Hop til indhold
Sofiala

Hjælp til en god arbejdsmobil?

Recommended Posts

Jeg leder efter en god arbejdsmobil, der kan tage gode billeder og har plads til mange beskeder og numre på gengangere.  Den skal også kunne blokere numre og gå på nettet. 
Folk tænker måske "dumt spørgsmål", men jeg har kun haft iPhones siden 2012, og jeg fatter ikke rigtig det med systemet i telefoner. 

Telefonen må selvfølgelig gerne være billig, men den skal passe til mit behov. 

Håber på nogle gode forslag fra jer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 20 minutter siden:

Jeg leder efter en god arbejdsmobil, der kan tage gode billeder og har plads til mange beskeder og numre på gengangere.  Den skal også kunne blokere numre og gå på nettet. 
Folk tænker måske "dumt spørgsmål", men jeg har kun haft iPhones siden 2012, og jeg fatter ikke rigtig det med systemet i telefoner. 

Telefonen må selvfølgelig gerne være billig, men den skal passe til mit behov. 

Håber på nogle gode forslag fra jer <3

Jeg ville også fortsætte med Iphone (de kan alle  det du forlanger og du kender dem) og hvis du falder over et godt tilbud eller vælger en af de ældre modeller kan det gøres for fornuftige penge......

Har selv dem helt første model der aldrig kom på markedet i DK og den fungerer fint som arbejdstelefon, selvom der godt nok er sket meget siden den var top smart og alle var ved at falde ned af stolen når den kom frem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Sofiala skrev, for 58 minutter siden:

Tror jeg prøver at kigge efter en iPhone til en rimelig pris. Kender nogen et billigt selvskab med taletidskort til net, opkald og SMS? <3

Lebara taletidskort, jeg har set dem dem i Kiwi, men købte mit taletidskort i Uno-X, men det kan vist købes ret mange steder

http://www.lebara.dk/find-butik

Jeg bruger det selv til min "bolle-fon" 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 2 timer siden:

Jeg leder efter en god arbejdsmobil, der kan tage gode billeder og har plads til mange beskeder og numre på gengangere.  Den skal også kunne blokere numre og gå på nettet. 
Folk tænker måske "dumt spørgsmål", men jeg har kun haft iPhones siden 2012, og jeg fatter ikke rigtig det med systemet i telefoner. 

Telefonen må selvfølgelig gerne være billig, men den skal passe til mit behov. 

Håber på nogle gode forslag fra jer <3

Jeg har syslet med IT siden starten af 80'erne og haft mobiltelefon fra 1985 hvor de kostede 19.800 Kr. !!!!!! Jeg har brugt Apple ,Android , Apple og Android. Blev fanatisk tilhænger af Samsung i mange år. Pga. prisen prøvekøbte jeg Huawei P9  ( ca halv pris af de førnævnte  http://www.pricerunner.dk/pl/1-3153424/Mobiltelefoner/Huawei-P9-Sammenlign-Priser . Jeg må indrømme at jeg er vildt begejstret for funktionalitet og muligheder, og ikke mindst det Leica understøttede kamera - det er value for money.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 9 timer siden:

Lebara taletidskort, jeg har set dem dem i Kiwi, men købte mit taletidskort i Uno-X, men det kan vist købes ret mange steder

http://www.lebara.dk/find-butik

Jeg bruger det selv til min "bolle-fon" 

Jeg har lebara nu, og jeg synes det skal tankes op hele tiden. Man får heller ikke en advarsel, når der skal tankes op. Den dør bare på et tidspunkt, og så kan man sidde der med en ventende gæst udenfor, som man ikke kan svare, medmindre han selv ringer. Jeg er ikke så meget for at ringe fra mit private nr, men har været nødt til det et par gange :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

iPhones fås også til fornuftige priser brugt på dba... mht og logge ind, kan du bare oprette en konto mere - prisen på teleselskaber har jeg ikke så meget styr på, men ville da vælge et hvor man kunne "tanke" op via nettet, så slipper du for og skulle rende efter taletid :-) 

håber det lader sig gøre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Sofiala skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lebara nu, og jeg synes det skal tankes op hele tiden. Man får heller ikke en advarsel, når der skal tankes op. Den dør bare på et tidspunkt, og så kan man sidde der med en ventende gæst udenfor, som man ikke kan svare, medmindre han selv ringer. Jeg er ikke så meget for at ringe fra mit private nr, men har været nødt til det et par gange :( 

Ja man skal selv ringe op engang imellem til deres gratis nummer 50101234  for at tjekke ens saldo når man har taletidskort :) Nu bruger jeg kun min "bolle-fon" med taletidskort til aftaler med glædespiger, så mit brug af lebara taletidskortet er minimalt må man sige, så jeg har egentlig ikke tænkt på om det er dyrt eller om der skal tankes tit, når jeg har købt for en hundredekroneseddel i taletid holder det i mange mange måneder, men hvis man har et mere aktivt forbrug af taletidskortet, så er det måske ikke det optimale :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger Lebara taletid købt på tankstationer. Sender med jævne mellemrum en SMS og tjekker min saldo, ingen problemer. Telefonen er en iPhone med Livs eget Apple id, så den ikke taler med mine øvrige Apple produkter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den 19. feb. 2017 at 06:01:

Nu jeg tænker over det, så skal man jo logge ind på en iPhone. Kan man gøre det uden personlige oplysninger med et taletidskort? <3

Det er meget enklere med en android mobil, hvis du vil bare bruge lidt funktionalitet. På android skal du ikke angive betalingskort, det mener jeg man skal hos apple, det kan dog slettes igen, men så er det jo indtastet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flaber skrev, for 11 timer siden:

Det er meget enklere med en android mobil, hvis du vil bare bruge lidt funktionalitet. På android skal du ikke angive betalingskort, det mener jeg man skal hos apple, det kan dog slettes igen, men så er det jo indtastet

Jeg har ikke indtastet betalingskort på min arbejds iPhone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...