Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har svært ved at tro, at et blowjob bliver bedre, end det Nickie Petit giver :-)

Hun tager den så dybt, at det er svært at forstå det. Og hun holder den der, og hun leger med den der, og hun slipper den bare ikke sådan lige ud af munden.

Det er virkelig vildt pirrende, at være i hendes hænder (læs: mund). 

Tilmed har Nickie let til smil, er sød, åben og let at snakke med. Og som et stort plus er hun ret antændelig og liderlig.

Det blev kun til blow i dag,

Det var mit andet møde med Nickie. Da jeg mødte hende første gang, for velsagtens cirka tre år siden, blev det også til en af de svedigste omgange sex, jeg har prøvet.

At kneppe og blive redet af en så sexglad, superhårdt arbejdende og fokuseret pige som Nickie er bare ikke noget man glemmer. Jeg drypsvedte og var totalt gennemkneppet og helt tom i begge hoveder, da hun/vi var færdige. 

Fantastisk fornemmelse. Så ved man hvad det vil sige at være flad.

I dag nøjedes jeg med fokus på det lille hoved. Og det er bestemt en oplevelse i sig selv :-) 

Hvis du mest er til en sprød ung pige på 18 år, så er Nickie ikke præcis den type. Men hun er en fantastisk dejlig og ret ungdommelig kvinde på cirka 30 år, vil jeg tro.

Siden for tre år siden har hun fået lidt mere på sidebenene, og brysterne er blevet dejligt mere fyldige og lækre.

Stedet er i den bedste ende af skalaen. Ikke langt fra Ålholm S-station. Sådan Valby-ish.

Venligst

French

https://annoncelight.dk/showad/222074

https://annoncelight.dk/showad/222075

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har svært ved at tro, at et blowjob bliver bedre, end det Nickie Petit giver :-)

Hun tager den så dybt, at det er svært at forstå det. Og hun holder den der, og hun leger med den der, og hun slipper den bare ikke sådan lige ud af munden.

Det er virkelig vildt pirrende, at være i hendes hænder (læs: mund). 

Tilmed har Nickie let til smil, er sød, åben og let at snakke med. Og som et stort plus er hun ret antændelig og liderlig.

Det blev kun til blow i dag,

Det var mit andet møde med Nickie. Da jeg mødte hende første gang, for velsagtens cirka tre år siden, blev det også til en af de svedigste omgange sex, jeg har prøvet.

At kneppe og blive redet af en så sexglad, superhårdt arbejdende og fokuseret pige som Nickie er bare ikke noget man glemmer. Jeg drypsvedte og var totalt gennemkneppet og helt tom i begge hoveder, da hun/vi var færdige. 

Fantastisk fornemmelse. Så ved man hvad det vil sige at være flad.

I dag nøjedes jeg med fokus på det lille hoved. Og det er bestemt en oplevelse i sig selv :-) 

Hvis du mest er til en sprød ung pige på 18 år, så er Nickie ikke præcis den type. Men hun er en fantastisk dejlig og ret ungdommelig kvinde på cirka 30 år, vil jeg tro.

Siden for tre år siden har hun fået lidt mere på sidebenene, og brysterne er blevet dejligt mere fyldige og lækre.

Stedet er i den bedste ende af skalaen. Ikke langt fra Ålholm S-station. Sådan Valby-ish.

Venligst

French

https://annoncelight.dk/showad/222074

Åhh... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en lækker dejlig MILF hende @Baremig

og tak for en dejklig anmeldelse @frenchlover1 det vækker dejlige oplevelser som jeg også har haft med hende

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Argh.. Nu glemte vi det numse billed skat:wub:.. Men det var også fordi du havde taget tøj på igen jo.. Hahaha.. 

Hehe ja selvom vi dog snakkede om det mere end en gang at få taget de fotos. Hehe men det kan jo ske næste gang vi ses smukke og tusind tak for en skør sjov og skøn aften/nat <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 10 timer siden:

Hehe ja selvom vi dog snakkede om det mere end en gang at få taget de fotos. Hehe men det kan jo ske næste gang vi ses smukke og tusind tak for en skør sjov og skøn aften/nat <3 

Jeg vil med glæde gerne tage det numsebilleder af jer :D

Nu skal jeg ikke afspore tråden, jeg undskylder

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...