Hop til indhold
gomorra

Nostalgi

Recommended Posts

Faldt lige over et ældre billede i se og hør af DKs nok mest kendte tidligere bordelmutter ;) og hendes ligeså kendte bestie indenfor prostitutionsbranchen, en vis frk Miss Fitness. 

Jeg aldrig fik en tur med dem begge, de var min fantasi trekant i denne branche og nu sidder jeg her og ærger mig over at de begge er "pensionerede" i GP verdenen:/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har overvejet at kontakte dem via sociale medier, da Pernille jo har været ret åben om sin fortid - men det er måske for grænseoverskridende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@gomorra Ja det ville være meget meget upassende. Ingen af dem er i branchen længere. 

Ingen.....hverken sælgere eller købere ønsker vel at blive kontaktet via sociale medier med et tilbud/ønske om sex....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg ved det godt:rolleyes:

Drømte mig bare lige væk til "de gode gamle dage" hvor Pernille kunne kneppe en fuldstændig Sønder og sammen :D

De er jo begge to stadig nogle flotte kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 4 timer siden:

 

Jeg aldrig fik en tur med dem begge, de var min fantasi trekant i denne branche og nu sidder jeg her og ærger mig over at de begge er "pensionerede" i GP verdenen:/

Du er vist bare blevet ramt at et alment psykologisk fænomen, hvor man tænker sig gul og grøn over hvorfor man ikke gjorde dit og dat for mange år siden. Det er indbildning at det havde ændret noget.  :)

Hvis jeg var dig ville jeg i stedet få finde en ny "drømmetrekant" og så denne gang få den udlevet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg haft fornøjelsen af flere piger på en gang både for penge og i privaten, så det er ikke selve akten jeg har en fantasi om - det er specifikt de to kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 35 minutter siden:

Nu har jeg haft fornøjelsen af flere piger på en gang både for penge og i privaten, så det er ikke selve akten jeg har en fantasi om - det er specifikt de to kvinder

Fint nok, men det er jo så for sent nu. Og som @Trinetease skrev undlad at kontakte dem - Livet er for kort til at ærgre sig over de muligheder man ikke tog for mange år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Fint nok, men det er jo så for sent nu. Og som @Trinetease skrev undlad at kontakte dem - Livet er for kort til at ærgre sig over de muligheder man ikke tog for mange år siden

Som jeg selv svarede, så kontakter jeg dem selvfølgelig ikke. 

Nu ligger jeg ikke ligefrem søvnløs over det, skrev blot indlægget da jeg tilfældigvis så billedet af dem, men tak for rådet

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 1 minut siden:

Som jeg selv svarede, så kontakter jeg dem selvfølgelig ikke. 

Nu ligger jeg ikke ligefrem søvnløs over det, skrev blot indlægget da jeg tilfældigvis så billedet af dem, men tak for rådet

Du skrev jo at du overveje at kontakte dem på de sociale medier, og det var derfor at vi nok var nogen der reagerede, så godt ord igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok det kan jeg godt se, var nok lige fanget in the moment - selvfølgelig skal man ikke opsøge uopfordret, det hører jo med til gamet at diskretion er ubetinget fra begge parter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...