Hop til indhold
deerhunter

Stenløsevej, Odense

Recommended Posts

Søgte svar på mit eget spørgsmål fra i går og besøgte Stenløsevej, hvor jeg tidligere har haft nogle kedelige (i flere betydninger) oplevelser.

http://side6.dk/resultatside/?q=rosasexy

Blev i dag mødt af en latina-kvinde - stor numse, b-bryster og et glad smil. At det ikke var pigen på fotos gjorde mindre, for hun vandt med sit glade væsen.

800 skiftede hænder for DK og Fransk (½ time for en tudse og superfr for +200). En god oplevelse, der gik alt for hurtigt - men det var min egen fejl :-)

Gentagelses-fare: ja, så længe hun er er ;-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
deerhunter skrev, for 56 minutter siden:

Søgte svar på mit eget spørgsmål fra i går og besøgte Stenløsevej, hvor jeg tidligere har haft nogle kedelige (i flere betydninger) oplevelser.

http://side6.dk/resultatside/?q=rosasexy

Blev i dag mødt af en latina-kvinde - stor numse, b-bryster og et glad smil. At det ikke var pigen på fotos gjorde mindre, for hun vandt med sit glade væsen.

800 skiftede hænder for DK og Fransk (½ time for en tudse og superfr for +200). En god oplevelse, der gik alt for hurtigt - men det var min egen fejl :-)

Gentagelses-fare: ja, så længe hun er er ;-)

D

Det overrasker mig lidt, at det var en god oplevelse. Jeg har ikke selv besøgt stedet, men synes, at det er den samme reklame med rosasexy der har "kørt" i årevis. Men så er der altså alligevel blevet skiftet ud på stedet.....?

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det overraskede også mig meget - og positivt. Der var kommet nye fotos på med en model med større babser :-)  - synes jeg. Og derfor måtte jeg lige tjekke. Det er et stykke tid siden, jeg sidst har været der. Nu kan man fx. køre videre og parkere i haven bag huset. Så mangler der bare, at indgangen bliver via døren på bagsiden. Den nuværende sambapige (njaaa - nærmere kvinde) er der ikke så længe endnu.

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige lidt forvirret her.....Er der to kvinder på adressen?....Rosa sexy (brun pige), som har været der i årevis (og med jævne mellemrum skifter billeder) - og en latina-kvinde med stor numse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Stenløsevej i går formiddags. Tiltrukket af, at fotos ikke længere er af den "ikke så kundevenlige Rosa" men derimod af http://side6.dk/resultatside/?q=becky22.

Det er pigen på billederne. Naturlige B-skål og en dejlig samba-bagdel :-) Gav 800 for fransk og DK og det er vist priserne i det hus.

Sød og køn pige, der blot er vældigt genert. Så efter et almindelig blow, valgte jeg for min egen - og hendes - skyld at bolle hende i doggy. Det var som vanligt for mig en kort, men god oplevelse.

Så er man til en stor mørk bagdel, bør man besøge denne "Becky" :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

ja det er jo ikke så tit vi får nyt herfra,   det er da også et par år siden jeg selv besøgte stedet ,  selv om jeg ofte er inde og se hvad de tilbyder...

men det har ikke altid været lige god oplevelse, men kunne være man skulle prøve igen, mørke piger er jo dejlige :) .

Hvor lang tid får du for de 800 kr.

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrender skrev, for 5 timer siden:

fy forsatan https://annoncelight.dk/showad/227430 hold jer væk. bliver åbnet af en  tynd rusten bedstemor

Prøv nu lige at klap hesten lidt og tænk dig om inden du skriver noget. Du poster indlægget under en overskrift hvor "Stenløsevej" indgår, men denne pige befinder sig da vist ikke på Stenløsevej, gør hun? På den måde sviner du et "pige-kollektiv" der ikke har fortjent det. I hvert fald ikke af den grund. 
Min erfaring med pigerne fra "Livia & Karen" er at de desværre ikke længere bruger deres egne billeder, men dem jeg har besøgt der, med en enkelt undtagelse for flere år siden, har altid givet rigtig god service og være søde, rare og faktisk ret lækre. Kan naturligvis ikke påstå at alle pigerne der er gode og giver valuta for pengene, men min erfaring er at der ikke er meget dårligt at skrive om dem.

Og som en anden skriver under et andet af dine opkast så moderer lige dit sprog lidt - og tænk dig godt om HVAD du skriver om HVEM.

God jul - også til "fyrender" hvis du eller kan opføre dig ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...