Hop til indhold
Gæst

Caroline gør det igen <3

Recommended Posts

Jeg er generelt ikke fan af hende og synes hun er meget overvurderet, men videoen du linker til er flot og hun ser da også nice ud, men absolut ikke mere end det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
DK fyr 34 skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er generelt ikke fan af hende og synes hun er meget overvurderet, men videoen du linker til er flot og hun ser da også nice ud, men absolut ikke mere end det ...

Det er jo også lidt svært at være fan af en tennisspiller, som - hvis jeg skal være høflig - har en svingende præstationskurve ;-)

Enig! Kroppen fejler ikke noget. Hun var jo heller ikke fedtet med at vise rub og stub frem i sine bodypaint fotos. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne er hun toplækker, lidt anstrengende stemme at høre på, men at ligge i ske med hende, vauw. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig enig...hendes krop er virkelig lækker og top tunet, men hendes præstationer på banen er meget svingende og jeg synes hendes væremåde uden for banen er som et stort barns....måske hendes far har været for dominerende for længe !! Men hun er måske anderledes irl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 12 timer siden:

Det er jo også lidt svært at være fan af en tennisspiller, som - hvis jeg skal være høflig - har en svingende præstationskurve ;-)

Enig! Kroppen fejler ikke noget. Hun var jo heller ikke fedtet med at vise rub og stub frem i sine bodypaint fotos. 

Svært at være fan af en spiller med "svingende præstationskurve"? Næh....... en rigtig fan er "stærk i medgang - loyal i modgang". Alt det der medløberi er da til at brække sig over :D Ganske som haters ;) 

Men vi er selvfølgelig alle berettigede til vores egen mening :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...