Hop til indhold

Recommended Posts

Ringer på et par gange...selvfølgelig kommer der en sød dansk milf med en Christiania cykel, der skal ind i opgangen lige ved...hmmm...kigger på telefonen.

Hun går ind i opgangen....checker døren igen...der står Åben...og en lille hund gør...så ringer igen...

Først efter 3. ring åbnes døren af en thaikvinde i 40erne....pænt ydre...MEN surt fjæs!

"No Danish" siger hun på mit første spørgsmål om priser....så jeg gentager på engelsk.

Og så svinger hun en lamineret prisseddel i hånden på mig ...og drejer sig halvt væk.

Så nej tak..."that is a special attitude?...bad service"...når jeg at sige, da jeg vælger at aflevere prislisten tilbage i samme sekund (uden at have set på den).

"...and you bad customer..." får jeg så slynget i hoved...

Hmmm...farvel farvel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Ringer på et par gange...selvfølgelig kommer der en sød dansk milf med en Christiania cykel, der skal ind i opgangen lige ved...hmmm...kigger på telefonen.

Hun går ind i opgangen....checker døren igen...der står Åben...og en lille hund gør...så ringer igen...

Først efter 3. ring åbnes døren af en thaikvinde i 40erne....pænt ydre...MEN surt fjæs!

"No Danish" siger hun på mit første spørgsmål om priser....så jeg gentager på engelsk.

Og så svinger hun en lamineret prisseddel i hånden på mig ...og drejer sig halvt væk.

Så nej tak..."that is a special attitude?...bad service"...når jeg at sige, da jeg vælger at aflevere prislisten tilbage i samme sekund (uden at have set på den).

"...and you bad customer..." får jeg så slynget i hoved...

Hmmm...farvel farvel.

 

ja det var sku da en træls oplevelse men hvad nr i Adelgade og var det i Hobro + har den  butik ikke et navn så vi kan  undgå den ? der er elelr 4 andre steder i Hobro 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ude for den samme opførsel ude på Frederiksborgvej i NV får et par år siden. Vente også om igen med det samme og gik. Lidt synd for der var en pige der der var monster lækker. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
spamand skrev, for 2 timer siden:

ja det var sku da en træls oplevelse men hvad nr i Adelgade og var det i Hobro + har den  butik ikke et navn så vi kan  undgå den ? der er elelr 4 andre steder i Hobro 

Hvorfor hulan skulle det være i Hobro når den er skrevet ind under Sjælland og København??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 timer siden:

Derfor.

Der er måske 5 minutters karenstid mellem søde milfs og Christiania cykler ....?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 20 timer siden:

Hvorfor hulan skulle det være i Hobro når den er skrevet ind under Sjælland og København??

HOV HOv   jeg kan ikke se der står Sjælland  vi har også en Adelgade i Hobro   så   godt ord igen du   men et var sku da en træls oplevelse vil jeg da sige  hun skal ikke have flre kunder godt du skriver det herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, Lige nu:

HOV HOv   jeg kan ikke se der står Sjælland  vi har også en Adelgade i Hobro   så   godt ord igen du   men et var sku da en træls oplevelse vil jeg da sige  hun skal ikke have flre kunder godt du skriver det herinde

Dette forum er for anmeldelser i KBH og på Sjælland.

Hvis det var i Hobro, ville anmeldelsen vel være lagt i Jyllands forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 1 minut siden:

Dette forum er for anmeldelser i KBH og på Sjælland.

Hvis det var i Hobro, ville anmeldelsen vel være lagt i Jyllands forum.

NÅNÅ det ka njeg ikke finde ud af det er lidt indviklet de  forums jeg ser efter Thaimassage generelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrækkelig oplevelse. Var selv forbi for et par år siden. Der blev slet ikke lukket op selvom der stod åben. Men heldigvis ikke nogen dejlig dansk akademikermis på vej ind i naboopgangen. Men tak for anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi i sidste uge og fik en noget bedre velkomst (tænker det er samme pige som du blev modtaget af) men syntes også der var lidt med hendes attitude så jeg valgte 1/2 time for at se hvordan massagen var (nogenlunde hård thai massage) men hun blev mega fornærmet da jeg ikke ville have en HJ eller mere da massagen var slut - lyset i loftet blev hurtigt tændt og stearin lyset blev hurtigt pustet ud og så kunne jeg ellers bare gå min vej igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Pop her i weekenden. Lidt for lang ventetid på at der blev åbnet for døren, men udsøgt service fra den lækre Pop. Og jeg må lige sige at jeg ikke har mødt hendes serviceniveau ret mange andre steder i byen. I mit tilfælde går hun langt for at tilfredsstille mine ønsker. 

Jeg mødte dog ikke andre end hende, så måske jeg har været heldig ikke at møde den sure i andre taler om. Hende har jeg nok tilgode, for det bliver ikke sidste gang jeg besøger Pop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 16/2/2017 at 14:21:

Ringer på et par gange...selvfølgelig kommer der en sød dansk milf med en Christiania cykel, der skal ind i opgangen lige ved...hmmm...kigger på telefonen.

Hun går ind i opgangen....checker døren igen...der står Åben...og en lille hund gør...så ringer igen...

Først efter 3. ring åbnes døren af en thaikvinde i 40erne....pænt ydre...MEN surt fjæs!

"No Danish" siger hun på mit første spørgsmål om priser....så jeg gentager på engelsk.

Og så svinger hun en lamineret prisseddel i hånden på mig ...og drejer sig halvt væk.

Så nej tak..."that is a special attitude?...bad service"...når jeg at sige, da jeg vælger at aflevere prislisten tilbage i samme sekund (uden at have set på den).

"...and you bad customer..." får jeg så slynget i hoved...

Hmmm...farvel farvel.

 

Helt enig - Det er sært med adelgade - meget forskellig service dér - fra super fantastisk til hamrende elendig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...