Hop til indhold
Gabel

Løgstør/salling

Recommended Posts

Jeg skal møde her kl 10.00, og tænkte jeg lige ville køre en lille omvej for at få en bedre oplevelse end igår med Christy i Vrå. 

Kig evt min anmeldelse....

Huset ligger ved siden af kirken i Skarp Salling ved Løgstør. 

Da jeg bliver lukket ind, er det en gammel thai kvinde. IKKE noget for mig. Spurgte om der var andre, og der skulle være 2 unge piger. 

Jeg ville gerne se dem, inden pengene skiftede hænder, så den gamle thai kvinde hentede den ene. 

Hende var heller ikke noget for mig. 

Efter min mening skal en thai pige være lille, slank og okay smuk. Hende her var alm af bygning, hvis man sammenligner med en dansk kvinde, og slet ikke en lille fræk thai. Ansigtet var lidt en fiasko, så jeg bad om at se den 3. Thai pige. 

Hun var åbenbart ikke klar, så hende kunne jeg ikke se nu. Og i øvrigt så er hun også meget dyr sagde den ældre thai kvinde. 

Jeg ved ikke om den 3. thai pige eksistere, men jeg agter ikke at vende tilbage senere, for at blive skuffet igen. 

Så jeg takkede pænt nej tak, og måtte til mit arbejde nu. 

 

Stedet giver jeg 5 ud af 10. Det er lidt snusket, men en 5'er fordi det ligger ugeneret, og jeg har set steder der ligger lavere på skalaen. 

Den gamle thai kvinde vil jeg slet ikke give karakter,  da jeg ikke engang tror jeg ville kunne få den op at stå.

Den unge pige jeg så, vil jeg skyde til omkring de 35 år. Ca 60-65 kg, og omkring 170 cm høj. 2 ud af 10 stjerner få hun.

De begge havde alm hverdagstøj på, så kroppen, bryster osv kan jeg af naturlige grunde ikke bedømme.

 

Min konklusion er at stedet og pigerne ikke er værd at besøge. 

Med venlig hilsen 

Gabel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 2 timer siden:

Min konklusion er at stedet og pigerne ikke er værd at besøge. 

Måske lige lovlig hurtig konklusion, når du ikke har undersøgt om de har andre kvaliteter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Måske lige lovlig hurtig konklusion, når du ikke har undersøgt om de har andre kvaliteter :P

Du tager bare afsted, husk at give din anmeldelse. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...