Hop til indhold
stivert

Nam anal vejle

Recommended Posts

Jeg har besøgt Nam nogle gange for et par år siden. Har ikke prøvet anal hos hende, så ved ikke om hun er til det. Jeg kan forestille mig at hun er, da hun virker meget villig og liderlig når man besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info BB1 og Onslow. Jeg går nu efter røven, og der bliver ikke svaret på mails. Er der andre, der har erfaringer med hende, og kan I to bekræfte, at det er hende, der billeder af på linket?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang tak for info. Hun svarer åbenbart ikke på spørgsmål over telefonen angående ydelser. Er der nogen, der har prøvet bagindgangen hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 23 minutter siden:

Hun hedder ikke Nam, men Nan, short for Sunanta!

Beklager og tak for rettelsen. Mit thai er noget at prale af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 21 timer siden:

Endnu engang tak for info. Hun svarer åbenbart ikke på spørgsmål over telefonen angående ydelser. Er der nogen, der har prøvet bagindgangen hos hende?

For nogle år siden prøvede jeg anal mad Nam, men ved ikke om hun stadig yder den service.

Generelt er det ikke en god ide at spørge en thai om hun har diverse ydelser for så får du nej. Min erfaring er at det er nemmere at møde op uden forventning og så spille spillet med at komme derhen hvor man gerne vil. Mit gæt er at pigerne ikke ønsker at andre kan se hvad de sælger

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, den ‎22‎-‎02‎-‎2017 at 13:40:

For nogle år siden prøvede jeg anal mad Nam, men ved ikke om hun stadig yder den service.

Generelt er det ikke en god ide at spørge en thai om hun har diverse ydelser for så får du nej. Min erfaring er at det er nemmere at møde op uden forventning og så spille spillet med at komme derhen hvor man gerne vil. Mit gæt er at pigerne ikke ønsker at andre kan se hvad de sælger

Kloge ord i februar. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, den 22/2/2017 at 13:40:

For nogle år siden prøvede jeg anal mad Nam, men ved ikke om hun stadig yder den service.

Generelt er det ikke en god ide at spørge en thai om hun har diverse ydelser for så får du nej. Min erfaring er at det er nemmere at møde op uden forventning og så spille spillet med at komme derhen hvor man gerne vil. Mit gæt er at pigerne ikke ønsker at andre kan se hvad de sælger

Tak for rådet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom da nu afsted i stedet for....Hun kender dig jo ikke...og jeg kan garanterer dig for at der er forskel på om du vejer 130 kg og er en svedig gammel gris eller du er en veltrænet velduftede mand der valser ind af døren.......det burde du vide.....det er jo enerverende med alle de forespørgsler...afsted....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

aksel skrev, den 28/2/2017 at 11:01:

Kom da nu afsted i stedet for....Hun kender dig jo ikke...og jeg kan garanterer dig for at der er forskel på om du vejer 130 kg og er en svedig gammel gris eller du er en veltrænet velduftede mand der valser ind af døren.......det burde du vide.....det er jo enerverende med alle de forespørgsler...afsted....

Ej, ej, er det virkelig forskel? Tak for info Sherlock.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...