Hop til indhold
Bølle

Nina, marselisborg alle, Århus

Recommended Posts

Er der noget nyt omkring Nina, de sidste gange jeg har været forbi, har kun hendes medhjælper været der og det er ikke noget at råbe hurra af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger med spænding denne tråd, jeg har haft mange fremragende oplevelser med både Nina og Geog, men er enig med dig Bølle, kvaliteten af de andre på stedet er ikke ret høj :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel skrev, for 34 minutter siden:

Følger med spænding denne tråd, jeg har haft mange fremragende oplevelser med både Nina og Geog, men er enig med dig Bølle, kvaliteten af de andre på stedet er ikke ret høj :-(

Det er da helt utroligt at det eneste man har at bidrage med at man følger med.... Helt ærligt vi andre er fuldstændig ligeglade tag nu og kom ud og prøv eller så bare nøjes med at læse med....

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 1 time siden:

Det er da helt utroligt at det eneste man har at bidrage med at man følger med.... Helt ærligt vi andre er fuldstændig ligeglade tag nu og kom ud og prøv eller så bare nøjes med at læse med....

Eller..... brokke sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, 1 time siden:

Eller..... brokke sig?

Ja godt ord igen, men hvad kan vi andre bruge det til at en eller anden følger med?..?

i stedet skal vi jo beskrive vores oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest goodtimes

Hvis du tager afsted så gi lige en tilbage melding det er ved at være længe siden jeg har været der selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...