Hop til indhold
T.Hansen47

Alex på Nyborgvej, elegant og FRÆK!

Recommended Posts

Jeg smuttede en tur til Odense i aften, jeg havde fået øje på Alex, som er en type der falder særdeles meget i min smag.

https://annoncelight.dk/showad/223191

Det er altid en fornøjelse at besøge pigerne på Nyborgvej, 90% af tiden er det ægte billeder, det er Alex billeder også. De må være ret nye, for hun så nøjagtigt sådan ud :)

Der var lige lidt bøvl, jeg havde booket en tid, men en anden fyr kom samtidig ( på chancen ), jeg sad i bilen mens han ringede på. Så Alex lukkede ham ind i den tro det var mig.

Da jeg ringede på 2 min efter blev jeg lukket ind af Olivia. Den anden pige på stedet. ( Sød og charmerende, men man skal kunne li piger der er Erotisk Buttede ). Det blev til nogle pinlige minutter, jeg blev lidt vred og gav helt op, begyndte at køre hjem.

HELDIGVIS ringede Alex før jeg var nået ud på motorvejen. Så jeg vendte om og så begyndte det sjove.

Hvad der skete med den anden fyr aner jeg ikke og er fucking ligeglad :P Han har ikke nået meget på den tid :P

Ok, nu til det sjove. :)

Alex er ca 165, dejlig slank, lidt bredhoftet med en supergod numse, fine B skål Boobs med små lyserøde stritvorter. Hun er blond, ( Naturligt ? hvem ved ), og hun siger hun er halvt Russisk Halvt fra Månen :)

Hun er god til engelsk og har humor. Super let at snakke med :)

Efter mit bad kommer jeg ind til hende, liggende på sengen, lækkert lingerie, super flot og til at spise, så jeg går om bord, begynder med kysse og nusse, finder passworded til hendes BH og bliver belønnet med de sødeste bryster der næsten tigger om kys og slik :)

Måske begynder hun at hygge sig, for da jeg ber hende lægge sig ned og piller trusserne af, glemmer hun at joke med Månen og Password. Hun spreder ivrigt de slanke ben og præsenterer Missekat :) Den får et lille kys. Så et til, og så lidt tunge. Jeg ka godt li at slikke en lækker ren mis, HELT GLAT og uden stubber. Og den her er altså en fin lille fisse :)

Alex kunne også li det, og da jeg var færdig med at gøre hende glad mente hun at jeg var MEGET uartig....det er vel en slags ros?

Min tur til Blowjob.

Hun har bare en god teknik, hun trækker vejret gennem næsen, så hun har den altså i munden meget længe, tror ikke jeg har oplevet noget tilsvarende, det var en ny og rigtig dejlig oplevelse. Masser af afveksling også, i må prøve det.....

Vi slutter af i Doggystyle, hvor jeg bare får godt fat i taljen og nærmest kaninknepper hende. Ja, det går for hurtigt sådan, men det er godt :P Igen synes hun at være tilfreds, hun smiler og hygger med at tørre mig ren, tilbyder noget at drikke eller et bad.

Så altså, jeg ved ikke hvor længe hun er i byen, men jeg ville ønske hun blev en af de mere faste på Nyborgvej, Jeg har SLET ikke fået nok :)

Anbefalet, hun er bare sød og god til sex :)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man betaler 100kr for tungekys.

Hun var ikke tilbageholden, men jeg altså ikke til det store snaveri, normalt, det jeg vil ha er at hun ikke vender kinden til, om der er tunge eller ej er mig ligegyldigt....

Så jeg er ikke den bedste til at sige om hun VIRKELIG snaver....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Superinteressante skønheder. Er der nogen, der har info om den anden pige, Olivia? Og evt meget gerne mht trekant. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik skubbet Alex ud af sengen her til morgen..

Måtte vente 20 minutter, det var det værd..

Blev modtaget af en smilende  skønheden, i BH og trusser og en tynd og gennemsigtig kimono.

fik et hurtig kys og knus, til velkomst.

Blev budt inden for, aftalte og betalte.

Smed tøjet ..

En krammer, hvor jeg rigtig kunne mærke og  se hendes  frække røv i spejlet. hold da kæft, den er bare lækker.

og ud under bruseren..

Alex lå afventende på sengen, da jeg kom tilbage.

I stor omfavnelse og kysseri , blev BH fjernet og de dejligste små bryster og strittende brystvorter, som nærmest blev overfaldet med beføling, kys og sutteri..

Så kom turen til de minimale trusser, som blev fjernet, og de skønneste glatte mis, viste sig  mellem benene.

Så skulle der leges med missen, dejlig glat, og der måtte beføles over det hele..

Alex gled ned og gav et rigtig godt blov, svært ved at holde mig tilbage, så foreslog en 69,  det forsinkede affyringen lidt..

69, en velsmagende pussy blev nydt i fulde drag..fredagsguf der var gemt til lørdagformiddag..

Alex havde gondomet i kanten af de selvsiddende strømper.

PÅ med det og så fortsatte vi i 69 eren, en rigtig sitren i kroppen og så   kom ladningen..

Fik vådservietter til aftørring.

Derefter hyggesnakkede vi, sjovt og morsomt, med store smil og grin..

Afslutte med endnu en nydelse af de dejlige bryster, og et kys mere til den lækre pussy...

En afskyller, i tøjet og et kys og knus på gensyn.

Den skønneste græker der findes i  Danmark..

Sexeren

Ps. en ny pige var lige kommet om natten, men sov,

Spændende hvem det er...Alex kendte ikke hendes navn endnu, så tidlig på dagen..

Alex er her i et par dage endnu, hvis der er nogle rejsninger som står i kø..så er det nu

 

 

Redigeret af Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kontaktede Alex, her i aften, for at sig tak for et dejligt besøg..

Hun rejser desværre hjem i morgen.

Det var Amy som kom i nat, og afløser hende..

Jeg har endnu ikke nået at aflægge hende et besøg.

Men ved hun ar fået en sød baby, siden sidst hun var her..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 18 timer siden:

Kontaktede Alex, her i aften, for at sig tak for et dejligt besøg..

Hun rejser desværre hjem i morgen.

Det var Amy som kom i nat, og afløser hende..

Jeg har endnu ikke nået at aflægge hende et besøg.

Men ved hun ar fået en sød baby, siden sidst hun var her..

Sexeren

Ak - jeg har den sidste lille uge kæmpet med at få arrangeret et besøg hos Alex, og det er lykkedes at få muligheden i morgen. Og så er hun sgu forsvundet. Men hov præcis de samme billeder og samme beskrivelse er stadig på, men med nyt navn - Amelie. Er hun blevet gensplejset?  Eller har hun en enægget tvillingesøster?

Nogen der kan forklare dette mysterie? der svares ikke på sms el. tlf som vist nok er et nyt. Måske er der håb endnu for en trængende mand der har lyst til en dejlig feminin kvinde med brede hofter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da mærkeligt. det plejer ellers at være et ret driftsikkert sted synes jeg selvom jeg ikke har været der mange gange

Redigeret af stein
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt hjælp herfra..

Stedet er det samme, som det altid har været, sobert og reelt, Men 

det skulle være en Ukrainer, som har hakket og kopieret Alexs annonce, med tekst og billeder...

Hvor hun opholder sig nu vides ikke ..hun har aldrig været på adressen..og har ikke noget med dem at gøre..

Er der nogen der ved noget????

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ikke nødvendigt at hacke nogetsomhelst for at kopiere tekst og billeder, det kan alle der har en P.C da gøre :)

Pigens annoncer ser ud til at være væk,

Men Alex ville jeg gerne møde igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...