Hop til indhold

Recommended Posts

Formidabel oplevelse.

linket.https://annoncelight.dk/showad/188350

Indrømmet, det er min første anmeldelse og sammenligningsgrundlaget kunne værre større.:rolleyes:

I erkendelse af at jeg i en alder af 50+, er kommet i "betalingsklassen", har jeg søgt lidt muligheder hos div.  GPèr. Der har som sådan ikke været nogen kedelige oplevelser, pigerne har da været søde, men det er ikke lykkedes mig at opnå begejstring, som medførte at jeg kunne flage på mere end halv stang.

Derfor søgte jeg lidt her, om der skulle være andre, der havde samme problem. Efter at have læst at det var der, og læst de udemærkede svar, der anbefalede lang besøgstid og anbefalet GP, som man indviede i problemet, valgte jeg at bestille tid hos Lise i går aftes.

Wauv - jeg svæver stadig på en lyserød sky, og mine ædlere føles stadig som i gymnasietiden, hvor man efter en lignende GFE-oplevelse, havde samme fornemmelse af at der kun var "ruin-røret" tilbage.

Lise startede med at servere kaffe i køkkenet, hvilket jo gav denne rigtige GFE stemning, herefter vi gik ind i "kneppertoriet", hvor jeg frit kunne vælge - ved 1½ time er alt inclusive. Jeg er heller ikke rigtig til at stå og tinge om prisen. Dette gav den ønskede effekt, jeg kunne hejse flaget på hel stang :). Alt virkede ægte, det var nærmest som en ung dame man pænt havde fulgt hjem:D. Det er jo nok den berømte kemi - sammenholdt med Lises store gen for service. 

Alt i annoncen virker rigtigt, billederne er ægte, stedet er meget diskret. - Det er en anbefaling værd, hvis man er til kvinder. (ikke teenage blondine bimboer, med silikone).

Jeg skal i hvert tilfælde gentage succesen, når lommepengene rækker næste gang.

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, 1 time siden:

I erkendelse af at jeg i en alder af 50+, er kommet i "betalingsklassen", har jeg søgt lidt muligheder hos div.  GPèr. Der har som sådan ikke været nogen kedelige oplevelser, pigerne har da været søde, men det er ikke lykkedes mig at opnå begejstring, som medførte at jeg kunne flage på mere end halv stang.

Hey Broder,

 

Velkommen til..!!
Fangede mig selv i at sidde og nikke genkendende til din beskrivelse - er i samme situation!
Har også konstateret at de kortere besøg hos de unge GP'er ikke er så givende længere men istedet de længerevarende besøg hos rutinerede massagepiger hvor der langsomt varmes op til en forrygende afslutning - det er noget der giver pote!
Selv har jeg søgt - gået på et par miner - men fundet et par steder i hovedstaden som fungerer perfekt. For 15 år siden svor jeg at kun bruge danske piger men har indset at der er laaangt (læs ubefindtligt) mellem de danske piger som lever op til det jeg søger - nu er det faktiskt et par foretrukne thai-steder som levererer...... læs f.eks. denne streng: 

/The Bluesman

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 2 timer siden:

Formidabel oplevelse.

linket.https://annoncelight.dk/showad/188350

Indrømmet, det er min første anmeldelse og sammenligningsgrundlaget kunne værre større.:rolleyes:

I erkendelse af at jeg i en alder af 50+, er kommet i "betalingsklassen", har jeg søgt lidt muligheder hos div.  GPèr. Der har som sådan ikke været nogen kedelige oplevelser, pigerne har da været søde, men det er ikke lykkedes mig at opnå begejstring, som medførte at jeg kunne flage på mere end halv stang.

Derfor søgte jeg lidt her, om der skulle være andre, der havde samme problem. Efter at have læst at det var der, og læst de udemærkede svar, der anbefalede lang besøgstid og anbefalet GP, som man indviede i problemet, valgte jeg at bestille tid hos Lise i går aftes.

Wauv - jeg svæver stadig på en lyserød sky, og mine ædlere føles stadig som i gymnasietiden, hvor man efter en lignende GFE-oplevelse, havde samme fornemmelse af at der kun var "ruin-røret" tilbage.

Lise startede med at servere kaffe i køkkenet, hvilket jo gav denne rigtige GFE stemning, herefter vi gik ind i "kneppertoriet", hvor jeg frit kunne vælge - ved 1½ time er alt inclusive. Jeg er heller ikke rigtig til at stå og tinge om prisen. Dette gav den ønskede effekt, jeg kunne hejse flaget på hel stang :). Alt virkede ægte, det var nærmest som en ung dame man pænt havde fulgt hjem:D. Det er jo nok den berømte kemi - sammenholdt med Lises store gen for service. 

Alt i annoncen virker rigtigt, billederne er ægte, stedet er meget diskret. - Det er en anbefaling værd, hvis man er til kvinder. (ikke teenage blondine bimboer, med silikone).

Jeg skal i hvert tilfælde gentage succesen, når lommepengene rækker næste gang.

BR

Hej Rødskæg 

Tak for din fine og ærlige beskrivelse af dit besøg hos forskellige kvinder, med mere eller mindre "begejstring". Lise lyder dejlig. Skønt du havde sådan en god oplevelse. Sex er jo en mærkelig størrelse, fordi noget, der udefra set er det samme, nemlig kroppe og kønsdele udsat for gensidig pirring (læs friktion :D ) kan opleves som enten totalt ligegyldigt eller helt ophøjet.

Mænd mister med store individuelle udsving 1-2% testestoron om året fra vi er omkring de 30! :huh:Er selv hastigt på vej mod de 52 og du har fat i noget vigtigt: Vi kan pive eller synge, men for rigtig mange mænd omkring de 45-55 mærker vi nogle fysiske og mentale forandringer, som betyder, at vi må udvikle os sexuelt eller gå i stå og nøjes med øl og billiard.

Fysiologisk er det er faktum, at den generelle hastighed hvormed impulserne bevæger sig igennem nervesystemet er faldende med alderen. Det tager længere tid at få erektion også helt uden potensproblemer som sådan. Man kan tage potensmidler - de virker, men tager ofte lidt af følsomheden. Står man derfor overfor en 22 årig pige, som bare gerne vil have dig stiv og gjort færdig, så harmonere det ikke med den modne mands behov. Så en kvinde, der forstår, at varme en mand op over lidt længere tid  får tilgengæld en mand, som holder længere og måske endda er mindre optaget af sin egen formåen og mere sporet ind på en fælles oplevelse...bare nogle tanker..håber det kan bruges.. 

I ønskes skøn sex og masser kvindelig varme :)

Redigeret af Svindler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...