Hop til indhold
Sømanden

Blossom Randers/Haverslev - men snart i Odense

Recommended Posts

Besøgte lækkermåsen Blossom. 

Aftalte en halv time med super fransk, facesitting og tunge kys til en 1200krone seddel. Stedet ligger tæt på motorvejen og er rimelig diskret med indgang bag ved huset. Jeg var lidt lunken overfor billederne fordi hun ligner en hel million på dem men mine forbehold blev gjort til skamme da døren går op og der stod silden så i lårkort og så bare fuldstændig fantastisk ud med ægte naturblondt hår, klassisk kønt ansigt og det smukkeste smil. Hun virkede super glad for at se mig og gav med et varmt knus inden vi gik op. 

Pengene skiftede hænder og hun smøg sin lækre krop ind til mig mens hendes mund, tunge og hænder gik på opdagelse og hun begyndte at klæde mig af mens hun kælede og kyssede til den helt store guldmedalje. Ned på sengen og et let skub på min skulder sendte mig ned til fissen som tydeligvis ville ha en slikketur, let og behændigt fik hun vendt sig og sad nu på mit ansigt og nærmest red og gned fissen som blev mere og mere saftig. Hele opvarmingen havde gjort mig så liderlig at jeg faktisk glemte alt om tid og sted og bare ville ha pølsen begravet så jeg bad om at få gummi på og så red jeg hende bagfra og eksploderede alt alt for hurtigt. Godt ærgerlig over at ha kommet så hurtigt gjorde jeg tegn til at stå op af sengen men hun skubbede mig blidt tilbage og gav sig til at massere min ryg med blide fingere mens vi small talkede. Hun er britisk, 28 ( rigtig alder ingen snyd ) og bliver kun i Haverslev til og med lørdag hvorefter hun tager til Odense, hvilket kun er en fordel for mig, da jeg trods alt ikke er så tit i det jyske mere så jeg bestilte tid til på Søndag igen, men denne gang til en time. 

På 10 skalaen: 

Stedet: 8 rent pænt men kun toilet med håndvask tilgængelig, bad var ikke muligt da badværelset ligger i den private del af huset. 

Pigens udseende: 10 fuldstændig som på billederne og kønt ansigt. 

Gentagelsesfare : 100% der er bestilt tid 

 

Sømanden

 

Redigeret af Sømanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter dit og et andet indlæg har jeg nu lavet en aftale for hele dagen (12-20) hvor hun kommer ud til mig på mit hotel og hygger. med mig.

Håber jeg får en god dag i dag torsdag.

Redigeret af crazyt

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, for 9 timer siden:

Efter dit og et andet indlæg har jeg nu lavet en aftale for hele dagen (12-20) hvor hun kommer ud til mig på mit hotel og hygger. med mig.

Håber jeg får en god dag i dag torsdag.

Det fortæller du lidt om!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige efter jeg har haft besøge af hende i 8 timer at hun er en fantastisk smuk pige men en vidunderlig krop.

Jeg kan give hende de bedste anbefalinger -det er virkelig en drømme pige!

Hun er her til søndag inden hun tager tilbage til England så jeg vil skønne mig at få en aftale med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyd hende 12.000 og efter lidt overvejelser sagde hun ja. Det var første gang hun havde kørt ud tl en kunde, ellers plejer hun altid at tage imod sine kunder hos hende.

Men vi fik begge en god oplevelse og havde det sjovt og kom godt ud af med hinanden.

Så havde jeg også lige købt et lækkert ur til hende som en gave for hun gad at komme ud til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, for 3 timer siden:

Jeg tilbyd hende 12.000 og efter lidt overvejelser sagde hun ja. Det var første gang hun havde kørt ud tl en kunde, ellers plejer hun altid at tage imod sine kunder hos hende.

Men vi fik begge en god oplevelse og havde det sjovt og kom godt ud af med hinanden.

Så havde jeg også lige købt et lækkert ur til hende som en gave for hun gad at komme ud til :)

Var det i Odense i var på hotel eller kan man lokke hende andre steder hen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, for 6 minutter siden:

Nej det tror jeg ikke. Hun skrev hvertfald til sin ven/cahufør der hun skulle hjem.

 

Ok tak for info jeg havde Sjælland i tankerne ved du hvor hun bor ?eller er hun lige nystartet ?:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Direktøren8000 skrev, for 9 minutter siden:

Ok tak for info jeg havde Sjælland i tankerne ved du hvor hun bor ?eller er hun lige nystartet ?:) 

Hvis du er interesseret så skriv til hende, der kan du få alle svarene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...