Gæst Skrevet 18. Februar, 2017 http://www.bt.dk/ovrig-sport/wozniacki-med-bare-bryster-og-bare-balder-i-video-jeg-skal-se-sexet-ud Vil godt lige hylde Wozzi, hvor er hun bare en smuk og dejlig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 18. Februar, 2017 Smag og behag .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Februar, 2017 Jeg er generelt ikke fan af hende og synes hun er meget overvurderet, men videoen du linker til er flot og hun ser da også nice ud, men absolut ikke mere end det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 18. Februar, 2017 Jeg ville besøge hende hvis hun arbejdede, helt sikkert, hun er sgu da sød og dejlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 18. Februar, 2017 DK fyr 34 skrev, for 45 minutter siden: Jeg er generelt ikke fan af hende og synes hun er meget overvurderet, men videoen du linker til er flot og hun ser da også nice ud, men absolut ikke mere end det ... Det er jo også lidt svært at være fan af en tennisspiller, som - hvis jeg skal være høflig - har en svingende præstationskurve Enig! Kroppen fejler ikke noget. Hun var jo heller ikke fedtet med at vise rub og stub frem i sine bodypaint fotos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15845 Skrevet 18. Februar, 2017 I mine øjne er hun toplækker, lidt anstrengende stemme at høre på, men at ligge i ske med hende, vauw. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Februar, 2017 Enig enig...hendes krop er virkelig lækker og top tunet, men hendes præstationer på banen er meget svingende og jeg synes hendes væremåde uden for banen er som et stort barns....måske hendes far har været for dominerende for længe !! Men hun er måske anderledes irl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 18. Februar, 2017 Vestegnen skrev, for 12 timer siden: Det er jo også lidt svært at være fan af en tennisspiller, som - hvis jeg skal være høflig - har en svingende præstationskurve Enig! Kroppen fejler ikke noget. Hun var jo heller ikke fedtet med at vise rub og stub frem i sine bodypaint fotos. Svært at være fan af en spiller med "svingende præstationskurve"? Næh....... en rigtig fan er "stærk i medgang - loyal i modgang". Alt det der medløberi er da til at brække sig over Ganske som haters Men vi er selvfølgelig alle berettigede til vores egen mening 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg