Hop til indhold
Pikken

To lækre blonde veninder på 23 år giver GB i Århus d. 21 februar fra kl. 11.00 til 14.00 mulighed for analsex !

Recommended Posts

And now to something completely different : 

https://annoncelight.dk/showad/223307

Fedt, fedt.  MARIE  er en skøn "kendis" i GB-regi : 

AMALIE må være debutant. Hun ser knaldhamrende godt ud. Det skal sgu´ fejres ! 23 år begge 2, sikkert tidligere knaldet. Mon ikke de bliver det igen !!                                                           Jeg tager ihvertfald min stav med på Tirsdag ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige meldt mig til festen og glæder mig til at møde begge de dejlige tøzer:) Marie har jeg haft æren af at møde før, og hun er om nogen en sexgudinde:P

Glæder mig selvfølgelig også til at sexe med debutanten. Hun ser bestemt meget attraktiv og appetitlig ud 

så skal der spilles fløjte igen:)å

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 5 timer siden:

Jeg har lige meldt mig til festen og glæder mig til at møde begge de dejlige tøzer:) Marie har jeg haft æren af at møde før, og hun er om nogen en sexgudinde:P

Glæder mig selvfølgelig også til at sexe med debutanten. Hun ser bestemt meget attraktiv og appetitlig ud 

så skal der spilles fløjte igen:)å

Det bliver jo en fin duo, du kommer med fløjten, jeg kommer med staven ! . Hvis du da kommer ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte Amalie og Marie ved GB'et i Vejle i tirsdag, hvor de var for at se på - Marie havde jeg oplevet tidligere, men ikke Amalie, og de er begge meget lækre, der var mange af deltagerne som havde svært ved at holde fingre væk fra begge pigerne selvom det ikke var dem som var på.

Amalie blev fotograferet også....  i lækkert outfit, som man også kan se på de fotos der er i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak og i kan glæde jer jeg mødte Marie i lørdags til et GB i tre timer og det var godt hils hende endelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder godt nok som en der skal prøves. Var det et privat gangbang du var til? Synes ikke jeg har set annonce på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja vi var der i lørdags heldigvis. Hun hedder Maria og elsker græsk, det er man ikke i tvivl om ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, 1 time siden:

Ja vi var der i lørdags heldigvis. Hun hedder Maria og elsker græsk, det er man ikke i tvivl om ☺

Ja - Marie får godt nok nogle pæne ord med på vejen i en anden tråd her - her kaldes hun godt nok Sarah, men det er jo ligemeget

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige sige til dem der ikke har været sammen med Marie, at det er noget man ikke vil gå glip af! Jeg var så heldig at have hende til mit Privat GB i lørdags og det var en sand fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde flytte denne til allerede afholdte events, men ved ikke hvordan?

Vil bare sige, at det var Fucking Fantastic, at deltage. Og det lækre krydderi i form af en 3. ny pige var meget spændende!

/Natskygge
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ims skrev, for 2 timer siden:

Var der 3 piger som man kunne lege med?

Jep. Den tredje pige skulle har været med for at kigge, men hun var liderlige og kunne ikke nøjes med bare kigge.

Debutanten AMALIE var så fræk. Vil sikkert deltage igen hvis hun holder GB igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...