Gallo 3 Skrevet 15. Februar, 2017 (edited) Jeg er lidt skuffet Havde i dag en aftale med Alicia. Rigtig flot pige der jf. diverse foto er skruet sammen lige efter min fantasi. https://annoncelight.dk/showad/222934 Aftalen var kommet i hus via en håndfuld SMS'er og det virkede til, at alt ville køre lige efter mit håbefulde hoved. Vi havde lavet en aftalt på en time med bl.a. kys og analsex. Herudover havde jeg bedt om, at hun var iført noget "delicious" lingeri samt stiletter. Det bliver bekræftet med et OK! Det var endvidere aftalt, at jeg skulle bekræfte vores aftale 20 min før ankomst, hvilket jeg naturligvis gjorde. Først 5 min før det aftalte tidspunkt kommer der en returbesked: Axx eller Alicia. Jeg svare kort, at jeg har en aftale med Alicia og husnr. bliver hurtigt fremsendt. I døren bliver jeg mødt af en flot pige, der bestemt ligner pigen på diverse foto. Hun var dog ikke i ført "delicious" lingeri samt stiletter, men blot en kort, men dog stram, bomulds kjole og bare fødder. Jeg tænker kort "Hun skifter nok mens du smider tøjet" Vi snakker kort om vejr og vind, hvorefter jeg fortæller om mine ønsker, som jeg jo tidligere havde beskrevet i vores SMS korrespondance. Hun fortæller, for mig noget overrakende, at hun kun i visse tilfælde tilbyder analsex, og det afhænder altid af størrelsen, men det var helt udelukket med analsex idag. Denne gang vandt fornuften og jeg besluttede at gå igen, dog noget slukøret. Redigeret 15. Februar, 2017 af Gallo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg