Hop til indhold
crazyt

Næsten Gratis GB i Århus Lørdag med en vild lækker dansk pige på 23 år

Recommended Posts

Hej drenge!!

Så nu er det hele på plads denne gang. En "Eroguide ven" har hjulpet mig med at finde den mest fantatiske dansk pige på 23 år til et GB Lørdag i Århus.

Sarah er en meget meget smuk pige, men en fantastisk trænet krop, stor naturlig bryster og blond hår. Jeg vil stå inden for ingen er jer bliver skuffet.

Det kommer til at forgå i en lejlighed i Århus og starter kl. 16 og 3 timer frem til kl.19.00

Der er mulighed for bad og der vil være masser af kondomer. I er også velkommen til at medbringe selv hvis det fortrækkes :)

Det kommer til at koste kun 1000 kr pr mand og det er for alle 3 timer og jeg betaler selv de sidste 10.000 kr (Det kommer til at koste 15.000kr for den frække event)

Der kommer på ingen måder billeder desværre da hun fortrækker at være helt anonym. Jeg kan dog bekræfte at jeg har set billede af pigen og måske nok den smukkeste pige jeg har set i denne branche!

Jeg skal bruge 5 fyr, så vi bliver 6 inkl mig!

Tilmeldning sker til [email protected] med dit navn, alder og lidt om dig selv.

Adressen bliver sendt ud 1 time inden vi starter.

Kun seriøse hendvedelser 


Sarah er med på:
Er til oral uden og gerne med slug eller sprøjt på kroppen
Sex er med kondom
Anal kan være med eller uden kondom og man må gerne sprøjte i anus
Er med på en sandwich, men kan ikke klare double penetration ( 2 i samme hul)
Er med på lidt hårde smæk i numsen.

Sarah er umættelig og kan blive ved. Når vi kun er 6 mænd er det kun forret for hende ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja jeg var der og har sku aldrig før oplevet en pige i så høj en klasse. Det bliver svært at overgå.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 22 minutter siden:

Ja jeg var der og har sku aldrig før oplevet en pige i så høj en klasse. Det bliver svært at overgå.

 

Den kære pige kan opleves i Århus igen på tirsdag sammen med hendes bedste veninde, der skal prøve det for første gang. De to piger har gået i skole sammen fra 1 til 9 klasse og er stadigvæk bedste veninder, men nu på et andet plan også. 

Det var et frækt gb i lørdags og skide hyggeligt. Skal hilse fra den frække pige og sige nu nød det hele :-) 

tak til CrazyT for at  ville være vært. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fed fed aften! Det var squ meget hyggeligt! Vil gerne sige tak til pigen som var fantastisk indlevende og tak til @Rescue51 for hjælpen med det hele! Og tak til 5 deltager der gav den gas. Det var en stor fornøjelse at møde jer!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 42 minutter siden:

I lige måde jeg nød det i alle tilfælde

Håber du havde en god nat

Ses er altid klar igen

Jeg havde fantastisk aften med jer, og en super hyggelig aften/nat med hende, hvor vi var ude spise en 7 retters menu på Substans og så hjem og hygge.. Lige hvad jeg havde brug for på en lørdag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 18 timer siden:

Den kære pige kan opleves i Århus igen på tirsdag sammen med hendes bedste veninde, der skal prøve det for første gang. De to piger har gået i skole sammen fra 1 til 9 klasse og er stadigvæk bedste veninder, men nu på et andet plan også. 

Det var et frækt gb i lørdags og skide hyggeligt. Skal hilse fra den frække pige og sige nu nød det hele :-) 

tak til CrazyT for at  ville være vært. 

Hvor er der info om hende og veninden på tirsdag???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Nå hvad er så dine præferencer når du ikke kan bruge det der begejstrer os andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må blankt erkende, at jeg ikke helt tændte på billederne:-( Heldigvis er smag en personlig ting og derfor er der plads til alle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...