. November, 2021 Guest TorbenK skrev, den 10.10.2021 at 13:14: Nogle der har hendes mail adr. Har fået slettet den. Står på hendes hjemmeside https://1966kvinden.webnode.dk/kontakt/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg