Hop til indhold
Gabel

Ålborg/Vrå sexy

Recommended Posts

En lille anmeldelse af Christy i Vrå. 

http://side6.dk/resultatside/?q=christy

Da jeg alligevel var i Vrå, tænkte jeg at jeg ville forkæle mig selv med et par store lækkere balloner. Valget blev Christy.

15 Febuar

jeg ringede, og jeg kunne komme til med det samme. 

 

Da hun åbnede døren, var det slet ikke pigen på billedet. 

Hun var i midten eller slutningen af 30'erne, og ansigtet var ikke super model agtigt. Hun havde lidt tøj på, så havde svært ved at se kroppen. 

Men jeg var trængende, og her styrede mit andet hoved.

jeg ville benytte mig af hendes tilbud på annoncen, og det var helt okay. 

 

Pengene skiftede hænder, og ventede i rummet ca 5 minutter. 

Hun kom ind i en rød blond nattrøje, og her fornemmede jeg at jeg skulle være gået igen. Men pengene havde jo skiftet hænder, så hva fanden....

Nattrøjen ville hun ikke smide, sikkert fordi hun havde en stor mave. Buttet... 

Hun gav HJ, og langt om længe var jeg klar til at hoppe på hende. 

Jeg kunne ikke få lov til at komme helt ind i hende, da hun holdt omkring dyret. Jeg prøvede flere gange at ville fjerne hånden, så lidt mere end selve pik hovedet også kunne komme ind i varmen. Da det endelig lykkes, klemte hun benene så meget sammen, at jeg stadig ikke kunne få mere ind end mit pik hoved.

Jeg ville trække trøjen af hende, og mærke hende tavlige slatne hængepatter, men det var forbudt. Hun skældte næsten ud, og gjorde det klart og tydeligt, at de på ingen måder skulle røres. Jeg havde kun betalt for fissen....

Efter 5 minutter kamp, opgav jeg at have sex med hende. Det var simpelt helt umuligt at blive ved med at holde den stor. 

Jeg hoppede af hende, og nævnte den virkelige dårlige oplevelse. Træk i tøjet, og ville have en del af mine penge tilbage. 

Det nægtede hun, og sagde hun ingen penge havde. Jeg hentyde til pengene der lige havde skiftet hænder, samt at jeg ville give hende dårlige anmeldelser på nettet. 

Nu truede hun med at ringe til naboen, hvis jeg ikke forlod lejligheden med det samme. 

Fint fik jeg sagt, og satte mig i en sofa. Så kunne jeg jo også fortælle ham hvor dårlig hun var. Hun stod med sin telefon i hånden, men ringede ikke op på trods af jeg bad hende om at ringe til ham mange gange. 

Hun råbte nu højt, og begyndte at virke truende. Det pralede af på mig, og var næsten ved at grine. Nu ville hun ringe til politiet, og det var hun selvfølgelig også velkommen til. 

Så måtte vi jo se om hun var her i Danmark lovligt sagde jeg. 

Hvor længe tror du jeg har været i Danmark spurgte hun højlydt om. 

Ikke længe, da men inden for 6 måneder skal bestå en danskprøve, hvis man vil have midlertidigt eller permanent opholdstilladelse. Og da hun tilsyndeladende slet ikke kunne et ord dansk, så ring du endelig til politiet, eller skal jeg med glæde gøre det. 

Langt om længe fandt hun 100 kr, og sagde at nu kunne jeg godt skride. (Selvfølgelig alt på dårligt engelsk) 

jeg gad ikke vente mere, så snuppede de 100 kr, og forlod lejligheden. 

 

Her en karakter bedømmelse ud fra 10 skalaen. 

pigen 1 (grimt ansigt, hængepatter og ikke specielt store, buttet/halvfed, og lange sorte hår på benene)

lejligheden 1 (ulækker og beskidt lejlighed) 

servicen og sex 0 ( Det forklare teksten vist alt om) 

 

Så venner, hold jer langt væk fra dette sted, det er spild af jeres penge. Og det der med tilfredsheds garanti som hun skriver, det må ikke kigge langt efter. 

Med venlig hilsen 

Gabel

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Nå ja det var da godt at vide, jeg havde selv kigget lidt i hendes retning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 9 timer siden:

En lille anmeldelse af Christy i Vrå. 

http://side6.dk/resultatside/?q=christy

Da jeg alligevel var i Vrå, tænkte jeg at jeg ville forkæle mig selv med et par store lækkere balloner. Valget blev Christy.

15 Febuar

jeg ringede, og jeg kunne komme til med det samme. 

 

Da hun åbnede døren, var det slet ikke pigen på billedet. 

Hun var i midten eller slutningen af 30'erne, og ansigtet var ikke super model agtigt. Hun havde lidt tøj på, så havde svært ved at se kroppen. 

Men jeg var trængende, og her styrede mit andet hoved.

jeg ville benytte mig af hendes tilbud på annoncen, og det var helt okay. 

 

Pengene skiftede hænder, og ventede i rummet ca 5 minutter. 

Hun kom ind i en rød blond nattrøje, og her fornemmede jeg at jeg skulle være gået igen. Men pengene havde jo skiftet hænder, så hva fanden....

Nattrøjen ville hun ikke smide, sikkert fordi hun havde en stor mave. Buttet... 

Hun gav HJ, og langt om længe var jeg klar til at hoppe på hende. 

Jeg kunne ikke få lov til at komme helt ind i hende, da hun holdt omkring dyret. Jeg prøvede flere gange at ville fjerne hånden, så lidt mere end selve pik hovedet også kunne komme ind i varmen. Da det endelig lykkes, klemte hun benene så meget sammen, at jeg stadig ikke kunne få mere ind end mit pik hoved.

Jeg ville trække trøjen af hende, og mærke hende tavlige slatne hængepatter, men det var forbudt. Hun skældte næsten ud, og gjorde det klart og tydeligt, at de på ingen måder skulle røres. Jeg havde kun betalt for fissen....

Efter 5 minutter kamp, opgav jeg at have sex med hende. Det var simpelt helt umuligt at blive ved med at holde den stor. 

Jeg hoppede af hende, og nævnte den virkelige dårlige oplevelse. Træk i tøjet, og ville have en del af mine penge tilbage. 

Det nægtede hun, og sagde hun ingen penge havde. Jeg hentyde til pengene der lige havde skiftet hænder, samt at jeg ville give hende dårlige anmeldelser på nettet. 

Nu truede hun med at ringe til naboen, hvis jeg ikke forlod lejligheden med det samme. 

Fint fik jeg sagt, og satte mig i en sofa. Så kunne jeg jo også fortælle ham hvor dårlig hun var. Hun stod med sin telefon i hånden, men ringede ikke op på trods af jeg bad hende om at ringe til ham mange gange. 

Hun råbte nu højt, og begyndte at virke truende. Det pralede af på mig, og var næsten ved at grine. Nu ville hun ringe til politiet, og det var hun selvfølgelig også velkommen til. 

Så måtte vi jo se om hun var her i Danmark lovligt sagde jeg. 

Hvor længe tror du jeg har været i Danmark spurgte hun højlydt om. 

Ikke længe, da men inden for 6 måneder skal bestå en danskprøve, hvis man vil have midlertidigt eller permanent opholdstilladelse. Og da hun tilsyndeladende slet ikke kunne et ord dansk, så ring du endelig til politiet, eller skal jeg med glæde gøre det. 

Langt om længe fandt hun 100 kr, og sagde at nu kunne jeg godt skride. (Selvfølgelig alt på dårligt engelsk) 

jeg gad ikke vente mere, så snuppede de 100 kr, og forlod lejligheden. 

 

Her en karakter bedømmelse ud fra 10 skalaen. 

pigen 1 (grimt ansigt, hængepatter og ikke specielt store, buttet/halvfed, og lange sorte hår på benene)

lejligheden 1 (ulækker og beskidt lejlighed) 

servicen og sex 0 ( Det forklare teksten vist alt om) 

 

Så venner, hold jer langt væk fra dette sted, det er spild af jeres penge. Og det der med tilfredsheds garanti som hun skriver, det må ikke kigge langt efter. 

Med venlig hilsen 

Gabel

 

 

 

 

 

Du mener vel pigerne?  ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg syntes at det er ærgerligt at du kun kunne tænke med dit nederste hoved..... jeg kan godt se at det er mega øv at føle sig snydt.....det ville jeg satme også gøre hvis jeg kun fik et halvt samleje.

Men din måde at beskrive et andet menneskes krop er virkeligt grim....og at købe sex af en udenlandsk pige ( uanset hvor dårlig oplevelsen så måtte være ) og så sidde og true hende med dårlige anmeldelser, danskprøver osv er mindst lige så sløj opførsel som det halve samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Gabel jøsses dog.

Et godt råd er altid at checke alle pigens billeder med Google og TinEye:idea:.

Billed 3 giver 82 resultater på TinEye :twisted:

Snydes der med billeder, så er snydes der sikkert også med andre ting ofte:idea:

Har man det mindste tvivl om GP så gå igen:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

klart når der er 5 forskelige billider er det  sku ikke hende på dem alle-------falsk billider eller ej------

jeg mødte en sød pige i midt 30erne slank med en let top mave 50-55kg smilene,,, rød natjrøje som hun tog af samtidig med  jeg tog mit tøj af og var nøgen sammen al den tid jeg var der

fik en fint blow hvor hun hade min pik i munde da jeg kom...kys kærtegn mere blow da jeg kom anden gang hj masse kys på mit bryst som jeg kan li det...

blev der ca 75min masse snak og bare hygge......... ingen stræs -men heller ingen fisse ----godt tilfreds til den pris ---håber på fisse nædste gang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎16‎-‎02‎-‎2017 at 19:57:

Jeg syntes at det er ærgerligt at du kun kunne tænke med dit nederste hoved..... jeg kan godt se at det er mega øv at føle sig snydt.....det ville jeg satme også gøre hvis jeg kun fik et halvt samleje.

Hvis nu vi skal stå på indrømmelsernes alter, har jeg givet mangen en pige et halvt samleje. Det vil altså sige, at det klart var et helt samleje for mig selv, naturligvis. Men uden tvivl kun et halvt for dem :mellow:.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 16/2/2017 at 19:57:

Jeg syntes at det er ærgerligt at du kun kunne tænke med dit nederste hoved..... jeg kan godt se at det er mega øv at føle sig snydt.....det ville jeg satme også gøre hvis jeg kun fik et halvt samleje.

Men din måde at beskrive et andet menneskes krop er virkeligt grim....og at købe sex af en udenlandsk pige ( uanset hvor dårlig oplevelsen så måtte være ) og så sidde og true hende med dårlige anmeldelser, danskprøver osv er mindst lige så sløj opførsel som det halve samleje.

Hvordan synes du han skulle beskrive den (kroppen) for udfra billederne og hans beskrivelse jo ikke ens.
ps. slår man mig slår jeg fandme igen. Så hun fik vel bare igen af samme pose. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 16/2/2017 at 19:57:

Jeg syntes at det er ærgerligt at du kun kunne tænke med dit nederste hoved..... jeg kan godt se at det er mega øv at føle sig snydt.....det ville jeg satme også gøre hvis jeg kun fik et halvt samleje.

Men din måde at beskrive et andet menneskes krop er virkeligt grim....og at købe sex af en udenlandsk pige ( uanset hvor dårlig oplevelsen så måtte være ) og så sidde og true hende med dårlige anmeldelser, danskprøver osv er mindst lige så sløj opførsel som det halve samleje.

Kære søde Trine, du har dit på det rene med din lækre krop og dit skønne udseende <3 jeg kan sgu godt forstå man skriver som han gør, men vi mænd må også lære at man for hvad man betaler for, og nogle gange tænker vi med pikken rent ud sagt :shock: jeg fik selv på munden da jeg i sin tid var hos en lækker tøs efter billederne i hvertfald hun var fed og ikke særlig lækker, hun lugtede fælt i missen og jeg husker at jeg blev haglet ned men hvorfor pakke det ind når nu hun ikke var hygiejnisk ren. Jeg syntes det er bedre at man beskriver hvordan pigen rent faktisk ser ud så andre ikke bruger tid og penge på noget skidt, det kan jo kun komme jer dejlige lækre piger tilgode. Jeg ved med sikkerhed at jeg ikke bruger så meget som en bøjet 25 øre mere på de falske annoncører. Min favorit er DinaG og har besøgt hende mange gange, havde også en aftale med dig men måtte aflyse desværre, ikke pga. Dig ;-) håber vi ses en gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres opbakning. Hvis man kun får negative svar ud fra den ellers seriøse anmeldelse, dog med en tvist af mandsdominerede ord og vendinger, så mister jeg hvert fald lysten til at skrive anmeldelser til vores alle interesse. 

Så om det er en negativ eller positiv anmeldelse, så mener jeg alle anmeldelser er velkommen og lige vigtige. 

Ang brug af ord i anmeldelserne, så må i få kvinder her på siden, acceptere at største delen af brugerne her jo nok er mænd. 

Så hvis i kun skal rette på os mænd eller svare negativt på vores anmeldelser, så syntes jeg i skal benytte en anden mere kvinde relateret hjemmeside. Så kan hønsene jo hakke på hinanden der. Her på siden deler vi mænd erfaringer med hinanden. Længere er den ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinderne her, er her for at høste egen interesser.
Mændene for at hjælpe hinanden. 

Man skal hvis ta det med et garn salt. Det er i hvert fald min opfattelse af det. (med Q herinde)

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, for 8 minutter siden:

Kvinderne her, er her for at høste egen interesser.
Mændene for at hjælpe hinanden. 

Man skal hvis ta det med et garn salt. Det er i hvert fald min opfattelse af det. (med Q herinde)

Så kan du jo overveje at finde andre græsgange hvis ikke du kan lide lugten i bageriet. Det vil spare dig for en masse irritationen . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden:

Så kan du jo overveje at finde andre græsgange hvis ikke du kan lide lugten i bageriet. Det vil spare dig for en masse irritationen . 

Du vil gerne bestemme hvad andre skal, hvorfor ?
Lad nu folk (os mænd) lave de her anmeldelser som vi lyster - det er jo det stedet er til.

Min oplevelse er jer piger herinde, er i altid kommer med stikpiller, og egentlig gerne vil blande jer i vores opfattelse af de forskellige ting.
Men hvad jeg kan jo heller ikke lide kvinder, og er en sølle mand, har jeg lade mig fortælle af en af dine medsøster 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Så kan du jo overveje at finde andre græsgange hvis ikke du kan lide lugten i bageriet. Det vil spare dig for en masse irritationen . 

Ak ak frodige Ida. Du er vist den eneste her inde der ikke kan lide lugten i bageriet. 

Vi andre tror jeg har samme opfattelse af denne fantastiske hjemmeside, bare synd du skal blande dig.

Er helt sikker på at dine udtalelser her skaffer dig nye kunder. Måske jeg skulle besøge dig. :) Men så skulle det kun være for en ting, og det var at skulle snakke dig til fornuft. Men det nok også tvivlsomt det ville kunne lade sig gøre. 

Nå men syndtes den skal stoppe her. Tråden et løbet lidt af sporet. 

Men tænkt dig om. 

Redigeret af Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...