Hop til indhold

Nina, marselisborg alle, Århus

Featured Replies

Skrevet

Er der noget nyt omkring Nina, de sidste gange jeg har været forbi, har kun hendes medhjælper været der og det er ikke noget at råbe hurra af.

Skrevet

Følger med spænding denne tråd, jeg har haft mange fremragende oplevelser med både Nina og Geog, men er enig med dig Bølle, kvaliteten af de andre på stedet er ikke ret høj :-(

Skrevet
Onkel skrev, for 34 minutter siden:

Følger med spænding denne tråd, jeg har haft mange fremragende oplevelser med både Nina og Geog, men er enig med dig Bølle, kvaliteten af de andre på stedet er ikke ret høj :-(

Det er da helt utroligt at det eneste man har at bidrage med at man følger med.... Helt ærligt vi andre er fuldstændig ligeglade tag nu og kom ud og prøv eller så bare nøjes med at læse med....

Skrevet
LiderligL skrev, for 1 time siden:

Det er da helt utroligt at det eneste man har at bidrage med at man følger med.... Helt ærligt vi andre er fuldstændig ligeglade tag nu og kom ud og prøv eller så bare nøjes med at læse med....

Eller..... brokke sig?

Skrevet
Funktionær skrev, 1 time siden:

Eller..... brokke sig?

Ja godt ord igen, men hvad kan vi andre bruge det til at en eller anden følger med?..?

i stedet skal vi jo beskrive vores oplevelser

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Påtænker et besøg i denne uge, har hun fået nye der?

Skrevet

Hvis du tager afsted så gi lige en tilbage melding det er ved at være længe siden jeg har været der selv 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.