Hop til indhold
Slaven_Randers

Tanker fra en svunden tid

Recommended Posts

Du husker det sikkert ikke for for dig var/er jeg jo bare et nummer i rækken, men jeg husker dagen som var det igår. Jeg sad på arbejde og kikkede annoncer igennem uden egentlig at have lyst fordi 80 % af mine besøg ved piger ender altid med at jeg bagefter står med følelsen af jo jeg fik da en udløsning men det havde jeg kunnet klare med højre hånd til under den halve pris. Øjnene fangede ord som pirringsbondage reb manchetter og for første gang, jeg kikkede billeder og inden jeg var nået bunden af annoncen var den første SMS skrevet og sendt måske en fejl måske ikke en fejl nu over et år senere er jeg stadig i tvivl. Nå men aftalen kom i hus jeg begyndte allerede der at få nerver på for hvad var det jeg skulle ud til. TIK tak tik tak tiden gik og jeg kørte afsted mod dig alt for tidligt men man vil jo ikke komme forsent så hellere holde ved en kirke og tænke i 45 min mens man i en SMS forsøger at beskrive hvad det er man vil opleve. Bib bib der kom adressen og afsted det gik nu var det ikke længere sommerfugle der var i maven nej nok nærmere en sværm kolibrier for nu var der ingen vej tilbage, vel fremme får jeg parkeret og fundet op til døren hvor jeg så møder dig for første gang. BANG siger det da din skønhed rammer mig dit lange blonde hår din stemme ja det hele skylder bare ind over den barriere som hedder sund fornuft og jeg er solgt og vi har end ikke præsenteret os. Den halve time jeg havde bestilt er allerede ændret til 1 time i mit hoved inden du når at sige  dit navn.   

Dette var første gang siden kom der flere og derefter igen flere, men nu er det slut den sidste bib lyd fra telefonen har lydt og hverken kolibrier eller sommerfugle er der mere. Men minderne de er der stadig om mange gode timer i dit selvskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærkt skriv, men jeg tænker da at en tur med hånden er gratis og ikke "kun" under den halve pris :D
Eller har du en domina der skal have penge hvis du gør sådan noget griseri ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 22 minutter siden:

jeg tænker da at en tur med hånden er gratis og ikke "kun" under den halve pris 

Nu kan web-cam girls mm. jo også løbe op :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, den ‎17‎-‎02‎-‎2017 at 12:41:

Dette var første gang siden kom der flere og derefter igen flere, men nu er det slut den sidste bib lyd fra telefonen har lydt og hverken kolibrier eller sommerfugle er der mere. Men minderne de er der stadig om mange gode timer i dit selvskab.

 

Jeg har først i dag opdaget denne fine tråd, så det er lidt sent for mig at kommentere den, men jeg håber det er i orden trods alt.

Jeg tror jeg kender den smukke kvinde du taler om, og jeg kan kun sige, at jeg havde det på samme måde, da jeg mødte hende første gang.

Han var så ganske vist ikke blond dengang jeg mødte hende, men hun var uendelig smuk, slank og vidunderlig.

Hun var fuldstændig ukompliceret at være sammen med, selv om situationen nogle gange i den forbindelse kan være lidt akavet.

Desværre nåede jeg aldrig at opleve hendes evner inden for pirringsbondage og dominans, men jeg er ikke i tvivl om, at de var fortræffelige.

Ethvert minut tilbragt sammen med hende var det hele værd, og jeg taler stadig med mange herinde som taler med længsel i stemmen om alle de dejlige stunder de har tilbragt sammen med hende.

Hendes fanklub er stor, for nu at sige det på moderne sprog.

Jeg er så taknemmelig for, at jeg nåede at møde hende inden hun trak sig tilbage til en anden tilværelse.

Jeg tænker tit på hende, og hvor hun nu er henne i verden, og drømmer om bare et enkelt lille livstegn fra hende.

Men det er fordi jeg er en gammel, romantisk nostalgiker.

Inderst inde ved jeg godt, at det er bedst at bevare minderne som de er.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så glemmer jeg heller aldrig hendes fortræffelige, hjemmelavede limonade :-)

Den var lige hvad man trængte til efter et par timers varm sexleg i en kælder i Jylland.

Men allerbedst husker man hendes vidunderlige, blide væsen, og hendes evne til at få alle til at føle sig værdsat og som centrum af legen.

Det er sjældent man møder denne generøse blanding af overskud og begær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...